abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158578959
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

True, maar ik maak me er geen zorgen over als in dat t iets zegt over voorwerk ofzo, maar meer dat ik denk: doe ik mn kind dan iets aan als ik zo plotseling beweeg :?

Als de reden is dat mn baarmoeder nu gevoeliger is, want tweede kind, dan is dat prima.
Neuh, kindje ervaart een harde buik als een knuffel oid, meen ik ooit ergens te hebben gelezen. An sich kan het weinig kwaad. Wel is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen (ja, nóg rustiger ja :') ) want luisteren naar je lijf o|O en meer van zulks. :D
  zondag 27 december 2015 @ 20:25:28 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158579020
Neem van mij aan dat ik écht niet veel doe :')

[/ lui varken]
pi_158580025
Alles is relatief lallala laaaa :P
pi_158580790
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 19:57 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik begrijp de onzekerheid wel, dat heb ik ook. Over 8 dagen echo, ik kan echt niet wachten. Vooral omdat ik het tot nu toe wel erg meevallen vind allemaal :P. Stiekem heb ik ook iets van 6 testen gedaan met steeds een paar dagen ertussen :@.

Met kerst aan mijn zus verteld. Ik twijfelde een beetje, maar het is toch wel fijn om het met iemand te delen. Daarnaast rookt ze, en is het beter als ze het weet zodat ze het niet bij mij in de buurt deed :P. Ze moest half huilen zo leuk vond ze het :D

Ik drink trouwens helemaal geen koffie, maar dat deed ik al nooit. Wel thee, maar die drink ik nu wel extra slap :@ :P.

Welkom Crumpette!

En Myrr, ik vind het toch spannend hoor! :9

Ik vergeet altijd de nicknames van mensen op wie ik wil reageren enzo, hoe onthouden jullie dat allemaal :')
Ja dat feit dat ik nergens last van heb (ik klop nu heel hard af) maakt het gek. Ik kan het nu dankzij jullie posts beter loslaten. Het maakt inderdaad geen zak uit hoeveel testen je doet, het kan al lang mis zijn gegaan :') dus morgen maar eens de verloskundige bellen zónder nog meer testen te kopen. En er nu van genieten.

Leuk hè, die huilende familieleden O+
pi_158582404
Crumpette, welkom hier, gefeliciteerd!!

Ik mag morgen ein-de-lijk naar de vk, intake en vroege echo, ik hoop zo dat t gewoon goed zit. Spannend hoor!
Schoonfamilie hebben we het tweede kerstdag verteld, schoonmoeder was wel blij, de rest reageerde erg laf. Had niet anders verwacht, maar wel zuur.. Eerste vraag was of we dan nu gingen verhuizen. Tsja, als dat kon dan hadden we al lang weggeweest hier. En het is niet alsof de baby gelijk een eigen kamer nodig heeft. Ben toch veel te lui om mijn bed uit te gaan met nachtvoedingen. En als het moet kan er op de kamer van F. een extra slaapplek gemaakt worden, dusja.. Echt heel nuttig zulk commentaar.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158583150
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:27 schreef Marjolijntje het volgende:

Ik mag morgen ein-de-lijk naar de vk, intake en vroege echo, ik hoop zo dat t gewoon goed zit. Spannend hoor!
Schoonfamilie hebben we het tweede kerstdag verteld, schoonmoeder was wel blij, de rest reageerde erg laf. Had niet anders verwacht, maar wel zuur.. Eerste vraag was of we dan nu gingen verhuizen. Tsja, als dat kon dan hadden we al lang weggeweest hier. En het is niet alsof de baby gelijk een eigen kamer nodig heeft. Ben toch veel te lui om mijn bed uit te gaan met nachtvoedingen. En als het moet kan er op de kamer van F. een extra slaapplek gemaakt worden, dusja.. Echt heel nuttig zulk commentaar.
Wat een stom commentaar :o wat fijn dat je morgen eindelijk mag! Wat spannend.
pi_158583261
nou, uiterst raar commentaar. :? hoezo dat? Succes bij de vk morgen!
pi_158583348
quote:

Stom commentaar -O-
Ik snap sowieso niet waarom kinderen meteen een eigen kamer zouden moeten hebben, ik heb ook een tijdje bij mijn zus op de kamer geslapen :P Lekker boeiend, ik ben ook gewoon normaal geworden hoor :+
  zondag 27 december 2015 @ 21:58:29 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158584301
quote:

Ach net zo'n prachtig commentaar als ik van mijn schoonma kreeg (kan dat wel met je nieuwe baan?!) lekker irrelevante bijzaken. Jammer hoor!

Nazil ik had zodat bij deze als bij de vorige zwangerschap nauwelijks kwalen dus ook dat zegt niks ;) lekker genieten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158585911
Mijn moeder zei ook al dat ze bij ons nauwelijks misselijk was geweest. Wel fijn om er met mijn moeder over te praten, fijn dat ze het weet.
  zondag 27 december 2015 @ 22:41:08 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158586299
Nazil jou vergat ik nog te feliciteren! *O*
Ik wens je even een dosis misselijkheid to, just to be sure ok? ;)

Nee hartstikke fijn juist als je er geen last van hebt hoor, maar snap wel dat t lastig geloven is zonder symptomen. Bij mijn eerste kreeg ik pas bij 8 weken kwaaltjes. Dit keer kwam het allemaal veel sneller, bij 5 weken al :')
  zondag 27 december 2015 @ 23:04:36 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158587421
Ah leuk, nog meer nieuwe zwangeren *O*
Gefeliciteerd!

Ik zit alweer op 15 weken, maar blijf maar moe en blijf maar kotsen. Beetje jammer wel :D
Beter wordt het een lief kind om het goed te maken met me :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158590569
Molo 15 weken-boks

Wat rot dat je nog steeds misselijk en moe bent. Ik heb nergens last van, dus dan krijg ik vast geen lief kind ;(

Gefeliciteerd nog voor alle nieuwe zwangeren en welkom!
pi_158593051
*O* 39 weken
pi_158593105
Gefeliciteerd Crumpette en Nazil!

Marjo succes bij de vk! Ik mag straks ook weer, het blijft zo spannend die eerste weken
pi_158593393
Mooie mijlpaal Xanteh!

Ik heb het gevoel dat het wel gewoon goed zit, hopelijk is dat ook zo en is het er ook maar gewoon 1 :+
F. is nu naar het kvd, vriend en ik maken er een dagje weg van, zo eerst vk en dan ergens even lekker lunchen samen, ook erg fijn om te kunnen doen zonder peuter *)

En ach, we wonen klein (70m2), maar ruimte zat. Wat heeft een baby nou nodig.. Een bedje en een plekje voor kleding/spullen. En F. sliep tot ze bijna 2 was bij ons, dus voorlopig hoeven we ons nergens druk om te maken.
Ik maak me drukker om een grotere auto, die hebben we sneller nodig denk ik :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158593552
Marjolijntje succes met de echo. Wat een zure reactie van je schoonfamilie. Net wat je zegt een baby heeft nog niet veel ruimte nodig.

Xanteh nog een weekje tot de uitgerekende datum!! Wanneer ben je de eerste keer bevallen?

Fieder ook succes bij de verloskundige.

LB balen van die harde buiken, vind het wel een mooie gedachte dat het aanvoelt als een knuffel, zoals crumpette zegt. Dan geef ik mijn buikbewonerster wel veel knuffels de laatste tijd ;).
pi_158593891
Gefeliciteerd weekwissels!

Geloof dat het nu wel vruchtwater is hoor, ruikt sinds vannacht al ontzettend naar sperma. Had het opgevangen water maar weer weg gegooid en een ander potje gepakt want dacht nohh dat potje is niet goed (olijvenpotje), verwachtte een zoete geur, niet sperma. _O- Maargoed, de nieuwe opbrengst in een nieuw potje geeft hetzelfde resultaat.
pi_158593977
quote:
1s.gif [b]Op maandag 28 december 2015 08:28 schreef Sethiwe
LB balen van die harde buiken, vind het wel een mooie gedachte dat het aanvoelt als een knuffel, zoals crumpette zegt. Dan geef ik mijn buikbewonerster wel veel knuffels de laatste tijd ;).
Mag inmiddels ook wel toch ;)
Bijna uitgeknuffeld jij :D
pi_158594180
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 20:24 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Neuh, kindje ervaart een harde buik als een knuffel oid, meen ik ooit ergens te hebben gelezen. An sich kan het weinig kwaad. Wel is het een teken dat je wat rustiger aan moet doen (ja, nóg rustiger ja :') ) want luisteren naar je lijf o|O en meer van zulks. :D
O+ Stuk aangenamer beeld dan baby die het ervaart als de muren die op 'm afkomen (zoals in mijn droom vannacht :'))

Marjolijntje, stomme reactie zeg! Jammer dat er zo matig gereageerd werd, ook al verwachtte je het al.. Succes bij de vk vandaag :)

Xanteh 39 weken! Spannend! *O*

Myrr, dat is niet echt een zoete geur nee :') Voel je ook al iets?

Hier is mini de hele nacht aan het sporten geweest, schrok elke keer wakker van een *POK* onder m'n ribben :o En ze worden alleen maar sterker toch? :D Morgen weer een groeiecho, ben benieuwd hoe ze er nu bij ligt en welke lichaamsdelen ik nu steeds als verschuivende bulten kan zien O+ Tot nu toe heeft ze de hele zwangerschap in dezelfde positie gelegen (althans, bij alle echo's), in stuit met de beentjes voor haar neus en de rug naar de echoscopiste toe, maar vanuit die positie snap ik niet helemaal wat er beneden dan beweegt :+
pi_158594304
Nee weinig, alleen harde buiken en gisteravond wat voorweeën maar nu niet echt veel.

Vlos komt er zo aan.

Hoop dat ze gedraaid is dan :o

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 09:49:34 ]
pi_158594516
Jammer marjolijntje dat familie zo lauw kan reageren. Ookal verwachte je het, blijft het zuur.
Hier idem bij schoonfamilie. Denk niet dat ze begrijpen dat je uberhaupt een 3e kind kan willen als je al een jongen en een meisje hebt. :?
Anyhoe, mijn moeder reageert altijd positief, dus die is in de pocket.
Mijn vader was sprakeloos, maar dat kwam omdat schoonzusje ook vertelde zwanger te zijn. Mijn vader had in 10 minuten tijd 2 extra kleinkinderen, vond ie ff lastig te verwerken haha.

Ik mag straks ook naar verloskundige. Alleen intake, nog een weekje wachten tot echo.

Myrr, hopelijk gedraaid, is wel handig voor moment supreme ;)

en *O* voor alle wissels

Oh, en welkom Crumpette, had dat volgens mij nog helemaal niet gedaan :@ *O*
pi_158594779
Hehe bedoelde de dame van Ono. Mijne ligt al vanaf begin in hoofdligging.

Zwarte teststaafjes hier. In mij bleef hij negatief en toen ik vroeg of ze hem in het potje kon stoppen werd hij meteen gitzwart.

Dus hoppppppp gaan we weer binnen een paar dagen eindelijk mn kerellllll *O*

Sethiwe game on O~)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 10:19:18 ]
  maandag 28 december 2015 @ 10:19:15 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158594811
Teststaafjes? Checken ze daarmee of het vruchtwater is?

Sterkte! Hopen dat het gewoon lekker en ongecompliceerd loopt!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158595242
Myrr, zwart betekent vruchtwater?
In ieder geval zet hem op, je gaat bijna je kleine man ontmoeten!!

Ik wil nog even wachten hoor :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')