Verlanglijstje van LEquote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG ik hoop ZO op een gehaakte Darth Vader-string
EEN DARTH VADER-STRING!!!1111!!quote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Het lijkt me heel tof! Alleen zit ik er een beetje mee wat er in hemelsnaam in een envelop pastBehalve een kaartje dan.
een gehaakte darth vader string? Je staat er van te kijken wat je in een gleuf van 3,2 cm gepropt krijgtquote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Het lijkt me heel tof! Alleen zit ik er een beetje mee wat er in hemelsnaam in een envelop pastBehalve een kaartje dan.
Damn.quote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een gehaakte darth vader string? Je staat er van te kijken wat je in een gleuf van 3,2 cm gepropt krijgt
Ik wil geen envelop in mijn gleufquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een gehaakte darth vader string? Je staat er van te kijken wat je in een gleuf van 3,2 cm gepropt krijgt
Dus ik kan een gedragen string erin frotten, even de envelop langs m'n zure sloot halen en iemand is daar blij mee?quote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef L-E het volgende:
Wat nog meer in een envelop past: het manuscript dat je 12 jaar geleden schreef maar nooit iets mee deed, je gedragen onderbroek, je iphone, snotjes, stukgeslagen kerstballen, flosdraad, chlamydia, en kattenkots.
liever een envelop in je gleuf dan een gleuf in... Oh, wachtquote:Op zondag 20 december 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik wil geen envelop in mijn gleuf
quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus ik kan een gedragen string erin frotten, even de envelop langs m'n zure sloot halen en iemand is daar blij mee?![]()
WAAR KAN IK ME INSCHRIJVEN?
LET THE GAMES BEGINquote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus ik kan een gedragen string erin frotten, even de envelop langs m'n zure sloot halen en iemand is daar blij mee?![]()
Je bent hier waarschijnlijk al op de juiste plek.quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh, ok. Dankuwel.quote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je bent hier waarschijnlijk al op de juiste plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |