Oh ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Duh, anders werken je medicijnen niet he oudje
Nee. Helemaal nietquote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij ook fan van bier etc zoals de rest van hier?
Kan je uitzettenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan gewoon niet via laptop fok!ken aangezien die quote alert overuren maakt, dikke bug
Dat vind jij helemaal niet ergquote:Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan gewoon niet via laptop fok!ken aangezien die quote alert overuren maakt, dikke bug
Nou jawel want ik heb het bij verschillende laptops geprobeerd maar elke laptop tripte door die 2000+ quote alertsquote:
Minder posten.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou jawel want ik heb het bij verschillende laptops geprobeerd maar elke laptop tripte door die 2000+ quote alerts
Dat is het nieeeetquote:
Tjeses, en dan heeft ze d'r tetten nog niet eens gepostquote:Op donderdag 24 december 2015 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Heb ook wel eens 400 alerts staan. Doen we helemaal niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |