Adaptieve quote-alerts. Ik ben heel belangrijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is het nieeeet
Ik krijg dezelfde alerts maar dan 10 x herhaald. Bijvoorbeeld jij hebt mij nu een keer gequote, dit krijg ik dan 10x te zien
Daarom. Ben er bang voorquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
Tjeses, en dan heeft ze d'r tetten nog niet eens gepost
Ik zal je niet quotenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is het nieeeet
Ik krijg dezelfde alerts maar dan 10 x herhaald. Bijvoorbeeld jij hebt mij nu een keer gequote, dit krijg ik dan 10x te zien
Zodra je hem aanzet moet je alsnog alles verwijderen en loopt het vastquote:Op donderdag 24 december 2015 22:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Quote-alerts uitzetten, posten, klaar.
Oh is dat zoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zodra je hem aanzet moet je alsnog alles verwijderen en loopt het vast
Het is wel kerstavondquote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh is dat zoDan maar geen tetten
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:26 schreef renwan het volgende:
DE BAR IS LEEG, DE BENEDENVERDIEPING IS LEEG TIJD VOOR HARDSTYLE WOEEEEEW GOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Lekkaaahquote:Op donderdag 24 december 2015 22:26 schreef renwan het volgende:
DE BAR IS LEEG, DE BENEDENVERDIEPING IS LEEG TIJD VOOR HARDSTYLE WOEEEEEW GOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Als kerstgroet?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef Geerd het volgende:
Ben benieuwd of der nog mensen voor de trein springen deze dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |