Maar dan mis je die en die en die, dus eigenlijk kan het nietquote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elf uur had ik met mezelf afgesproken. Eerst effe wakker worden en onder de douche springen.
quote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij die uitdrukking krijg ik een Erica Terpstra-gevoel.
Picture Book was het eerste album...quote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik weet nooit wat op welk album staat.maar het nummer Picture Book vind ik wel erg tof.
Da's het albumquote:Op zondag 27 december 2015 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik weet nooit wat op welk album staat.maar het nummer Picture Book vind ik wel erg tof.
ach de radio blijft heus wel aan op de achtergrondquote:Op zondag 27 december 2015 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dan mis je die en die en die, dus eigenlijk kan het niet
Hoe vordert de studie eigenlijk? Ben je al bijna klaar?quote:Op zondag 27 december 2015 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach de radio blijft heus wel aan op de achtergrond
Niks aan gemist hoorquote:
Ik vond het zo leuk dat ik maar met een nieuwe studie ben begonnenquote:Op zondag 27 december 2015 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe vordert de studie eigenlijk? Ben je al bijna klaar?
ik vind dat een heel mooi liedje en zo volwassen gezongen ook.quote:Op zondag 27 december 2015 09:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niks aan gemist hoor
Nee was rond 9en denk ik
Wat doe je eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat ik maar met een nieuwe studie ben begonnen
(of in een realistischer scenario, ik verwachtte niet echt gemakkelijk een baan te kunnen vinden en vond de studie het net niet dus ik doe iets anders wat eigenlijk veel beter gaat)
Aha, dus voorlopig nog wel even plezierquote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk dat ik maar met een nieuwe studie ben begonnen
(of in een realistischer scenario, ik verwachtte niet echt gemakkelijk een baan te kunnen vinden en vond de studie het net niet dus ik doe iets anders wat eigenlijk veel beter gaat)
Om eerlijk te zijn verbaasde ik me net hoe mooi ik het nu vind, wel op de zondagochtend vanuit bed, niet iets dat ik zomaar op zou zettenquote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat een heel mooi liedje en zo volwassen gezongen ook.
viel tegenquote:Op zondag 27 december 2015 09:52 schreef Cee het volgende:
Hoe ging het los in het café tijdens Wham! vannacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |