Blof is beterquote:Op zondag 27 december 2015 08:53 schreef Ferdo het volgende:
Waarom wel een uur met Bløf in drievoud, maar niet bijvoorbeeld de Stones?
Valt nog mee. Ik geloof dat t hele boudewijn de groot repertoire 1000 plaatsen lager is gezet dan vorig jaar.quote:Op zondag 27 december 2015 08:54 schreef Bertus1965 het volgende:
As tears go baaaihaihaaaai
Ruim 400 plaatsen gezakt. Onbegrijpelijk.
Valt wel mee, geloof ik. Tip van de Sluier stijgt bijvoorbeeld vierhonderd plekken.quote:Op zondag 27 december 2015 08:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt nog mee. Ik geloof dat t hele boudewijn de groot repertoire 1000 plaatsen lager is gezet dan vorig jaar.
Hahaha!! Dank je wel voor dit mooie beeld!quote:Op zondag 27 december 2015 08:55 schreef Sarasi het volgende:
Ook altijd mooi. Gisteren bij ouderlijk duo gegeten en normaal gaat altijd alles uit voor het gebed. Maar niet de top2000, die is nog heiliger voor m'n pa.
Wat ik dan weer een van de weinige baggernummers van de Groot vindtquote:Op zondag 27 december 2015 08:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Valt wel mee, geloof ik. Tip van de Sluier stijgt bijvoorbeeld vierhonderd plekken.
Dit. Liever een Eva of Picknick er in dan Tip van de sluier.quote:Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik dan weer een van de weinige baggernummers van de Groot vindt
Het is geen Testament, nee.quote:Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik dan weer een van de weinige baggernummers van de Groot vindt
Eigenlijk moet je dan de blik van m'n moeder er ook bij denken; die vindt het allemaal maar kwats. En dat verergert hoe langer het duurt. Bij Child in time op oudjaarsdag is ze het altijd he-le-maal zat, ook omdat tegen die tijd wel vijf radio's aanstaan in het hele huis (want: oliebollen bakken en niks willen missen) en ze echt een grafhekel aan dat nummer heeft.quote:Op zondag 27 december 2015 08:59 schreef Bertus1965 het volgende:
[..]
Hahaha!! Dank je wel voor dit mooie beeld!
Ik vind Tom Zjones ook behoorlijk belabberd eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 09:02 schreef laxus13 het volgende:
Prima uurtje maar Birdy komt het weer verzieken
Die kan ik wel hebben eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Tom Zjones ook behoorlijk belabberd eigenlijk.
Ik mag hopen dat je tegen Child in Time al klaar bent met bakken, anders heb je om twaalf uur geen bollenquote:Op zondag 27 december 2015 09:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan de blik van m'n moeder er ook bij denken; die vindt het allemaal maar kwats. En dat verergert hoe langer het duurt. Bij Child in time op oudjaarsdag is ze het altijd he-le-maal zat, ook omdat tegen die tijd wel vijf radio's aanstaan in het hele huis (want: oliebollen bakken en niks willen missen) en ze echt een grafhekel aan dat nummer heeft.Mijn ouders zijn geweldig samen en heel schattig, maar het is voor het huwelijk maar goed dat de top2000 maar een weekje duurt...
![]()
Enige echte irritatiepuntje van de top2000 vind ik dat je eigenlijk de hele dag door dezelfde nieuwsberichten hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |