Valt mee op dat ik op de melodie van Mushanga ook gewoon Rosanna, Stop Loving You of Home of the Brave kon zingen zonder al te veel veranderingen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je ziet het als een soort jaren-80-Nickelback?
Nu die andere ome Phil.
Origineel: the Corrs.
Dire Straits.quote:Op zondag 27 december 2015 09:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof! Heb je favoriete bands/artiesten?
ze moeten iets met die 3 extra uur hequote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Ferdo het volgende:
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken...
Het heeft een hoog lokale omroep-gehalte.quote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Ferdo het volgende:
Nee, echt een toevoeging, die telefoongesprekken...
Plus de extra tijd die wordt gewonnen met afkappen.quote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze moeten iets met die 3 extra uur he
Het is radio, geen Spotify...quote:Op zondag 27 december 2015 09:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Plus de extra tijd die wordt gewonnen met afkappen.
Af en toe gaat het erg ver.. maar ik vind het buiten Rob Stenders wel meevallen dit jaar.quote:
Foo Fightersquote:Op zondag 27 december 2015 09:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dire Straits.En Deep Purple vind ik geweldig. Maar ik sta straks met Raining Men ook gewoon luidkeels meeblerend te swingen voor het koffiezetapparaat.
En van de Foo Fighters ga ik zo ook echt genieten.
Rolling Stones klinkt altijd wel lekker maar is niet echt mijn ding stiekem.
Dit is fantastisch.quote:Op zondag 27 december 2015 09:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Je onderschat mijn pa.Oliebollen bakken is een dagtaak en er moet een verse batch zijn voor het twaalf-uur moment natuurlijk.
Hij heeft ooit de frituur meegenomen naar de camping en daar alle stoppen door laten slaan omdat hij per se oliebollen wilde bakken.
Die vent draait helemaal door tussen kerst en oud&nieuw en ik vind het machtig mooi.Zal ook altijd mijn herinnering aan de top2000 blijven.
Stiekem gaat iedereen helemaal los bij dat nummer natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 09:00 schreef laxus13 het volgende:
Die Gerard ging wel helemaal los op The Backstreet Boys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |