Wij schuiven het ledikantje door, dus het peuterbed staat nu al klaar. Nog even kijken hoe we de overstap precies gaan doen. En Stip loopt nog niet heel ver, dus ik denk dat we zo'n plankje kopen of de baby veel gaan dragen zodat hij in de wagen kan. Al is zn favo plek de nek van papaquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Crumpette het volgende:
maagzuurbuh.
knippers!heel fijn! en mooi dat je toch snel uitsluitsel hebt nazil. Ze hebben geen echo apparaat bij de vk dus? Ik bedacht me dat ze bij ons gewoon even zouden gaan spieken in dit geval.
Zomaar eens wat dingen waar ik momenteel over nadenk (en ik weet dat er nog een zee van tijd is, maargoed he, houdt me van de straat) voor de moeders met dreumessen..
- hoe goed/ver kan een kind van 20 maanden lopen? (moet ik een uitbreiding kopen voor de kinderwagen of niet)
- wanneer gaan kindjes zoal over op een peuterbed/meegroeibed?
Nee helaas nietquote:Op maandag 28 december 2015 21:10 schreef Crumpette het volgende:
maagzuurbuh.
knippers!heel fijn! en mooi dat je toch snel uitsluitsel hebt nazil. Ze hebben geen echo apparaat bij de vk dus? Ik bedacht me dat ze bij ons gewoon even zouden gaan spieken in dit geval.
Duct tapequote:Op maandag 28 december 2015 21:28 schreef Crumpette het volgende:
hehehe. Ik loop toch het meest zonder papa, en dragen is gezellig, maar geen structurele oplossing voor de dagelijkse dingen voor mijn verrotte rug. W loopt overigens nu al graag aan de hand, dus ik verwacht wel dat hij tegen die tijd ruim los loopt. Een plankje is idd ook een idee.
Wat betreft een grotejongens bed heb ik toch allemaal visoenen in mijn hoofd dat hij dan gewoon eruit gaat om te spelen en dat hij de gang op zwerft en weet ik het. slapen moet hij!
Rollatorquote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Dot. het volgende:
Ik gebruik de wagen nu als rollatorBen blij dat hij de kinderwagen wel prima vindt nu dus, want de buggy vindt ie niks. Wel gekocht voor de baby dus tzt gaat de bak er op
![]()
En Stip heeft een hekje in z'n deuropening dus als ie gaat spoken is dat iig op z'n eigen kamer.
Ja, maar die klink komt ook binnen handbereik als ze groeien hequote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Rollatoran sich heeft W gewoon een deur in zijn deuropening, dat scheelt ook wel
.
Haha QFT!quote:Op maandag 28 december 2015 22:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, maar die klink komt ook binnen handbereik als ze groeien he
Hey wat tof! Goeie praktijk heb je gevonden ♡ en gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 28 december 2015 15:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Myrr, spannend hoor! Bijna je kleintje!
Ik heb zo'n enorm fijne vk gevonden, ben echt helemaal blij. Wel ff een stukje rijden, maar zooooveel fijner dan wat hier zit. En zelfs vriend merkt het verschil, dat wil wat zeggen!![]()
We zagen een grijze vlek, en een knipper! En 2 dagen verschil met mijn UD volgens laatste menstruatie, wat volgens mij klopt want mijn eisprong was volgens mij ook 2 dagen later.
Inwendig had een mooier plaatje opgeleverd, dit kostte al een hoop moeite want gekantelde baarmoeder. Maar als inwendig niet hoeft, dan liever niet zegmaar, het knipperde dus ik ben blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |