In Rotterdam ga je niet studeren, tenzij je uit een arbeidersgezin komt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Rezania het volgende: [..] Net alsof arbeiders studeren.
[..] Nee, serieus niet.
![]()
Hmmm, misschien komt dat door de grote hoeveelheid allochtonen moslims hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Euribob het volgende:
Rotterdam schijnt wel conservatiever te zijn dan de andere Nederlandse steden, in zo'n beetje alle opzichten. Seksualiteit, sociale zekerheid, vluchtelingen etc.
Biased. Maar ik moet na al die jaren nog steeds twee keer kijken op de bordjes als ik mijn oma er ga bezoeken hoor.quote:
Nee, ook als je voor een dergelijke variabel corrigeert.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, misschien komt dat door de grote hoeveelheid allochtonen moslims hè.
Doe eens opbokken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
In Rotterdam ga je niet studeren, tenzij je uit een arbeidersgezin komt.
Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ook als je voor een dergelijke variabel corrigeert.
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Kaas- het volgende:
Klopt wel. Maar Rez, we hebben een security-deal gesloten.
Gooi maar een lichtslang om je heen, maak ik wel wat foto's.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Kunnen er trouwens wat meer foto's á la die onderste in de OP geplaatst worden? Bij voorbaat dank
Ik vind die bovenste helemaal niksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Kunnen er trouwens wat meer foto's á la die onderste in de OP geplaatst worden? Bij voorbaat dank
Een ervaren bokshomo is niet genoeg?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?
Huh, op WA keurde je de foto's van deze gozer af.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Die hebben toch wel een kerstdiner gehad en zijn nu niet zo mager meer.. toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef Euribob het volgende:
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helemaal niks
Nop. I did not.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, op WA keurde je de foto's van deze gozer af.
Die bovenste is echt teringjantjelekker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste helemaal niks
Negersquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een ervaren bokshomo is niet genoeg?
Deze twee reacties matchen niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die bovenste is echt teringjantjelekker.
[..]
Negers
Ik heb een breed smaakpalet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze twee reacties matchen niet.
STROEKIE 2, pas op voor een olifantengeheugen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Donderdag 16 december 17:52 uur keurde je een nudie van die jongen af.
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Heb ook een Asian-tindermatch atm.quote:
Lekkurrrr studerrruh in Leyyyyen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik kom uit een familie waar zo wordt gedacht.
"Studeren doe je in Utrecht of Leiden."
DM van die nudie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Komt zo'n gespierde grote neger mij beschermen als ik naar Rotterdam kom?
Dit klinkt als een interessante appgroepquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat kunnen smaken toch verschillenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:57 schreef Peter het volgende:
Die fietser uit het publiek, die pieter, is ook wel schattig @ ned1
Eenschquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als een interessante appgroep
Ik heb ook een brede smaakquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat kunnen smaken toch verschillen
16 december was op een woensdag.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al mijn groepen zijn interessant.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt als een interessante appgroep
17equote:
Precies, zo druk bezig met die pics bekijken dat ik helemaal vergeten was te reagere.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
17e
Maar ik zag net dat dat een andere pic was. De nudie van de OP-dude was paar dagen ervoor en negeerde je.
Haha, ik moet er echt aan wennen dat jij zo praat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Precies, zo druk bezig met die pics bekijken dat ik helemaal vergeten was te reagere.
Helemaal niet. Ben best nog wel kieskeurig ondanks mijn brede smaakpalet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Peter het volgende:
Als Rez een hondje was, zou hij elke been berijden die hij tegenkwam
Gewoon toegeven en neuken.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Euribob het volgende:
Ik zat zogezegd in de afrondingsfase van wéér een ontkennende fase.
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah vandaar. Lastig allemaal.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Euribob het volgende:
Ik zat zogezegd in de afrondingsfase van wéér een ontkennende fase.
Die pics zijn echt, die nude niet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.
Onderste foto vind ik niet zo flatteus, eerlijk gezegd,quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.
Ik vind hem op de onderste foto juist super cute.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onderste foto vind ik niet zo flatteus, eerlijk gezegd,
quote:
Google die naam.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Rezania het volgende:
Francisco Lachowski ook echt weer.Op sommige foto's is hij echt extreem lekker, op andere meh. Heel apart allemaal.
Idd, 10/10.quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind hem op de onderste foto juist super cute.
Omdat een poepgezicht hetzelfde als een neukgezicht is, enkel de andere kant op.quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Euribob het volgende:
WAAROM TREKKEN ALLE MANNEN EEN POEPGEZICHT ALS ZE OP DE FOTO STAAN
EN WAAROM STAAT SOMMIGE HET NOG BEST GOED OOK
GODVER
Die is lekker. Maar dat luchtje zou ik niet kopen, slechte reclame zeg.quote:
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, leef je onder een steen of zo?
Huh?quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?
quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Gozer, ik had je een berichtje gestuurd, lees je het een dag later pas. Ja, dan krijg je geen aandacht meer hè.
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]![]()
Jij moet binnen een kwartier een reactie want anders voel je je genegeerd.
Staat genoteerd, Bettie.
Wanneer was dit precies, trouwens? Kan me niet herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.!
Zit er wel steeds meer over na te denken ja.quote:
Zijn instagram is geweldig, beter dan die Nick Batemanquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect. Favo kleur en lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Die één na laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pics.quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Spaardertje het volgende:
Wat een lekkere hapjes allemaal! Ze zijn allemaal net iets ouder dan ik. (Ben bijna 22)
quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Ik dacht juist dat blowen het doel was.quote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.
Hoe oud ben jij?quote:
ik een asian scruff match atmquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Heb ook een Asian-tindermatch atm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren mooie tijden?quote:Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh ....
Alleen wakker worden is weer ff stom
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...quote:
Ge met hem vrijwilligerswerken dan, wurm je zijn leven inquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...
Awwwwquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...
Gewoon opeisen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Owh. En nu?quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Meen je?quote:
hij is nu drie dagen in Luxemburg zonder mij. Daarna weer terug. En dan zondag echt wegquote:
kakquote:Op maandag 28 december 2015 02:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij is nu drie dagen in Luxemburg zonder mij. Daarna weer terug. En dan zondag echt weg
Als we elkaar nu al missen (2e nacht alleen nu), hoe moet dan dan vanaf zondag?!
Klinkt verstandig.quote:Op maandag 28 december 2015 10:39 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Wachten... En ondertussen de ogen openhouden
tja. Het zij zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 28 december 2015 11:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik twijfel, neig naar nee. Wel zo'n persoon die na 5 bier ineens een 10 lijkt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dus niks.![]()
Of van die sleepmandjesquote:Op maandag 28 december 2015 12:53 schreef Rezania het volgende:
Moeders die met twee koters en zo'n grote boodschappenwagen het hele gangpad blokkeren.
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.quote:Op maandag 28 december 2015 13:38 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of van die sleepmandjes
Kolonel Buktgraag is ook even in de supermarkt hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.20 jaar en dan kan je nog niet eens een maandje tillen.
!
Wat?! zeg je me nu dat veel studenten lui en gemakzuchtig zijn?! Omg!quote:Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Erge is nog wel dat dat meestal studenten zijn, want bejaarden kunnen niet zo ver bukken.20 jaar en dan kan je nog niet eens een maandje tillen.
!
quote:Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik dus niks.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ook echt met de lift voor 1 verdieping. Vind je het logisch dat ze meestal een buikje hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! zeg je me nu dat veel studenten lui en gemakzuchtig zijn?! Omg!
Hel op aarde.quote:Op maandag 28 december 2015 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kolonel Buktgraag is ook even in de supermarkt hoor.
Ik neem altijd de trap op het station.quote:Op maandag 28 december 2015 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Over dik en lui gesproken. Nergens komt dat zo duidelijk tot uiting als op treinstations waar er roltrappen links en rechts van de normale trap zijn.
Ja man, moet toch ook eten?quote:Op maandag 28 december 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je naar buiten bent geweest vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |