Ook niks mis met kanslozen, Gijs Staverman is toch DJquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, die luisteren naar zenders als www.acacia.nl Dat is nog veel erger.
Enne niets mis met kampers... mijn moeder is er eentje van oorsprong.
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.
Adele sowieso graag niet voor 5 mei...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.
Als je vijftien jaar geleden alleen maar in bruine kroegen in de Jordaan rondhing jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat is wel overdreven.... dit is sentiment.
Dat heeft ie toch altijd al?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.
Mooi!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chris Martin mag stemproblemen krijgen van mij en dan mogen ze er ook nog achter komen dat al zijn muziek plagiaat is en dan niemand het meer wilt draaien.
Net te laat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef Berkery het volgende:
Zometeen komt Giel Beelen dit nummer afkappen
Behalve het album Parachutesquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb Hazes in die tijd nog live gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vijftien jaar geleden alleen maar in bruine kroegen in de Jordaan rondhing ja
Is Bob Seger?quote:
Mijn wens elke dag weer. Maar het gebeurd maar niet.quote:
En Violet Hill.quote:
Damn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wens elke dag weer. Maar het gebeurd maar niet.
Kopje t erbij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wens elke dag weer. Maar het gebeurd maar niet.
En A Rush Of Blood To The Head.quote:
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met aansteker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Hazes in die tijd nog live gezien.
mooi!quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kregen alle stemmers op hem maar stemproblemen.
Dank je. Ik wens je ook veel gezondheid.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb lekker op Coldplay gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds mijn handen gebruiken en op hem stemmen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
op de pc is het net te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow dit topic is mobiel niet bij te houden
Maar de Zanger Bob waarvan je de kop niet wilt klieven.quote:
Eigenlijk is het alleen s'morgens een beetje te doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow dit topic is mobiel niet bij te houden
Hou kan je stemmen als je stemproblemen hebt? Tsss.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds mijn handen gebruiken en op hem stemmen.
Kan allebei toch? Hoe moet je anders je sjek aanstekkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerder met een blik Heineken in de hand vermoed ik.
Ik ook. Op de vraag "Wie wil je nooit meer horen"quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb lekker op Coldplay gestemd
dat ie zo laag staat bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de grootste verrassing tot nog toe
gisteren zat er iemand op KSC te balen dat SR voorbij is en ze hardlopend topic mistquote:
Ziet er Zen uit.quote:
Denkt met weemoed terug, denk ikquote:
Mijn minst favoriete Coldplay nummer die het hoogst staat, hetzelfde heb ik met Radiohead. Raarrrrr.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Fix you. Mensen die daar op stemmen zijn toondoof.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denkt met weemoed terug, denk ik
Nouja de leukste plaat die ik zo laag niet had verwacht inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet al jaren niet meer wat het is...
ik las: dit haar staat primaquote:
Waar is die voor aan het oefenen?quote:
Perfect getimed...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck de kerstman, fuck the kerstman
Beetje jammer van mexi..quote:
Ja nou kan ik het nooit meer normaal luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuck de kerstman, fuck the kerstman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |