Vroeger keek ik wel eens naar TMF-clipjes in de ochtend voor ik naar school ging.quote:
Vroeger keek ik heel vaak TMF, dat is er ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel eens naar TMF-clipjes in de ochtend voor ik naar school ging.
Nu is TMF er niet meer.
Weezer-Buddy Holly ter gedachtenis dan maar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:11 schreef Dven het volgende:
Buddy Holly trouwens helemaal uit de lijst verdwenen
Stond ooit rond de 300e plek. 7 jaar geleden nog in de top 500.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik wel eens naar TMF-clipjes in de ochtend voor ik naar school ging.
Nu is TMF er niet meer.
Straks pakken ze ook nog Nickelodeon van ons af.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vroeger keek ik heel vaak TMF, dat is er ook niet meer.
Gelukkig is er nog MTV...quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is TMF er niet meer.
Feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 25 december 2015 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien.
Hoezo?quote:
RIP Fox Kidsquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks pakken ze ook nog Nickelodeon van ons af.
''Op TMF was alleen de reet van Beyonce te zien''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |