Ik neem altijd de trap op het station.quote:Op maandag 28 december 2015 14:29 schreef Kaas- het volgende:
Over dik en lui gesproken. Nergens komt dat zo duidelijk tot uiting als op treinstations waar er roltrappen links en rechts van de normale trap zijn.
Ja man, moet toch ook eten?quote:Op maandag 28 december 2015 14:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ik ben trots op je hoor dat je naar buiten bent geweest vandaag.

quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal post

Wat? Ik vind t over t algemeen erg "jongetjes achtige" plaatjes. Hashtag mening. Persoonlijk niet mijn typesquote:

inderdaad. Beetje meer ingedaalde ballen mag welquote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vind m toch wel beter dan al die jongetjes die je normaal post

Goedzo.quote:Op maandag 28 december 2015 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik neem altijd de trap op het station.
[..]
Ja man, moet toch ook eten?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee.![]()

quote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
DuuuddeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee.![]()

Ik heb geen brood meer.quote:Op maandag 28 december 2015 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goedzo.Ik ook, als statement naar alle luie flikkers.
En klopt, maar je kan ook gewoon tosti's bakken.

SNEL! https://www.reddit.com/r/gayeyebleachquote:

quote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
SNEL! https://www.reddit.com/r/gayeyebleach

Ik kom wel ff twee kadetten bij je halen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meer.Kadetten gehaald voor 99 cent.

All our servers are busyquote:Op maandag 28 december 2015 16:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
SNEL! https://www.reddit.com/r/gayeyebleach

* wiz is er mee eens.quote:Op maandag 28 december 2015 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Ik vind t over t algemeen erg "jongetjes achtige" plaatjes. Hashtag mening. Persoonlijk niet mijn types

quote:Op maandag 28 december 2015 16:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom wel ff twee kadetten bij je halen.

quote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef sebastiansdrawings het volgende:
lijkt bijna wel of je je beledigd voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee.niks mis met vallen op (legale) jonge jochies hoor. Maar mijn ding is t niet. Deze opa's ook niet trouwens. Zwart wit grijs. Dit is t verkeerde soort grijs
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.

Geen tijd voor. Moe'k zoeken en zo. Ik zit niet iedereen dag op plaatje a sites en tumblrs. Doet me vrij weinig sowieso.quote:

DudeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Ang3l & Renesite.![]()
Ik heb er niks mee. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu

Wel jammer dat je mannetje weer naar Singapore gaat.quote:Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Moe'k zoeken en zo. Ik zit niet iedereen dag op plaatje a sites en tumblrs. Doet me vrij weinig sowieso.

letten jullie daar echt op?quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat een vrouw heeft gewonnen bij het mannenschaatsen.

En jij mag niet zonder begeleiding op internet.quote:Op maandag 28 december 2015 19:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je mag niet mensen weg pesten uit een sc
tr

stoer hoorquote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij mag niet zonder begeleiding op internet.
Begeleider van je gebeld.

Duurde even, ik keek naar zijn gezicht.quote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat een vrouw heeft gewonnen bij het mannenschaatsen.

Ik heb hem wel beschermd met aoe2quote:Op maandag 28 december 2015 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en Pax zijn pas een goed koppel.

Daarom. Pax heeft bescherming nodig anders waait hij nog weg.quote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb hem wel beschermd met aoe2

Gelukkig ben ik een grote sterke manquote:Op maandag 28 december 2015 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom. Pax heeft bescherming nodig anders waait hij nog weg.

Echt? Dacht stiekem dat jij beetje twink was.quote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een grote sterke man

hoe gaat het met je hosselsquote:Op maandag 28 december 2015 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een grote sterke man

Ben ik ook. Maar wel met baardgroei en donker haarquote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt? Dacht stiekem dat jij beetje twink was.

Foto?quote:Op maandag 28 december 2015 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar wel met baardgroei en donker haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |