Dat komt omdat je het altijd na 2 seconden alweer uit zet.quote:Op zondag 27 december 2015 00:23 schreef tong80 het volgende:
Wat een rare TT. Ik hoor nooit melodie in de muziek van ALTER-EGO![]()
Trusten.quote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het altijd na 2 seconden alweer uit zet.![]()
Zoetzachte dromen H.quote:Op zondag 27 december 2015 00:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten.
Good night. Enjoy your music.
dezequote:Op zondag 27 december 2015 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het altijd na 2 seconden alweer uit zet.![]()
Ik ben niet zo dol op piano.quote:
Is het uit ?quote:
Ha ha haquote:Op zondag 27 december 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nee gelukkig niet Tong, ik vond het mooie liedjes, maar wel lief dat je dat vraagt
Ee was vorige week bij de publieke omroepen een mooie documentaire over hem. Weet niet meer waar en wanneer. De moeite van het opzoeken waard.quote:Op zondag 27 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Ik zit me erover te verbazen hoeveel liedjes van Robert Long gewoon ook NU geschreven zouden
kunnen zijn.
Nu zit ik naar deze te luisteren, maar ik vergat te posten![]()
Zal mij niet gebeurenquote:Op zondag 27 december 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Nu zit ik naar deze te luisteren, maar ik vergat te posten![]()
ik ga straks wel even zoekenquote:Op zondag 27 december 2015 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ee was vorige week bij de publieke omroepen een mooie documentaire over hem. Weet niet meer waar en wanneer. De moeite van het opzoeken waard.
Datzelfde vroeg ik me ook al af.quote:Op zondag 27 december 2015 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nee gelukkig niet Tong, ik vond het mooie liedjes, maar wel lief dat je dat vraagt
quote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Datzelfde vroeg ik me ook al af.
Gelukkig niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zal het nooit meer doenik moet eerlijk zeggen ik werd wel een beetje droevig van die liedjes
Goeie meebrultekstquote:
Winamp vol met Motorhead vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Treehut362 op 30-12-2015 11:31:00 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 31 december 2015 20:56 schreef glasshole het volgende:
Magisch liedje, mét melodie (from Belgium)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Sef is zeker zo! Goed nieuw album en een toffe peer. Pas 2 weken ongeveer aan het luisteren.quote:
Lijkt wel 12. Wat vinden haar ouders hiervan?quote:
quote:
Boven de 1500 nuquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zit de teller nu al ruim boven de 100
Eerste waar ik aan dacht was U2quote:Op zondag 3 januari 2016 01:51 schreef Karina het volgende:
With or without you. Dameskoor bij night of the proms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |