SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Ik ben geboren op de dag dat John Lennon een UFO heeft gespot in NYCquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je, nu voel ik me weer oud.
Ik ben geboren toen Elvis voor het laatst naar de wc ging.
Adam![]()
![]()
Deze kreeg meer stemmen gok ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:34 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit er wel in en Ghosttown van The Specials niet?![]()
![]()
Mwah, dit slaat gewoon echt nergens op. Autotune, dat hippe mixje er tussendoor wat er echt helemaal niet bij past...quote:
Oke, misschien was Paul de Leeuw erger maar dat is het wel..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit heeft niets met cultuur te maken hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik vind dit wel leuk.![]()
![]()
Het is een productie van Max Martin, dus het is sowieso kwaliteit. Dat het je smaak niet is, ja ok.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dit slaat gewoon echt nergens op. Autotune, dat hippe mixje er tussendoor wat er echt helemaal niet bij past...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zelfs de grootsten maken wel eens foutjes. Zie Wild Honey Pie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een productie van Max Martin, dus het is sowieso kwaliteit. Dat het je smaak niet is, ja ok.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is gebruikt in de reclame van een niet nader te noemen Zweeds geel-blauw woonwarenhuis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook. Gast is supergetalenteerd, wel een tikkeltje heel erg over the top en ik zou niet zo snel een cd op repeat zetten omdat het Q Music gehalte wat hoog is qua muziek. Maar ik heb 'm nu meerdere keren in verschillende settings gezien en hij is erg sympathiek echt kneitergoed live.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik vind dit wel leuk.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Was leuk, tot er werd besloten om 'm dood te draaien.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze draaien wel meer doden hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was leuk, tot er werd besloten om 'm dood te draaien.![]()
![]()
Ik hoef denk ik niet te raden van welke band dit is.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs de grootsten maken wel eens foutjes. Zie Wild Honey Pie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zet zijn muziek wel op hoor, kei van een stem.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Gast is supergetalenteerd, wel een tikkeltje heel erg over the top en ik zou niet zo snel een cd op repeat zetten omdat het Q Music gehalte wat hoog is qua muziek. Maar ik heb 'm nu meerdere keren in verschillende settings gezien en hij is erg sympathiek echt kneitergoed live.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Pff ik krijg mijn soep niet op smaak.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Volgende week wordt hier een Ikea-kast geleverd die mijn vrouw en ik samen in elkaar gaan zetten. Als deze dan was gekomen na een paar uur zwoegen, had ik misschien mijn telefoon direct uit het raam geflikkerd
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Tis niet van My Bloody Valentine of Sonic Youth, die hebben weinig foutjes gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet te raden van welke band dit is.
Zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Volgende week wordt hier een Ikea-kast geleverd die mijn vrouw en ik samen in elkaar gaan zetten.![]()
![]()
Je bent huwelijksmoe?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Volgende week wordt hier een Ikea-kast geleverd die mijn vrouw en ik samen in elkaar gaan zetten. Als deze dan was gekomen na een paar uur zwoegen, had ik misschien mijn telefoon direct uit het raam geflikkerdOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Hier heb ik op gestemd. Graag gedaan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Simply Redquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:39 schreef Cee het volgende:
Originelen van Dotan, Bublé, Phillip Phillips zijn beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd. Graag gedaan.![]()
![]()
Ook jij doet wel eens iets goeds.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd. Graag gedaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mijn hoofd bobt altijd mee met dit nummer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hartstikke bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had niet gehoeven hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
![]()
Die van die hondjes in de clip ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
Mijn hoofd bobt altijd mee met dit nummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoepquote:![]()
Jawel, dit nummer is lekker.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoepOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, zo zit ik op de bank.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van die hondjes in de clip ook.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bij ons was de pepermolen net kapotquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoep![]()
![]()
Staat B.O.B. ook in de lijst? Die is wel vet.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi![]()
Clip komt uit 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van die hondjes in de clip ook.
Hondjes zijn nu dus dood.
![]()
![]()
Helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:42 schreef MrSalazar het volgende:
Staat B.O.B. ook in de lijst? Die is wel vet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bob is net geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:42 schreef MrSalazar het volgende:
Staat B.O.B. ook in de lijst? Die is wel vet.![]()
![]()
Wowowowowowow.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de hemel met Ms. Jackson.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Clip komt uit 2000.
Hondjes zijn nu dus dood.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hey Ya is een van de beste top 40-noteringen in de naughties[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Teringjantje.
Dit is niet zo heel goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yes. Deze is goed. Effe mn laptop aan mn versterker koppelen.Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze staat er voor het eerst in? Wat.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jawel, heerlijk oldschool.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringjantje.
Dit is niet zo heel goed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hallo boys ben ik weer"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Inderdaad, de gelijknamige plaat van Robyn is wel een heel goed liedje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Fred_B het volgende:
Een S te veel wat mij betreft voor dit nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
70's > out.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze staat er voor het eerst in? Wat.
90's > in.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tis een classic, maar niet for the right reasons. Niveautje YMCA, maar ja ook daar mag op gestemd worden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Whut?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alweer zo'n pareltje van Max Martin.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, de gelijknamige plaat van Robyn is wel een heel goed liedje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee dit is echt wel gewoon een kwaliteitsliedje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis een classic, maar niet for the right reasons. Niveautje YMCA, maar ja ook daar mag op gestemd worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Adam Lambert van net is dus gewoon de zanger van Queen. Momenteel dan.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Ook goedemorgen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef iPat het volgende:
Die Adam Lambert van net is dus gewoon de zanger van Queen. Momenteel dan.![]()
Max Martin z'n beste productie wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer zo'n pareltje van Max Martin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nouja, de nep-Freddie vooralquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef iPat het volgende:
Die Adam Lambert van net is dus gewoon de zanger van Queen. Momenteel dan.![]()
![]()
Nouja, Queen is ook niet meer wat het geweest is..quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef iPat het volgende:
Die Adam Lambert van net is dus gewoon de zanger van Queen. Momenteel dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar denk ik dan weer ietsjes anders over.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Max Martin z'n beste productie wat mij betreft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer ietsjes anders over.![]()
![]()
Jij gaat voor een BSB-liedje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar denk ik dan weer ietsjes anders over.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit
al ga ik liever voor die Common People in het volgende uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja of voor Dark Horse. Haha nee grapje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat voor een BSB-liedje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
al ga ik liever voor die Common People in het volgende uur.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Neem ik deze welquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
al ga ik liever voor die Common People in het volgende uur.![]()
![]()
Zeker. Ik ga alvast stretchen om er straks lekker spastisch op te kunnen dansen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
al ga ik liever voor die Common People in het volgende uur.![]()
Dit stond ook veel hoger toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zijn al op 1/20 van de lijst
Jupquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook veel hoger toch?![]()
Oh ik haat dit nummer, was ooit het wachtmuziekje bijneen bedrijf waar ik ooit werkte. En soms stond je lang te wachten, kreeg je deze op repeat..![]()
De vorige ook, en de volgende ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ook veel hoger toch?![]()
![]()
Echte liefde
Een van de mooiste van brel in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Brel en Shaffy, ik snap de verafgoding niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zojuist bij opa en oma van de schoonfamilie geweest, jippiejajee. En dan home alone op tv, doodse stilte en hoofdjes naar de buis gericht. Wat leuk die kerstdagen. :/The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Het zijn er helaas ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de mooiste van brel in de lijst.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:56 schreef Uccie het volgende:
Brel en Shaffy, ik snap de verafgoding niet.
Maar dat geldt voor de meest oude frans- en nederlandstalige meuk![]()
![]()
Ow dat herken ik... met z'n allen gezellig tv kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:56 schreef Sfeermaker het volgende:
Zojuist bij opa en oma van de schoonfamilie geweest, jippiejajee. En dan home alone op tv, doodse stilte en hoofdjes naar de buis gericht. Wat leuk die kerstdagen. :/
Make love, not war ☮![]()
Dit is geen meukquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dat geldt voor de meest oude frans- en nederlandstalige meuk
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Edith Piaff snap ik wel hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dat geldt voor de meest oude frans- en nederlandstalige meukOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Brel vind ik oneindig veel beter dan Shaffy - van hem is eigenlijk alleen Pastorale goed. En heel misschien Zing zing zing zing zing zing en bewonder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Piaf vind ik juist weer weinig bijzonders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat Me vind ik ook wel een echte topper, maar een hele CD Shaffy valt inderdaad al gauw wat tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brel vind ik oneindig veel beter dan Shaffy - van hem is eigenlijk alleen Pastorale goed. En heel misschien Zing zing zing zing zing zing en bewonder.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
http://www.hitsallertijden.nl/top%202000/TOP-2000-2015.pdfquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:00 schreef Stickertje het volgende:
Waar kan ik zien hoe laat een liedje ongeveer wordt gespeeld?![]()
Dank jequote:Op vrijdag 25 december 2015 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.hitsallertijden.nl/top%202000/TOP-2000-2015.pdf
Ze smelten de kazen!![]()
op de site van radio 2 gewoon, ff rondkijken en bingoquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:00 schreef Stickertje het volgende:
Waar kan ik zien hoe laat een liedje ongeveer wordt gespeeld?The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdfquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:00 schreef Stickertje het volgende:
Waar kan ik zien hoe laat een liedje ongeveer wordt gespeeld?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Volgend uur van zowel Bløf als Racoon plaatjes die ik wel redelijk goed kan hebben en die staan dan prompt zo laag.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mooie momenten om te gaan koken, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:01 schreef Fred_B het volgende:
Volgend uur van zowel Bløf als Racoon plaatjes die ik wel redelijk goed kan hebben en die staan dan prompt zo laag.Make love, not war ☮![]()
Ramses Shaffy ben ik pas echt gaan waarderen na die miniserie van hem op tv. Dat was een hele mooie seriequote:Op vrijdag 25 december 2015 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brel vind ik oneindig veel beter dan Shaffy - van hem is eigenlijk alleen Pastorale goed. En heel misschien Zing zing zing zing zing zing en bewonder.![]()
![]()
Liever stonden ze er helemaal niet inquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:01 schreef Fred_B het volgende:
Volgend uur van zowel Bløf als Racoon plaatjes die ik wel redelijk goed kan hebben en die staan dan prompt zo laag.![]()
1898 Laugh About It Racoon 2005
1897 Sitting, Waiting, Wishing Jack Johnson 2005
1896 Dichterbij Dan Ooit Bløf 2001
1895 Jump Around House Of Pain 1992
1894 Uptown Girl Billy Joel 1983
1893 Dead Flowers The Rolling Stones 1971
1892 De Glimlach Van Een Kind Willy Alberti 1968
1891 I Close My Eyes (And Count To Ten) Dusty Springfield 1968
1890 Common People Pulp 1995
1889 Ventura Highway America 1972
1888 Modern World Anouk 2008
1887 Se Bastasse Una Canzone Eros Ramazzotti 1990
1886 Domino Clouseau 1990![]()
Prima uurtje om te vertoeven in de keuken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:02 schreef D. het volgende:
1886 Domino Clouseau 1990
Wat een vreselijk kut uur, ik vind het geweldig!quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:02 schreef D. het volgende:
1886 Domino Clouseau 1990Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zeker de eerste 3 nummers.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:03 schreef D. het volgende:
Ik geloof dat ik even een kwartiertje kan muten
Ik ga even de bovenverdieping dweilen ondertussen. Als er vreemde geluiden uit zuidelijke richting komen, dan ben ik aan het meegalmen met Willy Alberti.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooie momenten om te gaan koken, denk ik.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Een uur met de op 2 na beste plaat ooit gemaakt kan onmogelijk kut zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kut uur, ik vind het geweldig![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1898 Laugh About It Racoon 2005![]()
1897 Sitting, Waiting, Wishing Jack Johnson 2005![]()
1896 Dichterbij Dan Ooit Bløf 2001![]()
1895 Jump Around House Of Pain 1992![]()
1894 Uptown Girl Billy Joel 1983![]()
1893 Dead Flowers The Rolling Stones 1971![]()
1892 De Glimlach Van Een Kind Willy Alberti 1968![]()
1891 I Close My Eyes (And Count To Ten) Dusty Springfield 1968![]()
1890 Common People Pulp 1995![]()
1889 Ventura Highway America 1972![]()
1888 Modern World Anouk 2008![]()
1887 Se Bastasse Una Canzone Eros Ramazzotti 1990![]()
1886 Domino Clouseau 1990![]()
![]()
Maar die is ook leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga even de bovenverdieping dweilen ondertussen. Als er vreemde geluiden uit zuidelijke richting komen, dan ben ik aan het meegalmen met Willy Alberti.
Ah, een echte Anouk fanquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een uur met de op 2 na beste plaat ooit gemaakt kan onmogelijk kut zijn.![]()
![]()
quote:
1898 Laugh About It Racoon 2005.
1895 Jump Around House Of Pain 1992![]()
1894 Uptown Girl Billy Joel 1983.
1893 Dead Flowers The Rolling Stones 1971.
1892 De Glimlach Van Een Kind Willy Alberti 1968.
1891 I Close My Eyes (And Count To Ten) Dusty Springfield 1968.![]()
1890 Common People Pulp 1995.![]()
![]()
![]()
1889 Ventura Highway America 1972.
1887 Se Bastasse Una Canzone Eros Ramazzotti 1990.
1886 Domino Clouseau 1990.![]()
![]()
Domino?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een uur met de op 2 na beste plaat ooit gemaakt kan onmogelijk kut zijn.![]()
Ah, de eerste Zeeuwse shit van dit jaar.
Ik vind het wel grappig dat Domino net na 'Pizza calzone' komt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdomme ja zegquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Domino net na 'Pizza calzone' komt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Domino net na 'Pizza calzone' komt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik stem Lievelingsdier voor Mia.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beste Nederlandstalige lied uit België wat mij betreft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beste Nederlandstalige lied uit België wat mij betreft.K3 overslaan
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dichterbij dan ooit is het betere werk van blof, maargoed succes met schijten iedereen
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dat intro is veelbelovend, alsof je een intro van Slowdive opzet...quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Dichterbij dan ooit is het betere werk van blof, maargoed succes met schijten iedereen
Zo Stil vind ik erg mooi, ook Niets dan Dit. Soms is het schijten tijdens Bløf ook gewoon een Pavlov reactie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:09 schreef Sfeermaker het volgende:
![]()
Vast dezelfde mensen die Claudia leuk vindenquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:11 schreef Tortugal het volgende:
Er zijn dus ook gewoon mensen die Blof leuk vinden he
HahahahaZe smelten de kazen!![]()
Tja, er zijn ook mensen die Feyenoord leuk vinden... dat moeten we dan maar accepteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:11 schreef Tortugal het volgende:
Er zijn dus ook gewoon mensen die Blof leuk vinden he
Hahahaha![]()
Niet mijn ding dit, maar ik gedoog het met liefde
Terwijl mijn jongste zuster al met nonkel Felix vreequote:
Was ik als prillemansmens nog helemaal niet gereed
Mijn vriendjes die werden alleman al iets gewaar
Maar ik voelde nog niks, ik had nog neverhalst geen haar
Toch had ik al een meisje die mij nen toffe vond
Totdat ze op een avond dus in mijn kamer stond
Ze kleedde zich daar uit en ik keek met open mond
Mijn oogbollen tuimelden als knikkers op de grond
In de les Biologie had de leraar ons gezegd
Bij de vrouwtjes gaat iets open bij de mannetjes komt iets recht
En ik wist wel alles van de paringsdans van de andijf
Maar ondertussen wist ik niets van dat suppapke aan mijn lijf
Maar ik voelde iets vanbinnen, en ik wist wel wat ze wou
En ik bad Sint-Valentinus opdat hij me helpen zou
Alstublief, hang mijn lippen, aan de lippen van mijn lief
Alstublief, leg mijn handen op de boezem van mij lief
Alstublief, leg mijn hoofd op de schouder van mijn lief
Alstublief, leg mijn hart aan de voeten van mijn lief
Ze begon me daar ineens als een bezetene te zoenen
Mijn veters en mijn steunzolen kropen uit mijn schoenen
Ze stond daar zo bloot en zo sierlijk als een zwaan
En ik, ik stond daar ook met 20 onderbroeken aan
Niet dat ik zo verlegen was, maar ik was wel wat beschaamd
Ik bedekte gauw het sleutelgat en het vensterraam
Zij dook weer in mijn bed als een keeper in een goal
En ik begon haar te vertellen van onze schoolreis naar Tirol
Ze plooide zich in honderden verleidelijke standjes
Maar ik toonde haar mijn goocheldoos en mijn sigarenbandjes
Toen werd ze even kwaad, ze had genoeg van mijn getover
Ik zei: "wacht ik ben paraat" Maar mijn stem sloeg achterover
Toen ik eindelijk klaar was voor de grote tijgersprong
Zat zij al op de trein die vertrok in het station
Alstublief, hang mijn lippen, aan de lippen van mijn lief
Alstublief, leg mijn handen op de boezem van mij lief
Alstublief, leg mijn hoofd op de schouder van mijn lief
Alstublief, leg mijn hart aan de voeten van mijn lief![]()
![]()
En wederom terug
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit had zo een intro van Slowdive kunnen zijn. Het gaat mis zodra de zang instart. Jammer dat dat na zes seconden is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
VOOR ALTIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJD"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb weinig met Blof. maar dit is nog wel cool"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het klinkt zoals al hun andere meukquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:15 schreef Dven het volgende:
Heb weinig met Blof. maar dit is nog wel coolZe smelten de kazen!![]()
Niet echt mee eens want normaliter heb ik een afkeer jegens Blof.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het klinkt zoals al hun andere meuk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Straks het eerste nummer waar ik op gestemd heb
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alhoewel alles Stones + Bohemian Rhapsody is
Bohemian Rhapsody isquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:19 schreef Dven het volgende:
Alhoewel alles Stones + Bohemian Rhapsody is
Jump Around
Beter dan de eerdere 90's toevoegingen No Diggity en Show Me Love[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat ze niet op 1 staan. Anders Bohemian op 1 en 2000. Het had niet zo mogen zijnquote:
WAT EEN DUDE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Best genant dat ik nooit in dat cafe ben geweest.
Alhoewel ik best een goed excuus heb voor de afgelopen 8 jaar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klopt. Maar wel in de Top 2000 top 1quote:
Idemquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:21 schreef zorro28 het volgende:
Beeldkwaliteit is bij mij echt bedroevend"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, doe maar I want to break freequote:Op vrijdag 25 december 2015 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel in de Top 2000 top 1![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Queen plaat?Op gestemd ookquote:
Maar is ook jeugdsentiment![]()
![]()
Volgens mij hoef je je daar niet voor te generen. Zo gezellig is het daar niet. Ze zitten alleen maar te kletsen en op hun telefoon te kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:21 schreef Dven het volgende:
Best genant dat ik nooit in dat cafe ben geweest.
Alhoewel ik best een goed excuus heb voor de afgelopen 8 jaar.
Eigenlijk zouden mobiele telefoons verboden moeten worden in het café.Make love, not war ☮![]()
Who wants to live forever.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat is je favoriete Queen plaat?![]()
Queen top 5:
1. The Show Must Go On
2. Somebody to Love
3. One Vision
4. Innuendo
5. Spread Your Wings
ofzo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die is gedraaid bij de crematie van mijn opa.quote:Vond hij een mooi nummer. Maar hij had wel een hekel aan homo's. Ik denk dat hij het verband nooit heeft gelegd.
Ik kon even niet horen welk liedje het was, nu weet ik het met dank aan deze post.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net als SR is de Top 2000 op tv nog steeds niet in HD.En dat in 2015. De graphics (balkje onderin oa) lijken wel alsof ze in Paint met een te lage resolutie zijn opgeslagen, zo wazig en korrelig.
![]()
Het eerste nummer wat ik altijd opzet in nieuwjaar is Dont stop me nowquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is gedraaid bij de crematie van mijn opa.Vond hij een mooi nummer. Maar hij had wel een hekel aan homo's. Ik denk dat hij het verband nooit heeft gelegd.
![]()
![]()
Ah, hier is het topic. Ik vond het al stil in TV.
Ik vind het echt kut dat je nummers van nu in de lijst kunt stemmen. Echt, die liedjes moeten minimaal vijf jaar oud zijn vind ik. Katie Perry, Ariane Grande en Beyonce zijn nu niet echt artiesten die in deze lijst thuishorenOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Als ik er zit zou ik m'n moeder, vriendin en drie vrienden van mijn moeder meenemen. Gaat sowieso los danquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je je daar niet voor te generen. Zo gezellig is het daar niet. Ze zitten alleen maar te kletsen en op hun telefoon te kijken.
Eigenlijk zouden mobiele telefoons verboden moeten worden in het café.
Daar is het ook voor. Peace zegt dat het ook veel te licht is daar voor een café. Dat moet een beetje donker zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik er zit zou ik m'n moeder, vriendin en drie vrienden van mijn moeder meenemen. Gaat sowieso los danMake love, not war ☮![]()
1. Somebody to lovequote:Op vrijdag 25 december 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queen top 5:
1. The Show Must Go On
2. Somebody to Love
3. One Vision
4. Innuendo
5. Spread Your Wings
ofzo
2. Love of my life
3. Who wants to live forever
4. Innuendo
5. 39![]()
Er zijn best nummers die er thuishoren wat mij betreft. Ook nu wordt topmuziek gemaakt. Wel zou ik graag het lopende jaar niet aanwezig zien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:24 schreef Djeez het volgende:
Ah, hier is het topic. Ik vond het al stil in TV.
Ik vind het echt kut dat je nummers van nu in de lijst kunt stemmen. Echt, die liedjes moeten minimaal vijf jaar oud zijn vind ik. Katie Perry, Ariane Grande en Beyonce zijn nu niet echt artiesten die in deze lijst thuishoren"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nouja, het is natuurlijk niet een gewoon cafe uiteraardquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor. Peace zegt dat het ook veel te licht is daar voor een café. Dat moet een beetje donker zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Love of my life vind ik ook erg mooi. Maar ik vind A Little Thing Called Love ook leuk. Is het eerste nummer dat ik van ze gehoord heb.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
1. Somebody to love
2. Love of my life
4. Innuendo
5. 39
Ik begin sommige nummers van ze mooier te vinden.Make love, not war ☮![]()
HIER HEB IK OP GESTEMD
YOU KNOW I CAN NEVER BE ALONEStory of my life
I want to break free, It's a kind of magic, Breakthru....quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
1. Somebody to love
2. Love of my life
4. Innuendo
5. 39![]()
Nee maar toch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk niet een gewoon cafe uiteraard
polonaiseWhy?
tie your mother downquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
I want to break free, It's a kind of magic, Breakthru....Ze smelten de kazen!![]()
Niet? O.oquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:28 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit nummer niet maar het luistert lekker weg.Ze smelten de kazen!![]()
Nope, nooit eerder gehoord. Bij sommige titels heb ik pas bij het horen een oh-ja-moment maar deze kende ik echt niet.quote:
En nu inhaken.![]()
![]()
Natuurlijk. Wantquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:28 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit nummer niet maar het luistert lekker weg.STONES
Als we op kwaliteit afgaan, dan zouden de stones er eigenlijk 450 keer in moeten staan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Majo en nog iemand.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Wie was het ook al weer vorig jaar die veel liedjes niet kende?
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:31 schreef Dven het volgende:
Als we op kwaliteit afgaan, dan zouden de stones er eigenlijk 450 keer in moeten staan.![]()
Ik ook, maar dat durfde ik niet te zeggen, dus hield ik me maar stil. Ik ken bijna niets van ABBAquote:![]()
![]()
Mijn opa (een andere) die woonde bij Willy Alberti in de straat en kreeg altijd een appel van hem.Make love, not war ☮![]()
Ah dat is niet zo erg. De meesten zul je wel herkennen als je het hoort, denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat durfde ik niet te zeggen, dus hield ik me maar stil. Ik ken bijna niets van ABBAMake love, not war ☮![]()
Er moet meer ABBA in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:31 schreef Dven het volgende:
Als we op kwaliteit afgaan, dan zouden de stones er eigenlijk 450 keer in moeten staan.
Iemand dat ouwe mensje vergeten, die zit daar echt al een behoorlijke tijd en steeds met andere mensen volgens mijYou know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
Ik weet niet waarom maar ik vind deze post geweldig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn opa (een andere) die woonde bij Willy Alberti in de straat en kreeg altijd een appel van hem.![]()
Nee, dat was het aparte, ik herkende er echt heel weinig van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah dat is niet zo erg. De meesten zul je wel herkennen als je het hoort, denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik vind deze post geweldig.![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even de zalm bakken en eten. Tot later![]()
![]()
Heb je het afgelopen jaar een beetje ingeluisterd dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat was het aparte, ik herkende er echt heel weinig van.Make love, not war ☮![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even de zalm bakken en eten. Tot later![]()
![]()
nee, dan was het wel gezellig geweest...quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk niet een gewoon cafe uiteraardI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
peaceman zijn hoofd voelt zo:
I love music |Ajax forever
Dusty...ultieme Top2000-gevoel
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gezelligheid maak je wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dan was het wel gezellig geweest..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
niet in een cafe wat zo licht is...quote:I love music |Ajax forever
Dit is echt Pulp. Goede pulp in dit geval."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Volgens Jet zijn we bijna klaar...quote:I love music |Ajax forever
in je mailbox?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:37 schreef Stickertje het volgende:
Ik kan mijn stemlijst niet meer vinden![]()
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet in een cafe wat zo licht is...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
mwah in ons toilet is het minder licht...quote:I love music |Ajax forever
Single edit flopshow[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
200 is Radioheadquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens Jet zijn we bijna klaar...![]()
![]()
Wel mooi dat 3 platen uit mijn top 4 in de Lijst staan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken de meeste andere muziek wel, maar van ABBA niet. De laatste keer dat ik ze hoorde was december vorig jaar, dus waarschijnlijk herken ik die liedjes nog steeds nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je het afgelopen jaar een beetje ingeluisterd dan?![]()
![]()
Laatst nog mijn mailbox leeggemaakt, maar ik heb hem al gevonden op fok, had hem in een topic geplaatstquote:Ze smelten de kazen!![]()
Ik heb 'm nog nooit leeggemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laatst nog mijn mailbox leeggemaakt, maar ik heb hem al gevonden op fok, had hem in een topic geplaatst![]()
![]()
ik ook niet... teveel werkquote:I love music |Ajax forever
Mensen die uberhaupt hun mail lezen
283432 ongelezen berichten
Komt wel. Ooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken de meeste andere muziek wel, maar van ABBA niet. De laatste keer dat ik ze hoorde was december vorig jaar, dus waarschijnlijk herken ik die liedjes nog steeds niet
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:43 schreef Dven het volgende:
Mensen die uberhaupt hun mail lezen
283432 ongelezen berichten![]()
godver
Ik had 'maar '600nogiets' ongelezen berichtenZe smelten de kazen!![]()
Dat went vanzelfquote:Op vrijdag 25 december 2015 17:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou daar dus echt niet tegen kunnen![]()
![]()
ik gooi het meeste ongelezen wegI love music |Ajax forever
Anouk, sterf!![]()
![]()
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |