SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Rob de Nijs heeft op zijn 83ste nog een vrouw bezwangerd, wat een held.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij mij stond ie altijd op pauze denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien''
Ook rechtsboven in beeld als er andere muziek was?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik ben brunchen, tot later
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik kocht nog ooit spullen in de V&Dquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien.
Ik kan me MTV met muziek herinneren.![]()
mensen met een dooie hondquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik begin wel een vrouwencafé, die zijn er te weinig omtrent de top 2000quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:12 schreef Sked het volgende: [..] Alleen als je een blanke man van rond de 50 bent
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Smakelijkquote:
Eerste 2 uren waren lekker maar nu kakt het wel hard in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ohja, ik zou voor 13u bij mijn ouders zijn.
Tot vanmiddag
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
hij slist een beetje...I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Nah ik niet. Ik heb geen muziek dat mij aan een hond denkt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mensen met een dooie hondTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voor de duidelijkheid: dit gaat over zn hond.
Stond ooit wel een stuk hoger.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Als je daarmee bedoelt 'het beste nummer om in slaap bij te vallen' dan zeker.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mensen met een dooie hond
I love music |Ajax forever
Bye.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef Uccie het volgende:
Tot vanmiddag![]()
Tot vanmiddagquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef Uccie het volgende:
Tot vanmiddag
Make love, not war ☮![]()
Broer van Matthew Bellamy?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet je eerder je bed uit komen kun je nog op mtv kiek'nquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zijn er geen muziekclips meer op tvTrotste mama van Ambar
Heeft Rob nog gezeurd m.b.t. de afwezigheid van zijn recenter werk in de lijst?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Blij als dit voorbij is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Abjecte belediging van Knopflerquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt 'het beste nummer om in slaap bij te vallen' dan zeker.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je zou toch denken dat het over een persoon gaat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor de duidelijkheid: dit gaat over zn hond.
Stond ooit wel een stuk hoger.Make love, not war ☮![]()
Je UIquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Rob de Nijs heeft op zijn 83ste nog een vrouw bezwangerd, wat een held.![]()
![]()
Geef mij maar een nummer als Malle Babbe
Of, nog beter, een andere artiest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:19 schreef laxus13 het volgende:
Geef mij maar een nummer als Malle Babbe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helaas geen Alles Wat Aanbrandt meer trouwens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ik word hier depressief van.I love music |Ajax forever
Je hebt de polonaise bij Una Paloma Blanca gemist.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:19 schreef Cee het volgende:
Jezusgristus, ik ben even naar m'n oma en opa en we zijn alweer drieduizend topics verder.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pisaquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:20 schreef Ferdo het volgende:
Helaas geen Alles Wat Aanbrandt meer trouwens.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rob mag er beste in staan maar deze hoeft niet persequote:Op vrijdag 25 december 2015 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of, nog beter, een andere artiest.
Zal ik het raam alvast openzetten?quote:
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
En dan moet de nachtelijke dans op Wake Me Up Before You Go Go nog komen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt de polonaise bij Una Paloma Blanca gemist.![]()
De hond kijkt mij zielig aan bij dit nummer.
Meer in de trant van wanneer is dit afgelopen?Trotste mama van Ambar
nee, nam ie maar afscheid!I love music |Ajax forever
ja toe maar.. je kan het.quote:I love music |Ajax forever
De moeder van Gijs wordt hier ook emosjioneel van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ken je klassiekersquote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ub40, ik kan ze al iets beter hebben, hun eerste paar platen zijn nog best te doen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neehoor, over zijn hond. Niet Gijs geloven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn vader, niet zijn hond.
Ja, ik dacht echt dat het over een hond ging.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Yup en Astro is een held.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ub40, ik kan ze al iets beter hebben, hun eerste paar platen zijn nog best te doen..I love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neehoor, over zijn hond. Niet Gijs geloven.Okay!
Zou knap zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:22 schreef Mani89 het volgende:
De moeder van Gijs wordt hier ook emosjioneel van.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit nummer wordt wel vooral gered door Hyndequote:
Stond laatst wel een tof interview mee in de volkskrant ook
Ach deze is best leuk voor erbij. Er zijn ergere draken die ze gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan ver voor deze draak...Make love, not war ☮![]()
Ik kan de versie van Beavis and Butthead meer waarderen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een nummer waarvan zowel cover als origineel meer dan goed te pruimen zijn."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Kingston townquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach deze is best leuk voor erbij. Er zijn ergere draken die ze gemaakt hebben.
Haalt het niet bij het origineel natuurlijkAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chicks with tattoos on their butts.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de versie van Beavis and Butthead meer waarderen.![]()
Digitenne.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.Trotste mama van Ambar
oh, de gifbeker is nog niet leeg?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik luister via NPO Cultura.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.![]()
We need a chick who doesn't suckquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de versie van Beavis and Butthead meer waarderen.
No wait a minute, that's not what I meantWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wij luisteren via digitale tv-ontvanger.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.Make love, not war ☮![]()
Ja bij Hazesquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
oh deze kan ik wel waarderen
Nee, nu mag je wat slokken nemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, de gifbeker is nog niet leeg?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat mens is juist vreselijk, net als Mary J. blige bij One Lovequote:Op vrijdag 25 december 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer wordt wel vooral gered door Hynde
Stond laatst wel een tof interview mee in de volkskrant ook
-XOXO-![]()
Chicago heeft goede nummers gemaakt. Deze kitsch hoort daar niet bij.I love music |Ajax forever
quote:quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Radio. Letterlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.![]()
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Chicago
Wie het er niet mee eens is
Un dann rettet kein Kavallerie,
Je bent niet de enigequote:
Pas na nummer 4.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, de gifbeker is nog niet leeg?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Cultura...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Kitschelaar slaat duidelijk uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
Chicago heeft goede nummers gemaakt. Deze kitsch hoort daar niet bij.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat een abjecte vergelijking.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mens is juist vreselijk, net als Mary J. blige bij One Love[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kitsch? Vooral gezeik, maar ik kan m net hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
Chicago heeft goede nummers gemaakt. Deze kitsch hoort daar niet bij.
Ze hebben wel betere tijden gekend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meer van Feeling Stronger Everyday en 25 Or 6 To 4 dus?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
Chicago heeft goede nummers gemaakt. Deze kitsch hoort daar niet bij."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Meer van Feeling Stronger Everyday en 25 Or 6 To 4 dus?
Ik wil volgend jaar dit nummer in de lijst brengen, helpen jullie mij?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
![]()
1960 You're The Inspiration Chicago
1959 The Longest Time Billy Joel
1958 December 1963 (Oh, What A Night) The Four Seasons
1957 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes
1956 Mainstreet Bob Seger
1955 Hair Zen
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai
1953 Rock The Casbah The Clash
1952 Fox On The Run The Sweet![]()
![]()
Instant klassieker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:27 schreef Szura het volgende:
Ik wil volgend jaar dit nummer in de lijst brengen, helpen jullie mij?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
A Capella
Net zo vet als de Flying Pickets. Bijna.Un dann rettet kein Kavallerie,
Peter Cetera. De broer van Ed.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stond dit er ooit eerder in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pareltjequote:Op vrijdag 25 december 2015 12:27 schreef Szura het volgende:
Ik wil volgend jaar dit nummer in de lijst brengen, helpen jullie mij?
-XOXO-![]()
Ook echt de enige nog maar van The Sweetquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:28 schreef cafca het volgende:
1960 You're The Inspiration Chicago
1959 The Longest Time Billy Joel
1958 December 1963 (Oh, What A Night) The Four Seasons
1957 Het Is Koud Zonder Jou André Hazes
1956 Mainstreet Bob Seger
1955 Hair Zen
1954 Seven Days In Sunny June Jamiroquai
1953 Rock The Casbah The Clash
1952 Fox On The Run The Sweet
Muziekinstrumenten zijn overrated.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vrij genant inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook echt de enige nog maar van The Sweet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter Cetera. De broer van Ed.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Peter Cetera. De broer van Ed.![]()
![]()
Ach er is vast moois voor in de plaats gekomen....quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook echt de enige nog maar van The Sweet
Oh nee, toch niet.I love music |Ajax forever
Alleen speelde Billy Joel vals: er doet wel degelijk een instrument mee.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
nou ik vind dit wel long duren eigenlijk.I love music |Ajax forever
Ik hoor dr niks vanquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen speelde Billy Joel vals: er doet wel degelijk een instrument mee.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dion Graus ook echtquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:27 schreef Szura het volgende:
Ik wil volgend jaar dit nummer in de lijst brengen, helpen jullie mij?![]()
![]()
Ik vind dit een vervelend nummer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ah, nummer 1963
Ah, dit is beter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook echt de enige nog maar van The Sweet![]()
Zelfs geen Ballroom Blitz...
Maar Fox on the run is ook wel
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Oh What A Night![]()
quote:
Die Alicia Silverstone is er niet op vooruit gegaanquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
trouwens in het volgende uur komt een goede drummertI love music |Ajax forever
Bungelt al enkele jaren onderaan, maar wel zeker dus.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Das Jet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Alicia Silverstone is er niet op vooruit gegaan![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Alicia Silverstone is er niet op vooruit gegaan
Avicii-liefhebbers mogen ook stemmenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan dit zo laag staan? Dit nummer is zo bekend.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
geldt voor heel veel platen. Volgend jaar nog maar 1 plaatje van de klassieke soulgroepen in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan dit zo laag staan? Dit nummer is zo bekend.
Ban this c*cks*ck*r...quote:
Hierrrr met die gifbeker.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hazes
H7
Ja, leuk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik lees hier wel wanneer deze ellende over is, dan kan mute weer uit.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nog een keer? Doe maar niet. Dat had al eens effect op de lijst.quote:
Dadelijk kiezen tussen Koning Willy en The Monkees. Wat zou u doen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gewoon doorbijten.
Hoort er nu eenmaal bij slechte muziek tijdens de top2000Trotste mama van Ambar
ik heb ook zin in bierquote:I love music |Ajax forever
Ik denk dat er een hoop kampers en kanslozen naar H6 luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat is wel overdreven.... dit is sentiment.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Monkees natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Szura het volgende:
Dadelijk kiezen tussen Koning Willy en The Monkees. Wat zou u doen?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat is niet rullevant.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop kampers en kanslozen naar H6 luisteren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
of die gast van Raccoonquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.I love music |Ajax forever
Adele is 27, wie weetquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die toespraken zijn zwaar overrated. Ik pas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Szura het volgende:
Dadelijk kiezen tussen Koning Willy en The Monkees. Wat zou u doen?![]()
Nee joh, die luisteren naar zenders als www.acacia.nl Dat is nog veel erger.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop kampers en kanslozen naar H6 luisteren.
Enne niets mis met kampers... mijn moeder is er eentje van oorsprong.Make love, not war ☮![]()
Adele is nog 27. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.![]()
Wist ik niet, populair dus ook in AZC's?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop kampers en kanslozen naar H6 luisteren.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ook niks mis met kanslozen, Gijs Staverman is toch DJquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, die luisteren naar zenders als www.acacia.nl Dat is nog veel erger.
Enne niets mis met kampers... mijn moeder is er eentje van oorsprong.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.Trotste mama van Ambar
Hopelijk kappen ze dit middenin af.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Adele sowieso graag niet voor 5 mei...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Als je vijftien jaar geleden alleen maar in bruine kroegen in de Jordaan rondhing jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat is wel overdreven.... dit is sentiment.
-XOXO-![]()
Dat heeft ie toch altijd al?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.Un dann rettet kein Kavallerie,
Mooi!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.![]()
Net te laat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef Berkery het volgende:
Zometeen komt Giel Beelen dit nummer afkappen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is Bob Seeger nu ook aan de beurt?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Behalve het album Parachutesquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.I love music |Ajax forever
Ik heb Hazes in die tijd nog live gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vijftien jaar geleden alleen maar in bruine kroegen in de Jordaan rondhing ja
Is Bob Seger?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn wens elke dag weer. Maar het gebeurd maar niet.quote:Trotste mama van Ambar
En Violet Hill.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Damn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wens elke dag weer. Maar het gebeurd maar niet.
Kopje t erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wens elke dag weer. Maar het gebeurd maar niet.![]()
En A Rush Of Blood To The Head.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Met aansteker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Hazes in die tijd nog live gezien.
-XOXO-![]()
mooi!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.I love music |Ajax forever
Dank je. Ik wens je ook veel gezondheid.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.![]()
Ik heb lekker op Coldplay gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.
-XOXO-![]()
Dan kan ik nog steeds mijn handen gebruiken en op hem stemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
op de pc is het net te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow dit topic is mobiel niet bij te houdenI love music |Ajax forever
Maar de Zanger Bob waarvan je de kop niet wilt klieven.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eigenlijk is het alleen s'morgens een beetje te doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow dit topic is mobiel niet bij te houden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hou kan je stemmen als je stemproblemen hebt? Tsss.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds mijn handen gebruiken en op hem stemmen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kan allebei toch? Hoe moet je anders je sjek aanstekkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerder met een blik Heineken in de hand vermoed ik.
-XOXO-![]()
Dit is de grootste verrassing tot nog toe
Ik ook. Op de vraag "Wie wil je nooit meer horen"quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb lekker op Coldplay gestemdUn dann rettet kein Kavallerie,
dat ie zo laag staat bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de grootste verrassing tot nog toeI love music |Ajax forever
gisteren zat er iemand op KSC te balen dat SR voorbij is en ze hardlopend topic mistquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Veels te laag..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
HairFor you, there'll be no more crying.
Fix you. Mensen die daar op stemmen zijn toondoof.Trotste mama van Ambar
Ziet er Zen uit.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Denkt met weemoed terug, denk ikquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn minst favoriete Coldplay nummer die het hoogst staat, hetzelfde heb ik met Radiohead. Raarrrrr.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Fix you. Mensen die daar op stemmen zijn toondoof.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denkt met weemoed terug, denk ik
Nouja de leukste plaat die ik zo laag niet had verwacht inderdaad.quote:
Nouja, Grand Hotel en Times of the Season ook wel.
Dit is lekker
oke nu heb ik er genoeg van!I love music |Ajax forever
Dit staat hier prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet al jaren niet meer wat het is...![]()
Nooit geweten dat Zen gewoon Amsterdams isAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
ik las: dit haar staat primaquote:
Waar is die voor aan het oefenen?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Djamierokwai..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hehe, afgelopen. Gelukkig.Un dann rettet kein Kavallerie,
Lekker nummer overigens van Jason en co."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
fok de kerstman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Klesj
Un dann rettet kein Kavallerie,
Fuck de kerstman, fuck the kerstmanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ROCK THE CASBAH ROCK THE CASBAHArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Perfect getimed...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck de kerstman, fuck the kerstman![]()
![]()
Beetje jammer van mexi..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
deze mag wel een stukkie hoger hoor!I love music |Ajax forever
Ja nou kan ik het nooit meer normaal luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck de kerstman, fuck the kerstmanUn dann rettet kein Kavallerie,
Clash-lid zijn schijnt niet gezond te zijn."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |