En bedankt, nu hoor ik het de hele tijdquote:
Hahaha! Echt hoor, hier exact hetzelfde verhaal! Overal radio's aan, lijst hangt uitgeprint aan muren en deuren, ik en mijn dochter zijn nergens anders mee bezig. Overige huisgenoten zien (en horen) het lijdzaam aan.quote:Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan de blik van m'n moeder er ook bij denken; die vindt het allemaal maar kwats. En dat verergert hoe langer het duurt. Bij Child in time op oudjaarsdag is ze het altijd he-le-maal zat, ook omdat tegen die tijd wel vijf radio's aanstaan in het hele huis (want: oliebollen bakken en niks willen missen) en ze echt een grafhekel aan dat nummer heeft.Mijn ouders zijn geweldig samen en heel schattig, maar het is voor het huwelijk maar goed dat de top2000 maar een weekje duurt...
![]()
Enige echte irritatiepuntje van de top2000 vind ik dat je eigenlijk de hele dag door dezelfde nieuwsberichten hoort.
Je onderschat mijn pa.quote:Op zondag 27 december 2015 09:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je tegen Child in Time al klaar bent met bakken, anders heb je om twaalf uur geen bollen
Ze gaat wel langzaam maar zeker naar de uitgang, zo te zien.quote:Op zondag 27 december 2015 09:02 schreef laxus13 het volgende:
Prima uurtje maar Birdy komt het weer verzieken
Je bent nog thuiswonend begrijp ik?quote:Op zondag 27 december 2015 09:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je onderschat mijn pa.Oliebollen bakken is een dagtaak en er moet een verse batch zijn voor het twaalf-uur moment natuurlijk.
Hij heeft ooit de frituur meegenomen naar de camping en daar alle stoppen door laten slaan omdat hij per se oliebollen wilde bakken.
Die vent draait helemaal door tussen kerst en oud&nieuw en ik vind het machtig mooi.Zal ook altijd mijn herinnering aan de top2000 blijven.
Met oordopjes in!quote:Op zondag 27 december 2015 09:10 schreef asco het volgende:
Zo, eindelijk een hele dag thuis luisteren.![]()
Ik moet alleen nog stofzuigen, ff kijken hoe laat dat kan.
Kansas toch?quote:
Boston uiteraardquote:
Nee, woon al een paar jaar op mezelf. Maar wel dichtbij (10km) en dit keer is pas het tweede jaar dat ik ergens anders oud&nieuw vier.quote:Op zondag 27 december 2015 09:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent nog thuiswonend begrijp ik?Hoeveel uur luister je op zo'n dag?
Tof! Heb je favoriete bands/artiesten?quote:Op zondag 27 december 2015 09:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, woon al een paar jaar op mezelf. Maar wel dichtbij (10km) en dit keer is pas het tweede jaar dat ik ergens anders oud&nieuw vier.Radio staat gewoon de hele dag aan, naar traditie, dus in principe alles min zo'n acht uur slaap per nacht.
Ondanks dat ik 'pas' 23 ben, kan ik dankzij m'n pa wel bijna alle nummers luidkeels meezingen.
quote:
Je ziet het als een soort jaren-80-Nickelback?quote:Op zondag 27 december 2015 09:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt t aan mij of lijkt zo ongeveer elk Toto-nummer op elkaar?
Valt mee op dat ik op de melodie van Mushanga ook gewoon Rosanna, Stop Loving You of Home of the Brave kon zingen zonder al te veel veranderingen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je ziet het als een soort jaren-80-Nickelback?
Nu die andere ome Phil.
Origineel: the Corrs.
Dire Straits.quote:Op zondag 27 december 2015 09:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof! Heb je favoriete bands/artiesten?
ze moeten iets met die 3 extra uur hequote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Ferdo het volgende:
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken...
Het heeft een hoog lokale omroep-gehalte.quote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Ferdo het volgende:
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken...
Plus de extra tijd die wordt gewonnen met afkappen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze moeten iets met die 3 extra uur he
Het is radio, geen Spotify...quote:Op zondag 27 december 2015 09:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Plus de extra tijd die wordt gewonnen met afkappen.
Af en toe gaat het erg ver.. maar ik vind het buiten Rob Stenders wel meevallen dit jaar.quote:
Foo Fightersquote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dire Straits.En Deep Purple vind ik geweldig. Maar ik sta straks met Raining Men ook gewoon luidkeels meeblerend te swingen voor het koffiezetapparaat.
En van de Foo Fighters ga ik zo ook echt genieten.
Rolling Stones klinkt altijd wel lekker maar is niet echt mijn ding stiekem.
Dit is fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2015 09:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je onderschat mijn pa.Oliebollen bakken is een dagtaak en er moet een verse batch zijn voor het twaalf-uur moment natuurlijk.
Hij heeft ooit de frituur meegenomen naar de camping en daar alle stoppen door laten slaan omdat hij per se oliebollen wilde bakken.
Die vent draait helemaal door tussen kerst en oud&nieuw en ik vind het machtig mooi.Zal ook altijd mijn herinnering aan de top2000 blijven.
Stiekem gaat iedereen helemaal los bij dat nummer natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 09:00 schreef laxus13 het volgende:
Die Gerard ging wel helemaal los op The Backstreet Boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |