In Rotterdam ga je niet studeren, tenzij je uit een arbeidersgezin komt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Rezania het volgende: [..] Net alsof arbeiders studeren.
[..] Nee, serieus niet.
![]()
Hmmm, misschien komt dat door de grote hoeveelheid allochtonen moslims hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Euribob het volgende:
Rotterdam schijnt wel conservatiever te zijn dan de andere Nederlandse steden, in zo'n beetje alle opzichten. Seksualiteit, sociale zekerheid, vluchtelingen etc.
Biased. Maar ik moet na al die jaren nog steeds twee keer kijken op de bordjes als ik mijn oma er ga bezoeken hoor.quote:
Nee, ook als je voor een dergelijke variabel corrigeert.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, misschien komt dat door de grote hoeveelheid allochtonen moslims hè.
Doe eens opbokken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
In Rotterdam ga je niet studeren, tenzij je uit een arbeidersgezin komt.
Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ook als je voor een dergelijke variabel corrigeert.
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Kaas- het volgende:
Klopt wel. Maar Rez, we hebben een security-deal gesloten.
Gooi maar een lichtslang om je heen, maak ik wel wat foto's.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Kunnen er trouwens wat meer foto's á la die onderste in de OP geplaatst worden? Bij voorbaat dank
Ik vind die bovenste helemaal niksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Kunnen er trouwens wat meer foto's á la die onderste in de OP geplaatst worden? Bij voorbaat dank
Een ervaren bokshomo is niet genoeg?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?
Huh, op WA keurde je de foto's van deze gozer af.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Die hebben toch wel een kerstdiner gehad en zijn nu niet zo mager meer.. toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helemaal niks
Nop. I did not.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, op WA keurde je de foto's van deze gozer af.
Die bovenste is echt teringjantjelekker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helemaal niks
Negersquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een ervaren bokshomo is niet genoeg?
Deze twee reacties matchen niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die bovenste is echt teringjantjelekker.
[..]
Negers
Ik heb een breed smaakpalet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze twee reacties matchen niet.
STROEKIE 2, pas op voor een olifantengeheugen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Donderdag 16 december 17:52 uur keurde je een nudie van die jongen af.
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Heb ook een Asian-tindermatch atm.quote:
Lekkurrrr studerrruh in Leyyyyen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie waar zo wordt gedacht.
"Studeren doe je in Utrecht of Leiden."
DM van die nudie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?
Dit klinkt als een interessante appgroepquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat kunnen smaken toch verschillenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Peter het volgende:
Die fietser uit het publiek, die pieter, is ook wel schattig @ ned1
Eenschquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als een interessante appgroep
Ik heb ook een brede smaakquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat kunnen smaken toch verschillen
16 december was op een woensdag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al mijn groepen zijn interessant.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als een interessante appgroep
17equote:
Precies, zo druk bezig met die pics bekijken dat ik helemaal vergeten was te reagere.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
17e
Maar ik zag net dat dat een andere pic was. De nudie van de OP-dude was paar dagen ervoor en negeerde je.
Haha, ik moet er echt aan wennen dat jij zo praat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Precies, zo druk bezig met die pics bekijken dat ik helemaal vergeten was te reagere.
Helemaal niet. Ben best nog wel kieskeurig ondanks mijn brede smaakpalet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Peter het volgende:
Als Rez een hondje was, zou hij elke been berijden die hij tegenkwam
Gewoon toegeven en neuken.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Euribob het volgende:
Ik zat zogezegd in de afrondingsfase van wéér een ontkennende fase.
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah vandaar. Lastig allemaal.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Euribob het volgende:
Ik zat zogezegd in de afrondingsfase van wéér een ontkennende fase.
Die pics zijn echt, die nude niet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.
Onderste foto vind ik niet zo flatteus, eerlijk gezegd,quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.
Ik vind hem op de onderste foto juist super cute.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onderste foto vind ik niet zo flatteus, eerlijk gezegd,
quote:
Google die naam.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Rezania het volgende:
Francisco Lachowski ook echt weer.Op sommige foto's is hij echt extreem lekker, op andere meh. Heel apart allemaal.
Idd, 10/10.quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind hem op de onderste foto juist super cute.
Omdat een poepgezicht hetzelfde als een neukgezicht is, enkel de andere kant op.quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Euribob het volgende:
WAAROM TREKKEN ALLE MANNEN EEN POEPGEZICHT ALS ZE OP DE FOTO STAAN
EN WAAROM STAAT SOMMIGE HET NOG BEST GOED OOK
GODVER
Die is lekker. Maar dat luchtje zou ik niet kopen, slechte reclame zeg.quote:
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, leef je onder een steen of zo?
Huh?quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?
quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Gozer, ik had je een berichtje gestuurd, lees je het een dag later pas. Ja, dan krijg je geen aandacht meer hè.
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]![]()
Jij moet binnen een kwartier een reactie want anders voel je je genegeerd.
Staat genoteerd, Bettie.
Wanneer was dit precies, trouwens? Kan me niet herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.!
Zit er wel steeds meer over na te denken ja.quote:
Zijn instagram is geweldig, beter dan die Nick Batemanquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect. Favo kleur en lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Die één na laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pics.quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Spaardertje het volgende:
Wat een lekkere hapjes allemaal! Ze zijn allemaal net iets ouder dan ik. (Ben bijna 22)
quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Ik dacht juist dat blowen het doel was.quote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.
Hoe oud ben jij?quote:
ik een asian scruff match atmquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Heb ook een Asian-tindermatch atm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren mooie tijden?quote:Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh ....
Alleen wakker worden is weer ff stom
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...quote:
Ge met hem vrijwilligerswerken dan, wurm je zijn leven inquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...
Awwwwquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...
Gewoon opeisen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Owh. En nu?quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Meen je?quote:
hij is nu drie dagen in Luxemburg zonder mij. Daarna weer terug. En dan zondag echt wegquote:
kakquote:Op maandag 28 december 2015 02:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij is nu drie dagen in Luxemburg zonder mij. Daarna weer terug. En dan zondag echt weg
Als we elkaar nu al missen (2e nacht alleen nu), hoe moet dan dan vanaf zondag?!
Klinkt verstandig.quote:Op maandag 28 december 2015 10:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wachten... En ondertussen de ogen openhouden
tja. Het zij zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik twijfel, neig naar nee. Wel zo'n persoon die na 5 bier ineens een 10 lijkt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dus niks.![]()
Of van die sleepmandjesquote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
Moeders die met twee koters en zo'n grote boodschappenwagen het hele gangpad blokkeren.
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of van die sleepmandjes
Kolonel Buktgraag is ook even in de supermarkt hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.20 jaar en dan kan je nog niet eens een maandje tillen.
!
Wat?! zeg je me nu dat veel studenten lui en gemakzuchtig zijn?! Omg!quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.20 jaar en dan kan je nog niet eens een maandje tillen.
!
quote:Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dus niks.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ook echt met de lift voor 1 verdieping. Vind je het logisch dat ze meestal een buikje hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! zeg je me nu dat veel studenten lui en gemakzuchtig zijn?! Omg!
Hel op aarde.quote:Op maandag 28 december 2015 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kolonel Buktgraag is ook even in de supermarkt hoor.
Ik neem altijd de trap op het station.quote:Op maandag 28 december 2015 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Over dik en lui gesproken. Nergens komt dat zo duidelijk tot uiting als op treinstations waar er roltrappen links en rechts van de normale trap zijn.
Ja man, moet toch ook eten?quote:Op maandag 28 december 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je naar buiten bent geweest vandaag.
quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal post
Wat? Ik vind t over t algemeen erg "jongetjes achtige" plaatjes. Hashtag mening. Persoonlijk niet mijn typesquote:
inderdaad. Beetje meer ingedaalde ballen mag welquote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal post
Goedzo.quote:Op maandag 28 december 2015 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik neem altijd de trap op het station.
[..]
Ja man, moet toch ook eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
DuuuddeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee.![]()
Ik heb geen brood meer.quote:Op maandag 28 december 2015 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo.Ik ook, als statement naar alle luie flikkers.
En klopt, maar je kan ook gewoon tosti's bakken.
SNEL! https://www.reddit.com/r/gayeyebleachquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
SNEL! https://www.reddit.com/r/gayeyebleach
Ik kom wel ff twee kadetten bij je halen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meer.Kadetten gehaald voor 99 cent.
All our servers are busyquote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
SNEL! https://www.reddit.com/r/gayeyebleach
* wiz is er mee eens.quote:Op maandag 28 december 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Ik vind t over t algemeen erg "jongetjes achtige" plaatjes. Hashtag mening. Persoonlijk niet mijn types
quote:Op maandag 28 december 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom wel ff twee kadetten bij je halen.
quote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
lijkt bijna wel of je je beledigd voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee.niks mis met vallen op (legale) jonge jochies hoor. Maar mijn ding is t niet. Deze opa's ook niet trouwens. Zwart wit grijs. Dit is t verkeerde soort grijs
L'Amour menaçant:
Geen tijd voor. Moe'k zoeken en zo. Ik zit niet iedereen dag op plaatje a sites en tumblrs. Doet me vrij weinig sowieso.quote:
DudeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Wel jammer dat je mannetje weer naar Singapore gaat.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Moe'k zoeken en zo. Ik zit niet iedereen dag op plaatje a sites en tumblrs. Doet me vrij weinig sowieso.
letten jullie daar echt op?quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat een vrouw heeft gewonnen bij het mannenschaatsen.
En jij mag niet zonder begeleiding op internet.quote:Op maandag 28 december 2015 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag niet mensen weg pesten uit een sc
tr
stoer hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij mag niet zonder begeleiding op internet.
Begeleider van je gebeld.
Duurde even, ik keek naar zijn gezicht.quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat een vrouw heeft gewonnen bij het mannenschaatsen.
Ik heb hem wel beschermd met aoe2quote:Op maandag 28 december 2015 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en Pax zijn pas een goed koppel.
Daarom. Pax heeft bescherming nodig anders waait hij nog weg.quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb hem wel beschermd met aoe2
Gelukkig ben ik een grote sterke manquote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom. Pax heeft bescherming nodig anders waait hij nog weg.
Echt? Dacht stiekem dat jij beetje twink was.quote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een grote sterke man
hoe gaat het met je hosselsquote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een grote sterke man
Ben ik ook. Maar wel met baardgroei en donker haarquote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Dacht stiekem dat jij beetje twink was.
Foto?quote:Op maandag 28 december 2015 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar wel met baardgroei en donker haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door sebastiansdrawings op 28-12-2015 23:56:26 ]
En zo zonde dat die ander zijn okselhaar NIET heeft weggeschorenquote:Op maandag 28 december 2015 22:02 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik vind het zonde dat hij zijn treasure trail heeft weggeschoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy paste tumblr dashboard.
Hoezo? Ik heb het al een hele tijd niet meer gescheerd, ik verdom het eigenlijk ook een beetje. Oksels zweten en plakken een stuk minder zo.quote:Op maandag 28 december 2015 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
En zo zonde dat die ander zijn okselhaar NIET heeft weggeschoren
Gescheerd? Really queen?quote:Op maandag 28 december 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het al een hele tijd niet meer gescheerd, ik verdom het eigenlijk ook een beetje. Oksels zweten en plakken een stuk minder zo.
HO! Hij doet wel een universitaire opleiding hoor!quote:
Morgen eerst knuffel porno op station Eindhovenquote:Op maandag 28 december 2015 17:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel jammer dat je mannetje weer naar Singapore gaat.
Dat doet bijna iedereen henk of ingrid tegenwoordig. Stelt niet veel meer voor. Als ik terugdenk aan mijn opleidingen was die op de uni doorspekt van dommere mensen dan die van HBO.quote:Op maandag 28 december 2015 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
HO! Hij doet wel een universitaire opleiding hoor!
Wat heb je gestudeerd?quote:Op maandag 28 december 2015 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doet bijna iedereen henk of ingrid tegenwoordig. Stelt niet veel meer voor. Als ik terugdenk aan mijn opleidingen was die op de uni doorspekt van dommere mensen dan die van HBO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer geniet er van dat ie eindelijk winter kleren kan dragen. Soort van wollen fashion show
L'Amour menaçant:
Bedrijfseconomie met als afstudeer vak Strategisch Marketing Management.quote:
Ah.quote:Op maandag 28 december 2015 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie met als afstudeer vak Strategisch Marketing Management.
quote:Op maandag 28 december 2015 22:58 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Bovenste is 100% mijn type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copy paste tumblr dashboard.
70s hippiequote:Op maandag 28 december 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb het al een hele tijd niet meer gescheerd, ik verdom het eigenlijk ook een beetje. Oksels zweten en plakken een stuk minder zo.
dat was echt lief van jequote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb hem wel beschermd met aoe2
Zo'n bos shag ziet er ranzig uit. Kaal hoeft niet per se, maar een hele pluk ook niet.quote:Op maandag 28 december 2015 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even lekker provocerenquote:Op maandag 28 december 2015 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen eerst knuffel porno op station Eindhoven
Ja, oke, ik moet het mss wel een beetje bijknippen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 07:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n bos shag ziet er ranzig uit. Kaal hoeft niet per se, maar een hele pluk ook niet.
Maar vooral doen wat je zelf wilt natuurlijk. 't Is maar persoonlijke voorkeur
Denk niet dat de aziaat dat durft. Lang trauma verhaalquote:
Gewoon niet, tenzij het een iPhone 5S is of zo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Kun je een oude telefoon het beste verkopen via Marktplaats, Fok of Tweakers?
Het is een iPhone 5S.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon niet, tenzij het een iPhone 5S is of zo.
Gewoon kleeeeiiiiin beetje in toom houden, das prima.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oke, ik moet het mss wel een beetje bijknippen.
Wat kan je eigenlijk vangen voor zo'n telefoontje? Ik heb enkele maanden terug nog gewoon m'n perfect werkende iPhone 5 weg gegeven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook, dankjewel.
Via opkoopwinkels 215 euro. Op marktplaats vragen mensen er 350-375 euro voor.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk vangen voor zo'n telefoontje? Ik heb enkele maanden terug nog gewoon m'n perfect werkende iPhone 5 weg gegeven.
Weggegeven?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk vangen voor zo'n telefoontje? Ik heb enkele maanden terug nog gewoon m'n perfect werkende iPhone 5 weg gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ik dacht dat je recent een iPhone 5 had gekocht en de oudere aan je moeder had gegeven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:14 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, ga ik m'n moeder er maar alsnog wat geld voor vragen.
Nu is een 5 geen 5S, maar toch.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:14 schreef Kaas- het volgende:
Jezus, ga ik m'n moeder er maar alsnog wat geld voor vragen.
En de accu is zwaar kut, maar het gaat om het gebaar denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:20 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nu is een 5 geen 5S, maar toch.
Een 6.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je recent een iPhone 5 had gekocht en de oudere aan je moeder had gegeven.
Joh, mijn moeder laadt hem eens per drie dagen op?quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
En de accu is zwaar kut, maar het gaat om het gebaar denk ik dan maar.
Ohja kut. We hebben nu dezelfde telefoon.quote:
Zij belt er alleen mee, zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Joh, mijn moeder laadt hem eens per drie dagen op?
Wel een telefoon van 700 euro maar geen fatsoenlijke laptop. #logicaquote:
Met een laptop kun je niet snapchatten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een telefoon van 700 euro maar geen fatsoenlijke laptop. #logica
quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met een laptop kun je niet snapchatten.
Hms. Nja is niet anders.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ohja kut. We hebben nu dezelfde telefoon.![]()
Maar dan kan ik je wel vertellen wat ik voor mijn 5 heb gekregen bij de T-Mobileshoppa; ruim een honderdje.
Ja maar, ja maar, die telefoon was gratis voor m'n gevoel en betaal nu gewoon een paar tientjes per maand.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een telefoon van 700 euro maar geen fatsoenlijke laptop. #logica
"gratis" zegt hij dan. En dat studeert dan economie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, die telefoon was gratis voor m'n gevoel en betaal nu gewoon een paar tientjes per maand.
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met een laptop kun je niet snapchatten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
"gratis" zegt hij dan. En dat studeert dan economie.
Uiteindelijk betaal je iets van 1000 euro voor je mobiel hè.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:00 schreef Kaas- het volgende:
Ga jij nou maar doorschrijven. 1500 woorden vandaag, of je weet wat de consequenties zijn.![]()
En ja, ik heb het minimum omhoog gegooid.
Heb een iPhone 6 (64 GB), twee jaar lang voor 40¤ per maand en ¤0 extra kosten op de aankoopdatum met 4000MB data (4G) en 200 belminuten. Tele2 icm Studentmobielquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteindelijk betaal je iets van 1000 euro voor je mobiel hè.
Oké, dat is wel een goede deal.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb een iPhone 6 (64 GB), twee jaar lang voor 40¤ per maand en ¤0 extra kosten op de aankoopdatum met 4000MB data (4G) en 200 belminuten. Tele2 icm Studentmobiel![]()
En daarna verkoop ik die telefoon (tenzij m'n moeder hem weer wil) weer lekker door.
Zakelijke aanschaf dus geen btw en 30% aftrek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uiteindelijk betaal je iets van 1000 euro voor je mobiel hè.
Beter houdt dat snel op.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:20 schreef Rezania het volgende:
Gvd, mijn amandelen beginnen weer op te spelen, de tweede keer in twee maanden.
Ik denk dat ik binnenkort maar naar de dokter ga.quote:
Ja, niet echt praktisch als het zeer doet in je keel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnenkort maar naar de dokter ga.
Wat probeer je te impliceren?quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, niet echt praktisch als het zeer doet in je keel.
Ordinair dit, daar zijn we hier niet van gediend.quote:
Alles went.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ordinair dit, daar zijn we hier niet van gediend.
Lekker rationeel weer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, die telefoon was gratis voor m'n gevoel en betaal nu gewoon een paar tientjes per maand.
Ben je niet van de BJ's?quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:03 schreef Rezania het volgende:
Ze verkopen geen pistache-ijs bij de supermarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij kan er niets aan doen; is een Brabander.
Pijnlijk.quote:
Wist je dat "brabander" Rotterdams dialect is voor dom persoon? Zag ik serieus toevallig net in het Rotterdamse woordenboek.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Die laatste is wel erg gay hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dus jullie zeggen gewoon al twee uur niets?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:03 schreef Rezania het volgende:
5 nieuwe matches en geen één durft een gesprek te beginnen.Hoe fixen ze ooit wat op Tinder?
Misschien zijn ze nog niet on geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:03 schreef Rezania het volgende:
5 nieuwe matches en geen één durft een gesprek te beginnen.Hoe fixen ze ooit wat op Tinder?
Sommigen ben ik al twee dagen een match mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus jullie zeggen gewoon al twee uur niets?
Misschien val je wel op bèta's.
Haha wat, dat is wel idioot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat "brabander" Rotterdams dialect is voor dom persoon? Zag ik serieus toevallig net in het Rotterdamse woordenboek.
Ik begon alleen gesprekken met pareltjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:03 schreef Rezania het volgende:
Toch gek, half blank Rotterdam heeft Brabantse roots.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat "brabander" Rotterdams dialect is voor dom persoon? Zag ik serieus toevallig net in het Rotterdamse woordenboek.
Waarom like je dan ook niet-pareltjes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik begon alleen gesprekken met pareltjes.
Zou je nee zeggen tegen 1000,-?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom like je dan ook niet-pareltjes?
Nee dat zou je waarschijnlijk niet doen. Maar wel als je ook ja/nee moet zeggen tegen 100000 of 250000 enz. Als je deze bedragen naast elkaar ziet begin je met het verkrijgen van het grootste bedrag.quote:
Nu niet meer, hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, de logica ontgaat me nu eerlijk gezegd.
'praten met' is geen schaars goed toch? Je kunt met meerdere praten en al naargelang je ervaring mensen laten afvallen..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee dat zou je waarschijnlijk niet doen. Maar wel als je ook ja/nee moet zeggen tegen 100000 of 250000 enz. Als je deze bedragen naast elkaar ziet begin je met het verkrijgen van het grootste bedrag.
Ik kan persoon A wel leuk genoeg vinden op het moment zelf, ik zie dan immers alleen persoon A. Als ik dan echter terugswitch naar m'n lijst zie ik ineens persoon A tov B/C/D enz. Dan weet ik wel tegen wie ik in eerste instantie ga lullen.
Dat doe jij ook wel, toch?
Dit druist tegen alle assumpties in die ik als econoom graag maak over de rationele mens in de perfecte wereld, dus ik kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee dat zou je waarschijnlijk niet doen. Maar wel als je ook ja/nee moet zeggen tegen 100000 of 250000 enz. Als je deze bedragen naast elkaar ziet begin je met het verkrijgen van het grootste bedrag.
Ik kan persoon A wel leuk genoeg vinden op het moment zelf, ik zie dan immers alleen persoon A. Als ik dan echter terugswitch naar m'n lijst zie ik ineens persoon A tov B/C/D enz. Dan weet ik wel tegen wie ik in eerste instantie ga lullen.
Dat doe jij ook wel, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |