Tis niet van My Bloody Valentine of Sonic Youth, die hebben weinig foutjes gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet te raden van welke band dit is.
Zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Volgende week wordt hier een Ikea-kast geleverd die mijn vrouw en ik samen in elkaar gaan zetten.
Je bent huwelijksmoe?quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Volgende week wordt hier een Ikea-kast geleverd die mijn vrouw en ik samen in elkaar gaan zetten. Als deze dan was gekomen na een paar uur zwoegen, had ik misschien mijn telefoon direct uit het raam geflikkerd
Simply Redquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:39 schreef Cee het volgende:
Originelen van Dotan, Bublé, Phillip Phillips zijn beter.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd. Graag gedaan.
Ook jij doet wel eens iets goeds.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hartstikke bedankt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had niet gehoeven hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die van die hondjes in de clip ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
Mijn hoofd bobt altijd mee met dit nummer.
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoepquote:
Jawel, dit nummer is lekker.quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoep
Ja, zo zit ik op de bank.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van die hondjes in de clip ook.
Bij ons was de pepermolen net kapotquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |