SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
Oh Gladiator bier
Oh Gladiator bier
Was je nu maar hieeeer
Echt he gewoon 25 per week meerquote:Op donderdag 24 december 2015 18:04 schreef Scuidward het volgende:
Die Gulpeners zullen ook wel denken, waar hebben we deze omzetstijging aan te danken.
Totaal van dit topicquote:Op donderdag 24 december 2015 18:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zoveel?! Ik misschien 4. Probeer iets te minderen als ik eerlijk ben. Qua sterk bier.
Allebei 2, en de laatste is voor de volgende klant, opdat het een bekeerling mag worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Stel er zijn 5 blikken gladiator en twee volgeling van Geerd komen langs, en ze willen allebei 5 blikken kopen, Hoe lossen we dit op? Dit soort belangrijke vragen moeten worden opgenomen in de Geerd openbaringen.
wat zei zequote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:36 schreef Geerd het volgende:
Iedereen loopt met tassen vol kutzooi te slepen aan kerst cadeau's en shit wtf man ga pils halen van dat geld
okquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:36 schreef Geerd het volgende:
Iedereen loopt met tassen vol kutzooi te slepen aan kerst cadeau's en shit wtf man ga pils halen van dat geld
Hij heeft gelijk ook, de Zwolse Messias!quote:
Zeker gelijk. Wij doen kerstcadeau's met de familie, dus moest met pijn in mijn hart geld uitgevenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ook, de Zwolse Messias!
Heb het opgenomen in mijn onderschrift want Geerd
Oh man pijnlijk, ik krijg 50 euro van mijn pa en ma en hoef hun niks te geven.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:47 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zeker gelijk. Wij doen kerstcadeau's met de familie, dus moest met pijn in mijn hart geld uitgeven
Goede investering toch. Kun je daar je lege blikken in gooienquote:Op donderdag 24 december 2015 18:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh man pijnlijk, ik krijg 50 euro van mijn pa en ma en hoef hun niks te geven.Dat zijn heel wat gladiatoren, maar heb al 20 euro uitgegeven aan een prullenbakje voor op mijn kamer.
Precies! En de ruk tissues!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Goede investering toch. Kun je daar je lege blikken in gooien
Doen dan!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe meer we dit posten, op hoe meer plekken tegelijk Geerd kan zijn.
Een kaap is het enige wat je kan doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Doen dan!
Elk klb topic..
En die klb sc moet hij vaker dan 1 keer gepost worden.. ze hadden het niet door leek het..
Hoe leuk een kaap me ook lijkt doe maar niet want dan komen ze allemaal hier trollenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een kaap is het enige wat je kan doen.
Echt dan gaan ze hier alles kapenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe leuk een kaap me ook lijkt doe maar niet want dan komen ze allemaal hier trollen
Ahh ja beter idee inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 18:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een kaap is het enige wat je kan doen.
Post 'ie rond etenstijdquote:Op donderdag 24 december 2015 19:28 schreef M4rc0 het volgende:
Meer konten jongens, meer konten...
[ afbeelding ]
Ik heb ook bijna zo'n figuur. Hopelijk is het snel januari zodat ik aan mijn serieuze afvalpoging kan beginnen.quote:
Valt vast wel mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna zo'n figuur. Hopelijk is het snel januari zodat ik aan mijn serieuze afvalpoging kan beginnen.
quote:
Etenstijd? Jij zit vast ergens flink op het westen aan, of niet?quote:
Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Etenstijd? Jij zit vast ergens flink op het westen aan, of niet?
Ik had m'n eten om 6 uur al op, zelf gekookt natuurlijkquote:
Cassius, denk je dat wij twee bevriend waren geweest met elkaar. Stel we zaten op de basisschool in dezelfde klas?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:59 schreef Cassius het volgende:
Ik heb nog geen oliebol gehad dit jaar (ja haha, 1 januari natuurlijk wel)
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar geen oliebollen voor mij.
Doe jij dan, dan verklein ik hem naar 60 x 60quote:
Doe maar!quote:Op donderdag 24 december 2015 20:26 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Doe jij dan, dan verklein ik hem naar 60 x 60
Nee. Max 2quote:Op donderdag 24 december 2015 20:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gaan er wel in bij jou, of niet?
OH ECHT WELquote:Op donderdag 24 december 2015 20:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEEN BIER VANAVOND IK HERHAAL GEEN BIER VANAVOND!
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Geerd het volgende:
Godver morgen na pa en ma 10.00 wekker.
Niet zuipen vanaaf
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee!!!
Uit solidariteit drink ik ook niet vanavond!
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De grote Geerd Vasten periode uit solidariteit met Geerd God die niet kan drinken
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is mooi want ik heb niks koud staan. Behalve Jägermeister, maar dat is geen bier.
Dat zou best kunnen jaquote:Op donderdag 24 december 2015 20:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Cassius, denk je dat wij twee bevriend waren geweest met elkaar. Stel we zaten op de basisschool in dezelfde klas?
Je hebt toch plaszakken zat?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:09 schreef Geerd het volgende:
Godver pissen als een malle heb ik weer een wc loze trein gelukkig hoef ik niet te schijten
Even bij Dronten uit de broek geweest was geen mensquote:Op donderdag 24 december 2015 21:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt toch plaszakken zat?
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even bij Dronten uit de broek geweest was geen mens
Familiequote:Op donderdag 24 december 2015 21:19 schreef renwan het volgende:
Morgen ook de hele dag FOK! voor mij hoor
Moe !!quote:Op donderdag 24 december 2015 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij toch ook !! Nu ? Paus hoe is tie ?
Beetje chikies checken in de sauna ? En halve liters klappen of kan dat niet daarquote:Op donderdag 24 december 2015 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Moe !!
Maar wel oké lekker zwemmen en sauneren en zo
Overwegen of ik nog een afwas ga doenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ouwe rukker war ben jij aan het doen?
Het is lastig zonder bier deze avond. Men moet solidair zijn met Geerd.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:41 schreef Cassius het volgende:
[..]
Overwegen of ik nog een afwas ga doenJij?
Dan doen wij dat toch ookquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef Geerd het volgende:
Ik ga wel bier drinken maar niet zuipen
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duh, anders werken je medicijnen niet he oudje
Nee. Helemaal nietquote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij ook fan van bier etc zoals de rest van hier?
Kan je uitzettenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan gewoon niet via laptop fok!ken aangezien die quote alert overuren maakt, dikke bug
Dat vind jij helemaal niet ergquote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan gewoon niet via laptop fok!ken aangezien die quote alert overuren maakt, dikke bug
Nou jawel want ik heb het bij verschillende laptops geprobeerd maar elke laptop tripte door die 2000+ quote alertsquote:
Minder posten.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou jawel want ik heb het bij verschillende laptops geprobeerd maar elke laptop tripte door die 2000+ quote alerts
Dat is het nieeeetquote:
Tjeses, en dan heeft ze d'r tetten nog niet eens gepostquote:Op donderdag 24 december 2015 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb ook wel eens 400 alerts staan. Doen we helemaal niks mee
Adaptieve quote-alerts. Ik ben heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is het nieeeet
Ik krijg dezelfde alerts maar dan 10 x herhaald. Bijvoorbeeld jij hebt mij nu een keer gequote, dit krijg ik dan 10x te zien
Daarom. Ben er bang voorquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
Tjeses, en dan heeft ze d'r tetten nog niet eens gepost
Ik zal je niet quotenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is het nieeeet
Ik krijg dezelfde alerts maar dan 10 x herhaald. Bijvoorbeeld jij hebt mij nu een keer gequote, dit krijg ik dan 10x te zien
Zodra je hem aanzet moet je alsnog alles verwijderen en loopt het vastquote:Op donderdag 24 december 2015 22:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Quote-alerts uitzetten, posten, klaar.
Oh is dat zoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zodra je hem aanzet moet je alsnog alles verwijderen en loopt het vast
Het is wel kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh is dat zoDan maar geen tetten
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:26 schreef renwan het volgende:
DE BAR IS LEEG, DE BENEDENVERDIEPING IS LEEG TIJD VOOR HARDSTYLE WOEEEEEW GOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Lekkaaahquote:Op donderdag 24 december 2015 22:26 schreef renwan het volgende:
DE BAR IS LEEG, DE BENEDENVERDIEPING IS LEEG TIJD VOOR HARDSTYLE WOEEEEEW GOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Als kerstgroet?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
Ben benieuwd of der nog mensen voor de trein springen deze dagen
Nee?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Meisjes mag je niet plagen.
Jaquote:
Al goed. Ben je ongesteld?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
JaJe hoeft het niet te geloven, maar ik zie zelf wat er in mn broek zit
Als ik aangenomen wordt gebeurd dat met mijn geluk op mijn eerste dienst alleen ofzoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
Ben je niet de eerste !ik niet hoor maar hoor je wel vakerquote:Op donderdag 24 december 2015 22:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik aangenomen wordt gebeurd dat met mijn geluk op mijn eerste dienst alleen ofzo
Picsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
JaJe hoeft het niet te geloven, maar ik zie zelf wat er in mn broek zit
Denk niet dat ik dat kan maken hierquote:
Echte sukkelsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
Op de wc met je broekje op de knieënquote:Op donderdag 24 december 2015 22:43 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kan maken hier
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op de wc met je broekje op de knieën
Nou nee hoor. Kan makkelijk buiten het toiletquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt alles in het toilet terecht. It's the circle of liiiiiiiiife!
Wildplasser gespot.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Kan makkelijk buiten het toilet
Okequote:Op donderdag 24 december 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mn tong verbrand
Einde bericht
Zucht. Hoe kwam dat?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb mn tong verbrand
Einde bericht
Ik ben vanavond ook in de kerk om Geerd te aanbiddenquote:Op donderdag 24 december 2015 20:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEEN BIER VANAVOND IK HERHAAL GEEN BIER VANAVOND!
Ik denk niet dat ik wil weten hoe tong80 eruit zietquote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tong80 na doen, ben je zn sidechick?
Voor jullie ja. Wij moeten met rietjes aan de gang om het staand te kunnen.quote:
Fase 1: de ontkenningquote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wil weten hoe tong80 eruit ziet
Plastuit.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Voor jullie ja. Wij moeten met rietjes aan de gang om het staand te kunnen.
Zoalsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hmm, ik verwachtte iets ranzigers
Niet zeuren, gewoon ff op de hurken.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Voor jullie ja. Wij moeten met rietjes aan de gang om het staand te kunnen.
Aan de man kan je je moeilijk verbrandenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hmm, ik verwachtte iets ranzigers
Squats en zo ja tochhhquote:Op donderdag 24 december 2015 22:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon ff op de hurken.
Moet jij eens opletten.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:00 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Aan de man kan je je moeilijk verbranden
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hete worsten, met bijbehorende grappen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:00 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hete worsten, met bijbehorende grappen.
Ben je donor? Kan ik op een vervangende lever van jou rekenen als die van mij faalt?quote:
Jaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die van hier zijn nòg erger, seksueel gefrustreerd
Niemand komt aan mij. Ook al ben ik doodquote:Op donderdag 24 december 2015 23:05 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ben je donor? Kan ik op een vervangende lever van jou rekenen als die van mij faalt?
*wilquote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
JaIedereen wilt mn tetjes zien
Weet je wel niet hoe fantastisch het kan zijn als er een meid bij is? Ook zo lekker slank, lange haren.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja jij bent lekker. Beetje biseksueel van alle walletjes tegelijk eten.
Goof je in leven na de dood?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Niemand komt aan mij. Ook al ben ik dood
Ja nee, menage à trois, dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:07 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe fantastisch het kan zijn als er een meid bij is? Ook zo lekker slank, lange haren.
Nee. Maar hoop wel dat het er isquote:
Denk het wel ja. Wel gewoon met jongens relatie. Maar een bedje met een leuke meid? Ja hoorquote:
Sjow als het ene geslacht je niet aanstaat op naar de meisjesquote:Op donderdag 24 december 2015 23:10 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Wel gewoon met jongens relatie. Maar een bedje met een leuke meid? Ja hoor
Genoeg ervaring ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sjow als het ene geslacht je niet aanstaat op naar de meisjes
Mannen zijn soms zo irritant
En je endoplasmatisch retic... oh ok.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heulemaal niks, ben exht hetero
Zacht of ruw ERquote:Op donderdag 24 december 2015 23:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
En je endoplasmatisch retic... oh ok.
Ruw: eiwitsynthesequote:Op donderdag 24 december 2015 23:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zover reikt mijn kennis niet (meer). Wat is het verschil?
OMG, het Golgi-apparaat, dat was ik nog vergeten jaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ruw: eiwitsynthese
zacht: stoffen naar ruw ER brengen dmv golgi apparaat
okequote:Op donderdag 24 december 2015 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het is al kerstavond, maar ik denk tot zijn dienst erop zit
Stel dat er een geile vrouw voor je deur staat, die zegt "SL, ik doe alles voor je, maar eet alsjeblieft deze oliebol op". Wat zeg je dan.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme kapot moe en buikpijn gelukkig hoef ik nooit meer in mijn leven een oliebol te eten.
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stel dat zelfscanner voor je deur staat, die zegt "SL, ik doe alles voor je, maar eet alsjeblieft deze oliebol op". Wat zeg je dan.
It's a trap!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stel dat er een geile vrouw voor je deur staat, die zegt "SL, ik doe alles voor je, maar eet alsjeblieft deze oliebol op". Wat zeg je dan.
Ik doe rond deze tijd niet meer open. Het kan ook een mocro zijn met een mes.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stel dat er een geile vrouw voor je deur staat, die zegt "SL, ik doe alles voor je, maar eet alsjeblieft deze oliebol op". Wat zeg je dan.
Heb je geen peephole in de deur?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik doe rond deze tijd niet meer open. Het kan ook een mocro zijn met een mes.
Gewoon uit het raam schreeuwen wat ze komt doenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sterker nog een raam, maar laatst bij mensen in het dorp aangebeld. Stonden nog wat kan aan de zijkant die zie je niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heb je geen peephole in de deur?
Tijd voor een camera.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sterker nog een raam, maar laatst bij mensen in het dorp aangebeld. Stonden nog wat kan aan de zijkant die zie je niet.
Het is prikken of geprikt worden.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En een taser in de hand.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En een noodmes bij de voordeur
En een shotgun bij het raam.quote:
Ja, dan kun je dat mes net zo goed laten liggen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon een mes uit de keuken en niet openmaken.
Voordat je bij de keukenla bent...quote:Op donderdag 24 december 2015 23:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon een mes uit de keuken en niet openmaken.
Ja ik had magnums van je gevraagd. Komt braddie met de ijsjes aanzetten, kan je uzis regelen? Of een eagle?quote:
Neen die kan nog door de brievenbus steken.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, dan kun je dat mes net zo goed laten liggen.
Mortier in de brievenbus.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hete hangijzer aan de deurknop
Keukenla en dan naar deur eh.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Voordat je bij de keukenla bent...
Ik heb nog wel wat uzi's liggen in het magazijn die per ongeluk teveel bestelt waren voor die deal met Poetin. Ik laat ze je zaterdag wel even langs brengen!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik had magnums van je gevraagd. Komt braddie met de ijsjes aanzetten, kan je uzis regelen? Of een eagle?
We gaan ons best doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Topic vol krijgen voor 12 uur? Nog 4 minuten 38 posts
Ja bedankt, ik ben al mijn wapens kwijt. Wie had gedacht dat psy-freak mijn buurman was.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat uzi's liggen in het magazijn die per ongeluk teveel bestelt waren voor die deal met Poetin. Ik laat ze je zaterdag wel even langs brengen!
Zelfscanner mag alles. Want die meent kwade dingen nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen cassius.
Cassius is een van ons, en een van ons behandel je niet als een hond.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfscanner mag alles. Want die meent kwade dingen niet
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Cassius is een van ons, en een van ons behandel je niet als een hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |