Huh?quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?
quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Gozer, ik had je een berichtje gestuurd, lees je het een dag later pas. Ja, dan krijg je geen aandacht meer hè.
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]![]()
Jij moet binnen een kwartier een reactie want anders voel je je genegeerd.
Staat genoteerd, Bettie.
Wanneer was dit precies, trouwens? Kan me niet herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.!
Zit er wel steeds meer over na te denken ja.quote:
Zijn instagram is geweldig, beter dan die Nick Batemanquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect. Favo kleur en lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Die één na laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pics.quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Spaardertje het volgende:
Wat een lekkere hapjes allemaal! Ze zijn allemaal net iets ouder dan ik. (Ben bijna 22)
quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Ik dacht juist dat blowen het doel was.quote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.
Hoe oud ben jij?quote:
ik een asian scruff match atmquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Heb ook een Asian-tindermatch atm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren mooie tijden?quote:Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh ....
Alleen wakker worden is weer ff stom
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...quote:
Ge met hem vrijwilligerswerken dan, wurm je zijn leven inquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...
Awwwwquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...
Gewoon opeisen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Owh. En nu?quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Meen je?quote:
hij is nu drie dagen in Luxemburg zonder mij. Daarna weer terug. En dan zondag echt wegquote:
kakquote:Op maandag 28 december 2015 02:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij is nu drie dagen in Luxemburg zonder mij. Daarna weer terug. En dan zondag echt weg
Als we elkaar nu al missen (2e nacht alleen nu), hoe moet dan dan vanaf zondag?!
Klinkt verstandig.quote:Op maandag 28 december 2015 10:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wachten... En ondertussen de ogen openhouden
tja. Het zij zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik twijfel, neig naar nee. Wel zo'n persoon die na 5 bier ineens een 10 lijkt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dus niks.![]()
Of van die sleepmandjesquote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
Moeders die met twee koters en zo'n grote boodschappenwagen het hele gangpad blokkeren.
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of van die sleepmandjes
Kolonel Buktgraag is ook even in de supermarkt hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.20 jaar en dan kan je nog niet eens een maandje tillen.
!
Wat?! zeg je me nu dat veel studenten lui en gemakzuchtig zijn?! Omg!quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.20 jaar en dan kan je nog niet eens een maandje tillen.
!
quote:Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dus niks.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ook echt met de lift voor 1 verdieping. Vind je het logisch dat ze meestal een buikje hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! zeg je me nu dat veel studenten lui en gemakzuchtig zijn?! Omg!
Hel op aarde.quote:Op maandag 28 december 2015 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kolonel Buktgraag is ook even in de supermarkt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |