Een kaap is het enige wat je kan doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Doen dan!
Elk klb topic..
En die klb sc moet hij vaker dan 1 keer gepost worden.. ze hadden het niet door leek het..
Hoe leuk een kaap me ook lijkt doe maar niet want dan komen ze allemaal hier trollenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een kaap is het enige wat je kan doen.
Echt dan gaan ze hier alles kapenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe leuk een kaap me ook lijkt doe maar niet want dan komen ze allemaal hier trollen
Ahh ja beter idee inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 18:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een kaap is het enige wat je kan doen.
Post 'ie rond etenstijdquote:Op donderdag 24 december 2015 19:28 schreef M4rc0 het volgende:
Meer konten jongens, meer konten...
[ afbeelding ]
Ik heb ook bijna zo'n figuur. Hopelijk is het snel januari zodat ik aan mijn serieuze afvalpoging kan beginnen.quote:
Valt vast wel mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna zo'n figuur. Hopelijk is het snel januari zodat ik aan mijn serieuze afvalpoging kan beginnen.
quote:
Etenstijd? Jij zit vast ergens flink op het westen aan, of niet?quote:
Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Etenstijd? Jij zit vast ergens flink op het westen aan, of niet?
Ik had m'n eten om 6 uur al op, zelf gekookt natuurlijkquote:
Cassius, denk je dat wij twee bevriend waren geweest met elkaar. Stel we zaten op de basisschool in dezelfde klas?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:59 schreef Cassius het volgende:
Ik heb nog geen oliebol gehad dit jaar (ja haha, 1 januari natuurlijk wel)
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar geen oliebollen voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |