Gelijk de darkroom in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik laat jou graag een beetje in het duister tasten, hihi.
Touché.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij bent meestal zo bezopen dat je je dergelijke subtiliteiten onmogelijk nog kan herinneren.
Dus je zoekt een twink corpsbal eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
Ik had laatst wel een date met een gozer uit Rotterdam-Oost. Dat accent, tering.Moest er wel om lachen.
20k fietsen, enkele reis, platteland.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef Peter het volgende:
10km fietsen, enkele reis naar school.. platteland..
Wie is die reporter bij Paul nu? Is dat Tim? Dies gay..
Hij woont nu in Leiden, appeltje- eitje. Gewoon naar een D'66 vergadering gaan daarquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dus je zoekt een twink corpsbal eigenlijk?
Je vindt het wel lekker..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik laat jou graag een beetje in het duister tasten, hihi.
Ja, Randstedelijk kak is echt kut om aan te horen. Voor langer dan 15 minuten iig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
Ik had laatst wel een date met een gozer uit Rotterdam-Oost. Dat accent, tering.Moest er wel om lachen.
D66 Leiden heeft serieus een boel lekkere homo's.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij woont nu in Leiden, appeltje- eitje. Gewoon naar een D'66 vergadering gaan daar.
Ja, zal even kijken hoe ik dat weg kan krijgen als ik terug ben.quote:
Oh, dan is het de verkeerde hoek. Eh, Rotterdam-Zuid dan? Was een beetje ghetto zei hij iig. En twink corpsballen zijn er echt meer dan genoeg, corpsen zowel in Leiden als Delft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Dus je zoekt een twink corpsbal eigenlijk?
Nogal een verschil. Dan was het geen corpsbal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan is het de verkeerde hoek. Eh, Rotterdam-Zuid dan? Was een beetje ghetto zei hij iig. En twink corpsballen zijn er echt meer dan genoeg, corpsen zowel in Leiden als Delft.
Ik zou daar serieus niks durven te doen op straat.quote:
Vergaderingen zijn meer cruise-mogelijkheden lijkt het soms..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 Leiden heeft serieus een boel lekkere homo's.
Nee, daarom kwam ik er achter dat het dus sowieso niet Rotterdam-Oost was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nogal een verschil. Dan was het geen corpsbal.
Wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou daar serieus niks durven te doen op straat.
Wacht even, in Rotterdam wonen toch alleen arbeiders?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan is het de verkeerde hoek. Eh, Rotterdam-Zuid dan? Was een beetje ghetto zei hij iig. En twink corpsballen zijn er echt meer dan genoeg, corpsen zowel in Leiden als Delft.
Die woon ik niet bij, maar ik geloof het direct.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Vergaderingen zijn meer cruise-mogelijkheden lijkt het soms..
Naja, ik vond het niet vervelend eigenlijk. Was volgens mij echt niet gemeen bedoeld ofso.quote:
Net alsof arbeiders studeren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Wacht even, in Rotterdam wonen toch alleen arbeiders?
Nee, serieus niet.quote:
Zuid moet je wezen voor het Rotterdamse arbeidersaccent. Of Pernis, Hoogvliet, Spijkenisse etc.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, daarom kwam ik er achter dat het dus sowieso niet Rotterdam-Oost was.
Dat hoor ik dan he?. Ik zit zelf in een andere plaats en woon hooguit 1 vergadering per jaar bijquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die woon ik niet bij, maar ik geloof het direct.
Ik las Penis.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zuid moet je wezen voor het Rotterdamse arbeidersaccent. Of Pernis, Hoogvliet, Spijkenisse etc.
Kloptquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naja, ik vond het niet vervelend eigenlijk. Was volgens mij echt niet gemeen bedoeld ofso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |