Okay. Ik heb de laatste tijd vaak dat ik rond 6 uur wakker ben. Maar gelukkig vandaag niet. half 9 is wel echt uitslapen tegenwoordig.quote:Op zondag 27 december 2015 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben altijd rond 7:00u wakker
Als ik het heel laat gemaakt heb kan ik dan nog even omdraaien en val ik nog wel 1 of 2 uurtjes in slaap
quote:
Veel plezier, is dat een show waar je nog aan kan beginnen?quote:Op zondag 27 december 2015 09:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
Ik houd wel van MJ. Niet teveel en zelf zet ik het nooit op, maar als het dan een keer langs komt...![]()
Nu even switchen naar de kerstspecial van Doctor Who, met een kleine pauze voor Raining Men wel natuurlijk.
Ik weet niet wat voor mij het eerste liedje wasquote:Op zondag 27 december 2015 09:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was het eerste liedje wat ik van MJ leerde kennen, en de hele kleuterschool was tegelijk fan.
Een paar goede Stonesplaten.quote:Op zondag 27 december 2015 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog wat bijzonders gemist de afgelopen uren.
Check de topictitelquote:Op zondag 27 december 2015 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hebben we nog wat bijzonders gemist de afgelopen uren.
Het dansje van Gerard heb ik op facebook al gezien.
Niks gemist dus...quote:Op zondag 27 december 2015 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ik weet nooit welk nummer dat is.
Als je tijd genoeg hebt om zo'n acht seizoenen in te halen, ja hoor. Of even de wiki skimmen en invallen (wel aan het begin van een seizoen dan). Dikke aanrader wel.quote:Op zondag 27 december 2015 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Veel plezier, is dat een show waar je nog aan kan beginnen?
Dan is gemist ook weer zo relatief...quote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb ik wel een nummer van Simply Red gemist.
Ja, net voor Anak moesten we ons daar nog doorheen worstelenquote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ken je leienquote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze nog steeds leuk hoorquote:Op zondag 27 december 2015 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is gemist ook weer zo relatief...
Een kutreclame over peperkoek.quote:Op zondag 27 december 2015 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Dit zit ook in een matige versie in een reclame. Gelukkig horen we nu hoe het ook kan.
Dat ga ik dan in de trein kijken de komende maandenquote:Op zondag 27 december 2015 09:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je tijd genoeg hebt om zo'n acht seizoenen in te halen, ja hoor. Of even de wiki skimmen en invallen (wel aan het begin van een seizoen dan). Dikke aanrader wel.![]()
Echte kerstgevoel. Doctor who, top2000, Vegters rolletjes en oliebollen. Fuck sneeuw.
Ik ga aan de studie... straksquote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef peaceman het volgende:
Hey Mexicano, jij ging toch wat anders doen vandaag?
quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mag hopen dat jullie dat IRL ook doen
dan doen we er nog een dikke pakkerd bijquote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mag hopen dat jullie dat IRL ook doen
quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga aan de studie... straks
Vreselijkquote:Op zondag 27 december 2015 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een kutreclame over peperkoek.
*gerustgesteld isquote:Op zondag 27 december 2015 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan doen we er nog een dikke pakkerd bij
Doen! Beginnen bij het eerste 'nieuwe' seizoen na de restart, doctor who 2005 seizoen één.quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat ga ik dan in de trein kijken de komende maanden
Bij die uitdrukking krijg ik een Erica Terpstra-gevoel.quote:Op zondag 27 december 2015 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan doen we er nog een dikke pakkerd bij
Elf uur had ik met mezelf afgesproken. Eerst effe wakker worden en onder de douche springen.quote:
Ow ik weet nooit wat op welk album staat.quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Picture Book was leuk, de rest was m.i. matig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |