quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die Alicia Silverstone is er niet op vooruit gegaan
Avicii-liefhebbers mogen ook stemmenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan dit zo laag staan? Dit nummer is zo bekend.
geldt voor heel veel platen. Volgend jaar nog maar 1 plaatje van de klassieke soulgroepen in de lijstquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan dit zo laag staan? Dit nummer is zo bekend.
Ban this c*cks*ck*r...quote:
Hierrrr met die gifbeker.quote:
Ja, leuk.quote:
Nog een keer? Doe maar niet. Dat had al eens effect op de lijst.quote:
ik heb ook zin in bierquote:
Ik denk dat er een hoop kampers en kanslozen naar H6 luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat is wel overdreven.... dit is sentiment.
Monkees natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Szura het volgende:
Dadelijk kiezen tussen Koning Willy en The Monkees. Wat zou u doen?
Dat is niet rullevant.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop kampers en kanslozen naar H6 luisteren.
of die gast van Raccoonquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Hopen dat Claudia volgend jaar niet sterft. Of Adele. Of Chris Martin.
Adele is 27, wie weetquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Die toespraken zijn zwaar overrated. Ik pas.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Szura het volgende:
Dadelijk kiezen tussen Koning Willy en The Monkees. Wat zou u doen?
Nee joh, die luisteren naar zenders als www.acacia.nl Dat is nog veel erger.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Adele is nog 27. Dus wie weet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Dven het volgende:
Wist ik niet, populair dus ook in AZC's?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |