We need a chick who doesn't suckquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de versie van Beavis and Butthead meer waarderen.
Wij luisteren via digitale tv-ontvanger.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.
Ja bij Hazesquote:
Nee, nu mag je wat slokken nemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, de gifbeker is nog niet leeg?
Dat mens is juist vreselijk, net als Mary J. blige bij One Lovequote:Op vrijdag 25 december 2015 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer wordt wel vooral gered door Hynde
Stond laatst wel een tof interview mee in de volkskrant ook
quote:
quote:
Radio. Letterlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Luisteren jullie allemaal letterlijk via een radio? Volgens mij loopt mijn internetstream dik achter.
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Je bent niet de enigequote:
Pas na nummer 4.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, de gifbeker is nog niet leeg?
Cultura...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Kitschelaar slaat duidelijk uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
Chicago heeft goede nummers gemaakt. Deze kitsch hoort daar niet bij.
Wat een abjecte vergelijking.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mens is juist vreselijk, net als Mary J. blige bij One Love
Kitsch? Vooral gezeik, maar ik kan m net hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
Meer van Feeling Stronger Everyday en 25 Or 6 To 4 dus?quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:25 schreef peaceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |