Zwart haar en fel blauwe ogen ftw man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Blond en groene ogen is de beste combi.
Dat zeg ik niet, ik weet vrij zeker dat dat een drogredenatie is. Maar oorbellen is wel gelijk een instant nope, één van de weinige dingen die dat oplevert.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig heb je weinig eisen verder.
Ook van die kleine subtiele dingen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik weet vrij zeker dat dat een drogredenatie is. Maar oorbellen is wel gelijk een instant nope, één van de weinige dingen die dat oplevert.
Jij fapt echt in de spiegel hè.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zwart haar en fel blauwe ogen ftw man.
Koperkleurig haar met zwarte ogenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mja, meestal zijn het echt van die grote plastic schijven, met of zonder gat. Echt, bah.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ook van die kleine subtiele dingen?
Oh ja dat is jouw ding he. En boeren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh. Post eens een voorbeeld dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart haar, noch blauwe ogen.
Mwoah.. erg glad, net zoals die Joel Geleynse waar Gerard Joling zo op geilde in sterren dansen op het ijs..quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:28 schreef Renesite het volgende:
Oe. Die nu op TV bij Paul is ook wel some.
Hij wil jou dus?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja dat is jouw ding he. En boeren.
quote:
En het liefst nog een beetje sproeten op de snorstreek.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja dat is jouw ding he. En boeren.
Ik begreep hem al niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart haar, noch blauwe ogen.
Geef z'n mond wat te doen danquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Rezania het volgende:
Ik had laatst wel een date met een gozer uit Rotterdam-Oost. Dat accent, tering.Moest er wel om lachen.
Pat vindt Anton ook cute. Ga hem zo mailen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Mwoah.. erg glad, net zoals die Joel Geleynse waar Gerard Joling zo op geilde in sterren dansen op het ijs..
Hmmm, wordt vast interessant, zuipen met een boerenjongen.quote:
"Maar ik ga de komende tijd helemaal niet naar een opticien voor speciale lensen, en hoe kan Kaas dat nou we.."quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik begreep hem al niet.
Maar blauwe ogen heb je binnenkort dus wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |