Had niet gehoeven hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier heb ik op gestemd. Graag gedaan.
Die van die hondjes in de clip ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
Mijn hoofd bobt altijd mee met dit nummer.
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoepquote:
Jawel, dit nummer is lekker.quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoep
Ja, zo zit ik op de bank.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van die hondjes in de clip ook.
Bij ons was de pepermolen net kapotquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Zout, meer zout, extra zout, peper, meer peper, extra peper, te sterk, liter water, zout, meer zout etc. /ceemaaktsoep
Clip komt uit 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van die hondjes in de clip ook.
Helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:42 schreef MrSalazar het volgende:
Staat B.O.B. ook in de lijst? Die is wel vet.
Bob is net geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 16:42 schreef MrSalazar het volgende:
Staat B.O.B. ook in de lijst? Die is wel vet.
Wowowowowowow.quote:
In de hemel met Ms. Jackson.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Clip komt uit 2000.
Hondjes zijn nu dus dood.
Jawel, heerlijk oldschool.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teringjantje.
Dit is niet zo heel goed.
Inderdaad, de gelijknamige plaat van Robyn is wel een heel goed liedje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Fred_B het volgende:
Een S te veel wat mij betreft voor dit nummer.
70's > out.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze staat er voor het eerst in? Wat.
Tis een classic, maar niet for the right reasons. Niveautje YMCA, maar ja ook daar mag op gestemd worden.quote:
Whut?quote:
Alweer zo'n pareltje van Max Martin.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, de gelijknamige plaat van Robyn is wel een heel goed liedje.
Nee dit is echt wel gewoon een kwaliteitsliedje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis een classic, maar niet for the right reasons. Niveautje YMCA, maar ja ook daar mag op gestemd worden.
Ook goedemorgen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef iPat het volgende:
Die Adam Lambert van net is dus gewoon de zanger van Queen. Momenteel dan.
Max Martin z'n beste productie wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 december 2015 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer zo'n pareltje van Max Martin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |