Haha, ik moet er echt aan wennen dat jij zo praat.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Precies, zo druk bezig met die pics bekijken dat ik helemaal vergeten was te reagere.
Helemaal niet. Ben best nog wel kieskeurig ondanks mijn brede smaakpalet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:03 schreef Peter het volgende:
Als Rez een hondje was, zou hij elke been berijden die hij tegenkwam
Gewoon toegeven en neuken.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Euribob het volgende:
Ik zat zogezegd in de afrondingsfase van wéér een ontkennende fase.
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah vandaar. Lastig allemaal.quote:Op zondag 27 december 2015 00:04 schreef Euribob het volgende:
Ik zat zogezegd in de afrondingsfase van wéér een ontkennende fase.
Die pics zijn echt, die nude niet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.
Onderste foto vind ik niet zo flatteus, eerlijk gezegd,quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff, dan is het maar geshopt, maar die is ook wel gewoon echt lekker hoor.
Ik vind hem op de onderste foto juist super cute.quote:Op zondag 27 december 2015 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Onderste foto vind ik niet zo flatteus, eerlijk gezegd,
quote:
Google die naam.quote:Op zondag 27 december 2015 00:02 schreef Rezania het volgende:
Francisco Lachowski ook echt weer.Op sommige foto's is hij echt extreem lekker, op andere meh. Heel apart allemaal.
Idd, 10/10.quote:Op zondag 27 december 2015 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind hem op de onderste foto juist super cute.
Omdat een poepgezicht hetzelfde als een neukgezicht is, enkel de andere kant op.quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Euribob het volgende:
WAAROM TREKKEN ALLE MANNEN EEN POEPGEZICHT ALS ZE OP DE FOTO STAAN
EN WAAROM STAAT SOMMIGE HET NOG BEST GOED OOK
GODVER
Die is lekker. Maar dat luchtje zou ik niet kopen, slechte reclame zeg.quote:
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?quote:Op zondag 27 december 2015 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, leef je onder een steen of zo?
Huh?quote:Op zondag 27 december 2015 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had ik dan wel een berichtje van je gekregen?
quote:Op zondag 27 december 2015 00:10 schreef Rezania het volgende:
Gozer, ik had je een berichtje gestuurd, lees je het een dag later pas. Ja, dan krijg je geen aandacht meer hè.
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.quote:Op zondag 27 december 2015 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]![]()
Jij moet binnen een kwartier een reactie want anders voel je je genegeerd.
Staat genoteerd, Bettie.
Wanneer was dit precies, trouwens? Kan me niet herinneren.quote:Op zondag 27 december 2015 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet, maar een dag later pas lezen.!
Zit er wel steeds meer over na te denken ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |