Neuh, kindje ervaart een harde buik als een knuffel oid, meen ik ooit ergens te hebben gelezen. An sich kan het weinig kwaad. Wel is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen (ja, nóg rustiger jaquote:Op zondag 27 december 2015 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, maar ik maak me er geen zorgen over als in dat t iets zegt over voorwerk ofzo, maar meer dat ik denk: doe ik mn kind dan iets aan als ik zo plotseling beweeg![]()
Als de reden is dat mn baarmoeder nu gevoeliger is, want tweede kind, dan is dat prima.
Ja dat feit dat ik nergens last van heb (ik klop nu heel hard af) maakt het gek. Ik kan het nu dankzij jullie posts beter loslaten. Het maakt inderdaad geen zak uit hoeveel testen je doet, het kan al lang mis zijn gegaanquote:Op zondag 27 december 2015 19:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik begrijp de onzekerheid wel, dat heb ik ook. Over 8 dagen echo, ik kan echt niet wachten. Vooral omdat ik het tot nu toe wel erg meevallen vind allemaal. Stiekem heb ik ook iets van 6 testen gedaan met steeds een paar dagen ertussen
.
Met kerst aan mijn zus verteld. Ik twijfelde een beetje, maar het is toch wel fijn om het met iemand te delen. Daarnaast rookt ze, en is het beter als ze het weet zodat ze het niet bij mij in de buurt deed. Ze moest half huilen zo leuk vond ze het
Ik drink trouwens helemaal geen koffie, maar dat deed ik al nooit. Wel thee, maar die drink ik nu wel extra slap![]()
.
Welkom Crumpette!
En Myrr, ik vind het toch spannend hoor!![]()
Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal
Wat een stom commentaarquote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Crumpette, welkom hier, gefeliciteerd!!
Ik mag morgen ein-de-lijk naar de vk, intake en vroege echo, ik hoop zo dat t gewoon goed zit. Spannend hoor!
Schoonfamilie hebben we het tweede kerstdag verteld, schoonmoeder was wel blij, de rest reageerde erg laf. Had niet anders verwacht, maar wel zuur.. Eerste vraag was of we dan nu gingen verhuizen. Tsja, als dat kon dan hadden we al lang weggeweest hier. En het is niet alsof de baby gelijk een eigen kamer nodig heeft. Ben toch veel te lui om mijn bed uit te gaan met nachtvoedingen. En als het moet kan er op de kamer van F. een extra slaapplek gemaakt worden, dusja.. Echt heel nuttig zulk commentaar.
Stom commentaarquote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik mag morgen ein-de-lijk naar de vk, intake en vroege echo, ik hoop zo dat t gewoon goed zit. Spannend hoor!
Schoonfamilie hebben we het tweede kerstdag verteld, schoonmoeder was wel blij, de rest reageerde erg laf. Had niet anders verwacht, maar wel zuur.. Eerste vraag was of we dan nu gingen verhuizen. Tsja, als dat kon dan hadden we al lang weggeweest hier. En het is niet alsof de baby gelijk een eigen kamer nodig heeft. Ben toch veel te lui om mijn bed uit te gaan met nachtvoedingen. En als het moet kan er op de kamer van F. een extra slaapplek gemaakt worden, dusja.. Echt heel nuttig zulk commentaar.
Ach net zo'n prachtig commentaar als ik van mijn schoonma kreeg (kan dat wel met je nieuwe baan?!) lekker irrelevante bijzaken. Jammer hoor!quote:Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:
Mag inmiddels ook wel tochquote:[b]Op maandag 28 december 2015 08:28 schreef Sethiwe
LB balen van die harde buiken, vind het wel een mooie gedachte dat het aanvoelt als een knuffel, zoals crumpette zegt. Dan geef ik mijn buikbewonerster wel veel knuffels de laatste tijd.
quote:Op zondag 27 december 2015 20:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Neuh, kindje ervaart een harde buik als een knuffel oid, meen ik ooit ergens te hebben gelezen. An sich kan het weinig kwaad. Wel is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen (ja, nóg rustiger ja) want luisteren naar je lijf
en meer van zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |