SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij kan er niets aan doen; is een Brabander.
Pijnlijk.quote:
Wist je dat "brabander" Rotterdams dialect is voor dom persoon? Zag ik serieus toevallig net in het Rotterdamse woordenboek.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:57 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Die laatste is wel erg gay hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dus jullie zeggen gewoon al twee uur niets?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:03 schreef Rezania het volgende:
5 nieuwe matches en geen één durft een gesprek te beginnen.Hoe fixen ze ooit wat op Tinder?
Misschien zijn ze nog niet on geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:03 schreef Rezania het volgende:
5 nieuwe matches en geen één durft een gesprek te beginnen.Hoe fixen ze ooit wat op Tinder?
Sommigen ben ik al twee dagen een match mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus jullie zeggen gewoon al twee uur niets?
Misschien val je wel op bèta's.
Haha wat, dat is wel idioot.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat "brabander" Rotterdams dialect is voor dom persoon? Zag ik serieus toevallig net in het Rotterdamse woordenboek.
Ik begon alleen gesprekken met pareltjes.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:03 schreef Rezania het volgende:
Toch gek, half blank Rotterdam heeft Brabantse roots.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wist je dat "brabander" Rotterdams dialect is voor dom persoon? Zag ik serieus toevallig net in het Rotterdamse woordenboek.
Waarom like je dan ook niet-pareltjes?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik begon alleen gesprekken met pareltjes.
Zou je nee zeggen tegen 1000,-?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom like je dan ook niet-pareltjes?
Nee dat zou je waarschijnlijk niet doen. Maar wel als je ook ja/nee moet zeggen tegen 100000 of 250000 enz. Als je deze bedragen naast elkaar ziet begin je met het verkrijgen van het grootste bedrag.quote:
Nu niet meer, hoop ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, de logica ontgaat me nu eerlijk gezegd.
'praten met' is geen schaars goed toch? Je kunt met meerdere praten en al naargelang je ervaring mensen laten afvallen..quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nee dat zou je waarschijnlijk niet doen. Maar wel als je ook ja/nee moet zeggen tegen 100000 of 250000 enz. Als je deze bedragen naast elkaar ziet begin je met het verkrijgen van het grootste bedrag.
Ik kan persoon A wel leuk genoeg vinden op het moment zelf, ik zie dan immers alleen persoon A. Als ik dan echter terugswitch naar m'n lijst zie ik ineens persoon A tov B/C/D enz. Dan weet ik wel tegen wie ik in eerste instantie ga lullen.
Dat doe jij ook wel, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |