Is niet echt boers of zo, ik heb zelfs nog nooit op een tractor gezeten.quote:
Ja ach, over sommige mannen denken we wel ongeveer hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja smaken verschillen
Maar goed ook, anders bleef de halve wereldbevolking single
Gelukkig is er nog een groepje waarbij de natuur echt z'n werk niet doet (of juist wel) zodat ik kan genieten van r&p huilies op FOK!
Ow, geen idee. Ik zit naar Anton Hysen te kijken op Instagram.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Rene vind jij dit item ook zo kut altijd?
Waar zit je wel zoal op dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet echt boers of zo, ik heb zelfs nog nooit op een tractor gezeten.
Mijn zachte G en keel R komen wel naar boven na het nodige aantal bieren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmmm, wordt vast interessant, zuipen met een boerenjongen.
Oh god.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn zachte G en keel R komen wel naar boven na het nodige aantal bieren.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
"Maar ik ga de komende tijd helemaal niet naar een opticien voor speciale lensen, en hoe kan Kaas dat nou we.."
Oh wacht.
Heddegij wah van mij aan ofso. Da minde gij doch werklik waar nie.quote:
Door de Nederlandse polder naar school fietsen. Door weer en wind. Teveel uitwijken voor een trekker en in de sloot belanden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet echt boers of zo, ik heb zelfs nog nooit op een tractor gezeten.
Huh, helemaal niet man. En je kan onmogelijk counteren met "dan hebben we nog nooit genoeg gedronken".quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn zachte G en keel R komen wel naar boven na het nodige aantal bieren.
Misschien maar eens doen, kleurenlenzen. Beetje lullig dat ik maar aan één oog een lens draag, maar toch.quote:
Hier heb ik meer bier voor nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heddegij wah van mij aan ofso. Da minde gij doch werklik waar nie.
Meurt trouwens wel.quote:
Fietsen door de polder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door de Nederlandse polder naar school fietsen. Door weer en wind. Teveel uitwijken voor een trekker en in de sloot belanden.
Jij bent meestal zo bezopen dat je je dergelijke subtiliteiten onmogelijk nog kan herinneren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh, helemaal niet man. En je kan onmogelijk counteren met "dan hebben we nog nooit genoeg gedronken".
Ik dacht net nog dat de boksgrap binnenkwam, maar nu twijfel ik weer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien maar eens doen, kleurenlenzen. Beetje lullig dat ik maar aan één oog een lens draag, maar toch.
Ik laat jou graag een beetje in het duister tasten, hihi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dacht net nog dat de boksgrap binnenkwam, maar nu twijfel ik weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |