abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2015 @ 11:18:30 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158596019
Spannend Myrr!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158596265
Jeetje myrr jij maakt het wel erg spannend de hele tijd :D succes!!
Je kan al snel lekker knuffelen met je mannetje O+

Marjolijntje wat jammer dat ze zo reageerde. Lekker belangrijk hoe groot of klein je huis is. Sommige reacties zijn echt niet te begrijpen.
Succes en veel plezier bij de vk!

Crump gefeliciteerd *O*

*O* voor alle wissels
pi_158596288
Die teststaafjes ken ik niet maar het klinkt spannend Myrr!

Wat is het lekker druk hier O+

Marjolijntje, wat een stomme reacties! Ik woon kleiner dan jij en F heeft al niet echt een eigen kamer, ja het is denk ik erg knus maar [clichémodus] wat hebben ze nou helemaal nodig in het begin, liefde en eten toch! [/clichémodus]
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel romantisch, zo knus met z'n viertjes.
Hoewel ik best uitkijk naar ooit een ander huis hoor ;) ik snap wel dat anderen hier niet voor zouden kiezen, maar als jij het prima vindt dan is het toch prima :)
Is je familie bezorgd of zijn ze een beetje negatief ingesteld?
Ik ben in elk geval heel benieuwd naar je echo!

LB luiwammesen jij!!
pi_158596564
Spannend myr!!

Wat jammer die reactie marjoleintje! En wat suiker al schrijft...! Plus de cliché modus: Vroeger zaten ze met veel grotere gezinnen op zo'n oppervlakte! Wij wonen ook maar op 80m2 straks met 4en. Questie van slim inrichten. O heeft de mega kamer maar 3/4de van haar kastruimte is van ons bijvoorbeeld. Elk hoekje wordt hier op z'n ikeas benut.

Ik doe ook een luiwammes poging maar na 3 dagen uithuizig ivm kerst kijkt de berg was mij aan en kan ik de hoopjes stof echt niet negeren... Maar mijn rug en bekken vinden de dag nu al lang
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158597098
Nazil, gefeliciteerd!

Myrr, spannend hoor! Het duurt nu vast niet lang meer.

Ik heb straks de 20 - weken echo en vind het weer super spannend. Kon de verhoogde kans op hartafwijkingen en schisis afgelopen weken best van me af zetten, maar nu het zover is begin ik toch weer te stressen..

En ik denk dat de hormonen beginnen toe te slaan hier. Bedacht me vannacht ineens dat de constructie die ik voor ons washok had bedacht niet mogelijk is, en toen heb ik me nog heel lang daar zorgen over liggen maken. Terwijl ik normaal het washok een van de minst interessante dingen van het nieuwe huis vind... Nu vond ik het ineens zo'n ramp dat ik eigenlijk mijn vriend had willen wakkermaken. Maar die moest om 5 uur opstaan dus dat heb ik maar niet gedaan.

Van schrik wel maar alvast een kraampakket besteld en alvast contact opgenomen met een verloskundige en kraamzorg in mijn aanstaande woonplaats, dus nu gaat het weer iets beter met de hormonen.
  maandag 28 december 2015 @ 12:28:28 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_158597516
OUD / OUD Secret Valentine 2016 - l'amour tojours!

Spam! Ik ga vanavond trekken! :9 Mocht je nog mee willen doen!
disclaimer
pi_158598076
Spannend en succes Myrr!
Lunamatic ook, komt allemaal goed :*

Ik heb een afspraak staan bij de vk, 11 januari :)
pi_158598460
Bedankt allemaal!

Heb echt prachtig uitzicht hier met Nieuwjaar :P Zit vier hoog dus kan lekker over de stad uitkijken naar het vuurwerk. Nog vijf dagen hooguit, vind het zo spannend. Hopelijk doet 'ie het goed. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 13:10:24 ]
pi_158600835
Nou Myrr, succes daar, haha. Misschien ben je al wel voor het nieuwe jaar weer thuis joh.

Hier alles goed, geen bijzonderheden. Ik voel me overdag goed en lig niet meer om 20.00uur s avonds in bed, dus binnenkort maar eens wat afbouwen met die emesafene.
  maandag 28 december 2015 @ 14:50:07 #135
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158601270
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 16:00 schreef Crumpette het volgende:
:W hoi!
Nohhh O+
Ik begon me al af te vragen of je met een reden meer was gaan posten hier, de laatste tijd :s)

Gefeliciteerd!! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_158601943
Bij onze praktijk gaan ze nu voor het eerst een centering zwangerschapsgroep beginnen. Is er hier iemand die daar ervaring mee heeft?

Mijn eerste indruk is dat het niks voor mij is, (ook nooit zwangerschapscursussen gedaan en prima, zonder echte angsten bevallen twee keer), maar wie weet, als ik allemaal toffe ervaringen lees enzo. :P
pi_158603053
Myrr, spannend hoor! Bijna je kleintje!

Ik heb zo'n enorm fijne vk gevonden, ben echt helemaal blij. Wel ff een stukje rijden, maar zooooveel fijner dan wat hier zit. En zelfs vriend merkt het verschil, dat wil wat zeggen! O+

We zagen een grijze vlek, en een knipper! En 2 dagen verschil met mijn UD volgens laatste menstruatie, wat volgens mij klopt want mijn eisprong was volgens mij ook 2 dagen later.

Inwendig had een mooier plaatje opgeleverd, dit kostte al een hoop moeite want gekantelde baarmoeder. Maar als inwendig niet hoeft, dan liever niet zegmaar, het knipperde dus ik ben blij!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 28 december 2015 @ 16:05:05 #138
52229 Chanty
pi_158603678
Hahaha goed dat het erbij staat waar wat zit :D Maar super tof een knipper *O* O+ Lekker verder broeden!

Groof een watte??? Ik heb geen idee wat het moet zijn, dus heb er ook geen ervaring mee :P
pi_158604145
Fijn marjo!

Groof ook fijn dat je je beter voelt. Geen ervaring me cursussen. Ik ben eigenlijk ook van plan geen cursus te doen en mijn intuitie te volgen, tenzij ik toffe dingen hoor hier dus als iemand een tip heeft?

Ik ben goed gekeurd bij de vk. Geen bijzonderheden. Morgen geslachtsbepaling
pi_158604793
Marjo wat fijn! *O*

Hier ook weer een knipper O+ nu met 10 weken termijnecho

Groofsken mijn vk had het ook over dat centering gedoe en ze zei dat er van de 100 deelnemers maar 3 afvallers waren en dat de rest het geweldig vond.
pi_158605286
Wat fijn weer knippers!

De vk belde vanmiddag. Of ik ook direct langs kon komen ipv volgens de afspraak, omdat de termijn dus niet duidelijk is. Dus ik daarheen, alleen, want vriend is aan het werk. Nou kon ze wel een klein beetje weerstand voelen in mijn buik maar wat het precies was kon ze niet nagaan. Er was ook nog geen hartje te horen. Daarna doorgegaan naar het zh vanwege gewoon bloedprikken voor zwangeren en hcg, dus hopelijk voor nieuwjaar nog duidelijkheid of ik 6 of 10 weken (en überhaupt :P) zwanger ben. Ik vond dit echt super fijn, echt super dat ik nog zo snel terecht kon. Dus nu weet ik over een paar dagen al hoe ver ik ben en of het intact is ipv over twee weken :)
  maandag 28 december 2015 @ 17:03:04 #142
52229 Chanty
pi_158605416
Heel fijn idd, wel ontzettend spannend ook. Ik duim voor je!
pi_158607855
Wat een onzekerheid nazil, maar fijn dat daar al wel eerder een einde aan komt
pi_158608200
Fieder en Marjolijntje! *O* KNIPPERS!!

En spannend Nazil! Ik duim voor je :)

Luna hoe is het gegaan??
pi_158608435
Marjo fijn dat je een Knipper hebt gezien.

Myrr succes in het ziekenhuis, wat is het plan nu je vliezen gebroken zijn?
Of is het gewoon afwachten?

Nazil hebben ze dan geen echo gemaakt? Hopelijk heb je snel positieve duidelijkheid.

Fieder fijn dat je weer een Knipper hebt gezien.

Groofsken ik heb er wel eens wat over gelezen, maar geen ervaring mee.

Lig weer op de bank met harde buiken en rugpijn. Die paar boodschappen die ik heb gedaan vanmiddag was teveel van het goede. Of gewoon voorwerk om als de bevalling begint al een paar cm begin te hebben.
pi_158608570
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef Sethiwe het volgende:

Nazil hebben ze dan geen echo gemaakt? Hopelijk heb je snel positieve duidelijkheid.

Lig weer op de bank met harde buiken en rugpijn. Die paar boodschappen die ik heb gedaan vanmiddag was teveel van het goede. Of gewoon voorwerk om als de bevalling begint al een paar cm begin te hebben.
Nee dat doen ze in het echocentrum in het ziekenhuis. Er is mij verteld dat uit bloed gezien kan worden hoe ver ik ben en of het intact is. Dan ben ik voorlopig wel weer gerustgesteld.

Wat naar van die harde buiken. Rustig aan doen dus!
pi_158608705
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef Sethiwe het volgende:

Antibiotica en afwachten tot 2 januari. Als hij zichzelf niet aandient, wordt hij dan gehaald.
pi_158609885
Knippers *O*

Nazil hopelijk heb je snel duidelijkheid. Fijn dat je zo snel kon komen.

Sethiwe vanavond lekker rustig aan doen. Zou wel lekker zijn als je zo al een paar cm te pakken hebt.
pi_158613359
Weer helemaal bijgelezen maar lijk wel echt dement. Weet niet meer goed wat bij wie hoort. Knippers en een flubje echo, gebroken vliezen, spannend!

Vandaag 25wk, goedgekeurd door verloskundige. Gup schopte hard tegen de doppler, hihi.
Was vandaag wel de dag geweest dat ik uitgerekend zou zijn van zwangerschap die in mei eindigde in een miskraam. Echt zoooo blij dat ik nu toch een kindje in m'n buik heb, dat ik steeds voel. ♡ Anders was deze dag zoveel moeilijker geweest.
Vandaag de boom gemaakt van muursticker voor de babykamer. ♡ Weet niet eens meer wie op dit forum ooit begon over zelf muurstickers maken, maar mijn dank is groot!
  maandag 28 december 2015 @ 20:23:43 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158613428
Ja dat is ook wel heel erg dubbel. Toch een datum die altijd bij je blijft. Fijn dat je het zo ervaren hebt en dat alles goed is *O*

Hier nog flink misselijk en moe, mag wel over zijn, maar goed, goed doel enzo :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')