CP zou ik best tof vinden, ik ben zo'n kluizenaar die amper andere mensen ziet, laat staan andere zwangeren.. Dus het zou mij wel leuk lijken om andere zwangeren te ontmoeten. Misschien moet ik ook maar een cursus van het een of ander gaan doen

Arja, wij willen het ook een verrassing houden en zullen het pas zeker weten met de geboorte. In tegenstelling tot de vorige keer, toen mijn baby 'gewoon' een baby was en ik daar verder geen gevoel voor geslacht bij had, heb ik nu wel een heel sterk idee. Soms stop ik online iets in m'n winkelmandje om dan vlak voor het afrekenen te beseffen dat ik helemaal nog niet zeker weet of het geslacht wel echt zo klopt!

Nu koop ik eigenlijk toch het liefst allemaal hele zachte neutrale kleertjes voor mijn newborn, opschmuk past niet bij mijn babies heb ik al gemerkt de eerste keer <3
Myrr, spannend! En nu voor het echie heel veel succes, het einde van je zwangerschap nadert nu echt

Geen kinderwagen hier, peuter vindt lopen relaxed, en zo niet, dan ga ik dubbel-dragen <3 Peuter achterop, baby voorop. Of papa is erbij en kan er eentje dragen als dat nodig mocht zijn. Maar ik merk dat we de draagdoek tegenwoordig bijna niet meer nodig hebben voor peuter en een buggy of wagen hebben we ook niet en missen we ook niet so far.
Groot bed wordt hier ons familiebed, daar passen we met z'n vieren makkelijk in. Een eigen kinderbed zal er komen op ten duur, dat wordt dan zeer waarschijnlijk ook een bed waar onze kindjes samen in kunnen slapen.
Marjolijntje, een knippertje <3 F. wordt echt grote zus!
Lunamatic, jammer dat ze nog niet alles konden zien, succes alvast voor 11 januari, hopelijk is alles alsnog helemaal goed

Afgelopen zondag was ik gewoon zomaar spontaan opeens alweer op de helft, 20 weken

Nog precies zo'n stuk en dan komt onze baby al! Ik heb niet het idee dat het vorige keer langzamer ging, maar het klinkt nu echt ineens al zover, de helft!
En ik voel ook dat ik echt actief dingen wil gaan doen om alvast de bevalling voor te gaan bereiden, alles wat ik in huis wil gaan halen alvast op een lijstje zetten. M'n vader gaan leren hoe mijn fototoestel werkt. Een bevalling/geboorteplan maken, een kraamplan maken. En natuurlijk bezig gaan met babyplekjes in ons nieuwe huis, maar daar moet ik nog heel even meer geduld voor hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.