Neuh, kindje ervaart een harde buik als een knuffel oid, meen ik ooit ergens te hebben gelezen. An sich kan het weinig kwaad. Wel is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen (ja, nķg rustiger jaquote:Op zondag 27 december 2015 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, maar ik maak me er geen zorgen over als in dat t iets zegt over voorwerk ofzo, maar meer dat ik denk: doe ik mn kind dan iets aan als ik zo plotseling beweeg![]()
Als de reden is dat mn baarmoeder nu gevoeliger is, want tweede kind, dan is dat prima.
Ja dat feit dat ik nergens last van heb (ik klop nu heel hard af) maakt het gek. Ik kan het nu dankzij jullie posts beter loslaten. Het maakt inderdaad geen zak uit hoeveel testen je doet, het kan al lang mis zijn gegaanquote:Op zondag 27 december 2015 19:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik begrijp de onzekerheid wel, dat heb ik ook. Over 8 dagen echo, ik kan echt niet wachten. Vooral omdat ik het tot nu toe wel erg meevallen vind allemaal. Stiekem heb ik ook iets van 6 testen gedaan met steeds een paar dagen ertussen
.
Met kerst aan mijn zus verteld. Ik twijfelde een beetje, maar het is toch wel fijn om het met iemand te delen. Daarnaast rookt ze, en is het beter als ze het weet zodat ze het niet bij mij in de buurt deed. Ze moest half huilen zo leuk vond ze het
Ik drink trouwens helemaal geen koffie, maar dat deed ik al nooit. Wel thee, maar die drink ik nu wel extra slap![]()
.
Welkom Crumpette!
En Myrr, ik vind het toch spannend hoor!![]()
Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal
Wat een stom commentaarquote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Crumpette, welkom hier, gefeliciteerd!!
Ik mag morgen ein-de-lijk naar de vk, intake en vroege echo, ik hoop zo dat t gewoon goed zit. Spannend hoor!
Schoonfamilie hebben we het tweede kerstdag verteld, schoonmoeder was wel blij, de rest reageerde erg laf. Had niet anders verwacht, maar wel zuur.. Eerste vraag was of we dan nu gingen verhuizen. Tsja, als dat kon dan hadden we al lang weggeweest hier. En het is niet alsof de baby gelijk een eigen kamer nodig heeft. Ben toch veel te lui om mijn bed uit te gaan met nachtvoedingen. En als het moet kan er op de kamer van F. een extra slaapplek gemaakt worden, dusja.. Echt heel nuttig zulk commentaar.
Stom commentaarquote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik mag morgen ein-de-lijk naar de vk, intake en vroege echo, ik hoop zo dat t gewoon goed zit. Spannend hoor!
Schoonfamilie hebben we het tweede kerstdag verteld, schoonmoeder was wel blij, de rest reageerde erg laf. Had niet anders verwacht, maar wel zuur.. Eerste vraag was of we dan nu gingen verhuizen. Tsja, als dat kon dan hadden we al lang weggeweest hier. En het is niet alsof de baby gelijk een eigen kamer nodig heeft. Ben toch veel te lui om mijn bed uit te gaan met nachtvoedingen. En als het moet kan er op de kamer van F. een extra slaapplek gemaakt worden, dusja.. Echt heel nuttig zulk commentaar.
Ach net zo'n prachtig commentaar als ik van mijn schoonma kreeg (kan dat wel met je nieuwe baan?!) lekker irrelevante bijzaken. Jammer hoor!quote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mag inmiddels ook wel tochquote:[b]Op maandag 28 december 2015 08:28 schreef Sethiwe
LB balen van die harde buiken, vind het wel een mooie gedachte dat het aanvoelt als een knuffel, zoals crumpette zegt. Dan geef ik mijn buikbewonerster wel veel knuffels de laatste tijd.
quote:Op zondag 27 december 2015 20:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Neuh, kindje ervaart een harde buik als een knuffel oid, meen ik ooit ergens te hebben gelezen. An sich kan het weinig kwaad. Wel is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen (ja, nķg rustiger ja) want luisteren naar je lijf
en meer van zulks.
Nohhhquote:
Nee dat doen ze in het echocentrum in het ziekenhuis. Er is mij verteld dat uit bloed gezien kan worden hoe ver ik ben en of het intact is. Dan ben ik voorlopig wel weer gerustgesteld.quote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef Sethiwe het volgende:
Marjo fijn dat je een Knipper hebt gezien.
Myrr succes in het ziekenhuis, wat is het plan nu je vliezen gebroken zijn?
Of is het gewoon afwachten?
Nazil hebben ze dan geen echo gemaakt? Hopelijk heb je snel positieve duidelijkheid.
Fieder fijn dat je weer een Knipper hebt gezien.
Groofsken ik heb er wel eens wat over gelezen, maar geen ervaring mee.
Lig weer op de bank met harde buiken en rugpijn. Die paar boodschappen die ik heb gedaan vanmiddag was teveel van het goede. Of gewoon voorwerk om als de bevalling begint al een paar cm begin te hebben.
Antibiotica en afwachten tot 2 januari. Als hij zichzelf niet aandient, wordt hij dan gehaald.quote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef Sethiwe het volgende:
Marjo fijn dat je een Knipper hebt gezien.
Myrr succes in het ziekenhuis, wat is het plan nu je vliezen gebroken zijn?
Of is het gewoon afwachten?
Nazil hebben ze dan geen echo gemaakt? Hopelijk heb je snel positieve duidelijkheid.
Fieder fijn dat je weer een Knipper hebt gezien.
Groofsken ik heb er wel eens wat over gelezen, maar geen ervaring mee.
Lig weer op de bank met harde buiken en rugpijn. Die paar boodschappen die ik heb gedaan vanmiddag was teveel van het goede. Of gewoon voorwerk om als de bevalling begint al een paar cm begin te hebben.
Wij schuiven het ledikantje door, dus het peuterbed staat nu al klaar. Nog even kijken hoe we de overstap precies gaan doen. En Stip loopt nog niet heel ver, dus ik denk dat we zo'n plankje kopen of de baby veel gaan dragen zodat hij in de wagen kan. Al is zn favo plek de nek van papaquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Crumpette het volgende:
maagzuurbuh.
knippers!heel fijn! en mooi dat je toch snel uitsluitsel hebt nazil. Ze hebben geen echo apparaat bij de vk dus? Ik bedacht me dat ze bij ons gewoon even zouden gaan spieken in dit geval.
Zomaar eens wat dingen waar ik momenteel over nadenk (en ik weet dat er nog een zee van tijd is, maargoed he, houdt me van de straat) voor de moeders met dreumessen..
- hoe goed/ver kan een kind van 20 maanden lopen? (moet ik een uitbreiding kopen voor de kinderwagen of niet)
- wanneer gaan kindjes zoal over op een peuterbed/meegroeibed?
Nee helaas nietquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Crumpette het volgende:
maagzuurbuh.
knippers!heel fijn! en mooi dat je toch snel uitsluitsel hebt nazil. Ze hebben geen echo apparaat bij de vk dus? Ik bedacht me dat ze bij ons gewoon even zouden gaan spieken in dit geval.
Duct tapequote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Crumpette het volgende:
hehehe. Ik loop toch het meest zonder papa, en dragen is gezellig, maar geen structurele oplossing voor de dagelijkse dingen voor mijn verrotte rug. W loopt overigens nu al graag aan de hand, dus ik verwacht wel dat hij tegen die tijd ruim los loopt. Een plankje is idd ook een idee.
Wat betreft een grotejongens bed heb ik toch allemaal visoenen in mijn hoofd dat hij dan gewoon eruit gaat om te spelen en dat hij de gang op zwerft en weet ik het. slapen moet hij!
Rollatorquote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Dot. het volgende:
Ik gebruik de wagen nu als rollatorBen blij dat hij de kinderwagen wel prima vindt nu dus, want de buggy vindt ie niks. Wel gekocht voor de baby dus tzt gaat de bak er op
![]()
En Stip heeft een hekje in z'n deuropening dus als ie gaat spoken is dat iig op z'n eigen kamer.
Ja, maar die klink komt ook binnen handbereik als ze groeien hequote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Rollatoran sich heeft W gewoon een deur in zijn deuropening, dat scheelt ook wel
.
Haha QFT!quote:Op maandag 28 december 2015 22:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, maar die klink komt ook binnen handbereik als ze groeien he
Hey wat tof! Goeie praktijk heb je gevonden ♡ en gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Myrr, spannend hoor! Bijna je kleintje!
Ik heb zo'n enorm fijne vk gevonden, ben echt helemaal blij. Wel ff een stukje rijden, maar zooooveel fijner dan wat hier zit. En zelfs vriend merkt het verschil, dat wil wat zeggen!![]()
We zagen een grijze vlek, en een knipper! En 2 dagen verschil met mijn UD volgens laatste menstruatie, wat volgens mij klopt want mijn eisprong was volgens mij ook 2 dagen later.
Inwendig had een mooier plaatje opgeleverd, dit kostte al een hoop moeite want gekantelde baarmoeder. Maar als inwendig niet hoeft, dan liever niet zegmaar, het knipperde dus ik ben blij!
Wij gaan voor niet weten deze keer! Ik vind het maar wat spannend haha! Maar m'n jongensvoorgevoel is zo sterk, daardoor ben ik wel erg nieuwsgierig, of dat klopt!quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Arja het volgende:
Luna fijn dat het hartje goed is. Wanneer mag je terug voor de rest?
Ikke: ik heb geen voorgevoel. De ene keer neig ik de ene kant op, de andere keer de andere. Iedereen in mijn omgeving denkt een jongen, behalve mijn man. Hij heeft een sterk meisjesgevoel.
Ik zie in de OP nog lang niet overal het geslacht staan. Zijn er veel mensen hier die het bewust niet willen weten?
En van de nieuwe zwangeren: zijn er nog nieuwe uitgerekende data bekend?
Mignonne; dat klinkt ook als niks voor mij. Ik ben niet zo'n groepjesmens.
ja ik wilde nog wat zeggen over zolderautisten en sociaal contact maar laat maarquote:Op maandag 28 december 2015 22:58 schreef Chanty het volgende:
Ohhh een forum maar dan met echte mensen.... Brrrrr veel te eng
Ik ben nog niet toe aan de OPquote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Arja het volgende:
En van de nieuwe zwangeren: zijn er nog nieuwe uitgerekende data bekend?
11 januari. Alleen de schisis is nog een beetje spannend. Maar goed, we hebben gezien dat de kaak in ieder geval gesloten is, dus den zou het alleen om het gehemelte gaan, en daar is mijn vriend ook groot mee geworden, dus daar maken we ons minder zorgen om.quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Arja het volgende:
Luna fijn dat het hartje goed is. Wanneer mag je terug voor de rest?
En ik maar verzinnen hoe jij wist waar ik zat, staat dat natuurlijk gewoon boven de echoquote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hey wat tof! Goeie praktijk heb je gevonden ♡ en gefeliciteerd nog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Miezziej het volgende:
Toen ik geboren werd wilde mijn zus altijd met mij spelen, kijken, wassen enzo(Zij was toen 2).
Stel je niet zo aan, MiezziejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aanvulling: Niemand kan voor jou bepalen wat aanstellen is of niet. Niemand voelt hoe jij je voelt. Probeer gewoon naar jezelf toe eerlijk te zijn, zuiver te handelen. Meer kun je niet doen, toch?
[ Bericht 5% gewijzigd door groofskendezoveelste op 29-12-2015 11:18:43 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |