Zijn instagram is geweldig, beter dan die Nick Batemanquote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Perfect. Favo kleur en lekker.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.![]()

quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Die één na laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.

Pics.quote:Op zondag 27 december 2015 00:39 schreef Spaardertje het volgende:
Wat een lekkere hapjes allemaal! Ze zijn allemaal net iets ouder dan ik. (Ben bijna 22)

quote:Op zondag 27 december 2015 00:53 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.

Ik dacht juist dat blowen het doel was.quote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, ik heb je nu vergeven voor Rotterdam. Dont blow it.

Hoe oud ben jij?quote:

ik een asian scruff match atmquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou er geen nee tegen zeggen. Heb ook een Asian-tindermatch atm.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Waren mooie tijden?quote:Op zondag 27 december 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh ....
Alleen wakker worden is weer ff stom

Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...quote:

Ge met hem vrijwilligerswerken dan, wurm je zijn leven inquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...

Awwwwquote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Jup. Alleen is hij te druk met alles en nog wat (studie, werk, vrijwilligerswerk) dat hij me niet wil aandoen dat hij te weinig tijd voor mij kan vrijmaken...

Gewoon opeisen.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |