SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Godverdommequote:Op donderdag 24 december 2015 13:12 schreef renwan het volgende:
Oh TT vergeten aan te passen, jammer dan
Duurtlang tot bier!quote:
Schapen genoeg maar bier is groter probleem.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan tenminste elke dag eten kopen
Heb zo geen software voor .gifjesquote:Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil een Steen avatar hebben. Heb die kop van hem, en ik weet niet precies wat, maar iets met Pitt of euroshopper ofzoiets. Een gifje met allemaal puinhoop
Ernie, er zit bier in je neus!quote:Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Heb zo geen software voor .gifjes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Heb zo geen software voor .gifjes![]()
[ afbeelding ]
Jezus, ik heb pas de helft van jouw posts in deze reeks zittenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef renwan het volgende:
Ik heb ruim 2500 posts in deze reeks, 1 kwart van mijn totaal zit hierin
Verdomme, dat nederlands ook.quote:
Geerd zou het doenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Topvrouw. Pitt klappen en samen Geerd eren
Geerd zou het goed vindenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef M4rc0 het volgende:
Kijkt Geerd ook van bovenaf mee als ik masturbeer?
Moet je natuurlijk wel een ideetje hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nederlands op zn goeist
Hey hint hint, ik heb nieuwe UI nodig
Iets met ribosomen?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nederlands op zn goeist
Hey hint hint, ik heb nieuwe UI nodig
Gewoon knipperend slet ofzo, klaarquote:Op donderdag 24 december 2015 13:19 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel een ideetje hebben
Bordje 'open'quote:Op donderdag 24 december 2015 13:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon knipperend slet ofzo, klaar
Of eentje die d'r benen openend als de bar open isquote:
Is de bar wel eens gesloten?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of eentje die d'r benen openend als de bar open is
Zelden, alleen als Geerd te lam is om bier te tappen, maar dan zijn er altijd wel Bazen die het willen overnemen!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe eens een sletterige ribosoom
Renwan vindt dit leuk
Waren er hier maar 2 barbazen aanwezig!quote:Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelden, alleen als Geerd te lam is om bier te tappen, maar dan zijn er altijd wel Bazen die het willen overnemen!
Iedereen hangt toch aan zijn eigen tap?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelden, alleen als Geerd te lam is om bier te tappen, maar dan zijn er altijd wel Bazen die het willen overnemen!
Gewoon de hele kerst werkenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie van jullie gaat gourmetten en hekelt het?
KLB / Heel Nederland bakt.
Klote gourmet.
Heb hier een gourmetstel staan, in 4 jaar welgeteld één keer gebruikt.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie van jullie gaat gourmetten en hekelt het?
KLB / Heel Nederland bakt.
Klote gourmet.
Bubbles is de goedheid zelve.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind die UI van jou wel eng
Ik heb de gourmet weten af te slaan deze kerst ik voel me heel wat.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon de hele kerst werken
Gourmetten
Vraag me nog steeds af waar hij heenkijkt?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind die UI van jou wel eng
Heb je lekkere vrouwelijke collega's moet je ze een geil pakje geven en een pakje regelen dat daarbij past.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:33 schreef renwan het volgende:
Ik mag morgen in "feestelijke kleding:" werken, zou m'n Feyenoord shirt tellen?
En ik in welke film of zo hij voorkomt.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:33 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waar hij heenkijkt?
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Doe eens een sletterige ribosoom
Renwan vindt dit leuk
Geen enkelequote:Op donderdag 24 december 2015 13:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je lekkere vrouwelijke collega's moet je ze een geil pakje geven en een pakje regelen dat daarbij past.
Mja zoietsquote:Op donderdag 24 december 2015 13:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat die nou zn kont zien en sigaretje?
Herken je het al?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Laat die nou zn kont zien en sigaretje?
Zuipsequote:Op donderdag 24 december 2015 13:42 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens feestelijke kleding zoeken in de stad
Hawaii shirt.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:42 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar eens feestelijke kleding zoeken in de stad
Wilde al bijna gaan vragen of je al ontslag had genomenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Waren er hier maar 2 barbazen aanwezig!
OH WACHT
En altijd van die gewone jongens geblevenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Steen is mijn voorbeeld. Geerd is mijn alles.
Begon me al af te vragen waar deze zou blijvenquote:
Highscorequote:Op donderdag 24 december 2015 14:02 schreef M4rc0 het volgende:
Is 5 mono's een goede score dan? Of juist bar slecht
SPOILER: AlternatiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Simterklaas het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: AlternatiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Simterklaas het volgende:
[ afbeelding ]Deze overal spammen.SPOILER: AlternatiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is je Sybian nog aangekomen?
Wat is datquote:Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is je Sybian nog aangekomen?
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dat
Ik tikte dit in op google
Fuck you
Trauma
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:46 schreef Cassius het volgende:
[..]
Of zo'n Hitachi 'massage-apparaat'.
Is dat een soort haiku?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dat
Ik tikte dit in op google
Fuck you
Trauma
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Met een beetje ballen gooit iemand hem in de klb SC
Ik vind PN geschikte kandidaatquote:Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Als Judas mag hij idd wel wat goedmaken.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind PN geschikte kandidaat
Consider it done.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:51 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Geerd, check de klb sc snel! Laatste pagina.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Geerd het volgende:
Zo dan !! Slag 3 is begonnen 4 klemmen en 4 lijmvelletjes ben benieuwd helaas geen pindakaas in huis dus maar brood.
Renwan !!!! Baas zal zo ff pm beantwoorden in de trein
Snoep eten, ben je 11 of zoquote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd welke sukkel gaat nou een lolly produceren met een houten stokje
Is nu al gebroken
10/10quote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd, check de klb sc snel! Laatste pagina.
12quote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Snoep eten, ben je 11 of zo
KLB / [KLB SC] fuck lobi linkje voor de luiaardsquote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat komt van al die wisselende contacten.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik merkte nu pas dat ik in verkeerde sc postte
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh ik merkte nu pas dat ik in verkeerde sc postte
Mooiste steek onder water. Cassiusquote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat komt van al die wisselende contacten.
Hij draait wel overal omheen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mooiste steek onder water. Cassius
Stfuquote:Op donderdag 24 december 2015 14:58 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat komt van al die wisselende contacten.
Pedoquote:Op donderdag 24 december 2015 14:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat snoep.
Je moet lolly's niet proberen te roken opsoquote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn lolly is trouwens ontploft overal lollyscherfjes
Is je lolly gepopt?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik beet erin en toen boem overal scherfjes en het plakt als de tyfusquote:Op donderdag 24 december 2015 15:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Je moet lolly's niet proberen te roken opso
Ja doodskoplollyquote:
Pics!quote:Op donderdag 24 december 2015 15:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Snapchatquote:Op donderdag 24 december 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te laat heb snapchats verzonden en opgeruimd
Misschien leed hij aan encefalomegalie.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Lolly des doods, zijn linkerbovenkop explodeerde
Scherfjes zijn dus al opgeruimd
Wattequote:Op donderdag 24 december 2015 15:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
Misschien leed hij aan encefalomegalie.
Gekomenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Lolly des doods, zijn linkerbovenkop explodeerde
Scherfjes zijn dus al opgeruimd
Zoveel medische terminologie weet ik niet meerquote:Op donderdag 24 december 2015 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watte
Ik denk eerder anencephaly
Waarom weet jij ditquote:Op donderdag 24 december 2015 15:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zoveel medische terminologie weet ik niet meer
Laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Probeerde ze al die dingen daarna bij jou uit waardoor het uitging?
Bijna nieuwe deel. Doe jij? Ik zit mobiel en kan bijna nooit nieuwe deel openenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:17 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk moet iemand de OP van de KLB SC proberen te pakken en 5 geerdjes geven
Snelle leerlingquote:Op donderdag 24 december 2015 13:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Steen is mijn voorbeeld. Geerd is mijn alles.
Ik ben bang dat me dat een ban oplevertquote:Op donderdag 24 december 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bijna nieuwe deel. Doe jij? Ik zit mobiel en kan bijna nooit nieuwe deel openen
Dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op donderdag 24 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
En dan krijg je Guus die hier weer komt trollen, laat ook maar eigenlijk
Waaromquote:Op donderdag 24 december 2015 15:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat me dat een ban oplevert
Hoezo? Met zo'n naam is dat een eitje.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Terekte klaktquote:Op donderdag 24 december 2015 15:22 schreef renwan het volgende:
Oh god en dan staat Facebook morgen weer vol met mensen die hun kerst moeten showen![]()
![]()
Ja ik weet het: Facebook
Heb je al pics van je kerstboom gedeeld?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:22 schreef renwan het volgende:
Oh god en dan staat Facebook morgen weer vol met mensen die hun kerst moeten showen![]()
![]()
Ja ik weet het: Facebook
Ik heb geen kerstboomquote:Op donderdag 24 december 2015 15:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heb je al pics van je kerstboom gedeeld?
Dat heet een Geerdboom en word enkel op Geerds geboorte dag opgebouwd ter ere van de verjaardag van onze godquote:
Guus heeft banquote:Op donderdag 24 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
En dan krijg je Guus die hier weer komt trollen, laat ook maar eigenlijk
Guus is baequote:Op donderdag 24 december 2015 15:28 schreef Scuidward het volgende:
Zo erg is Guus toch niet, als je in gedachten houdt dat ie nog op de middelbare school zit?
Wat een topdagquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
kerstbal dat aan mn haar vastzat
Ik liep onder een kerstboom met 1 uitstekende tak met een kerstbal eraan waaraan weer spikes zaten.quote:
Idk ik dacht before anyone elsequote:Op donderdag 24 december 2015 15:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
bae was toch short voor babe?
"Ik heb beet!" - Kerstboomquote:Op donderdag 24 december 2015 15:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik liep onder een kerstboom met 1 uitstekende tak met een kerstbal eraan waaraan weer spikes zaten.
En opeens sleurde ik de hele kerstboom mee en toen ik me omdraaide zag ik dat mn haren aan zo'n kerstbal waren verwikkeld
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Baequote:Op donderdag 24 december 2015 15:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
bae was toch short voor babe?
BAE BAE BAE BAE BAEquote:Op donderdag 24 december 2015 15:30 schreef renwan het volgende:
Mensen die bae zeggen, meteen afschieten
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Baequote:Op donderdag 24 december 2015 15:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Idk ik dacht before anyone else
Poep ook ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bae
Jij bent nu de eerstequote:
Niet doen, op die aandacht geilt ze alleen maarquote:Op donderdag 24 december 2015 15:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zal wel eens ballen in jouw haar ... njeh laat maar.
Maak je zin eens af, oude demente opaquote:Op donderdag 24 december 2015 15:33 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik zal wel eens ballen in jouw haar ... njeh laat maar.
... deponeren.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak je zin eens af, oude demente opa
Net voor Kerst, dat is handigquote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef renwan het volgende:
Heeuuuuj mijn Jumbo heeft opeens een slijterij zie ik niet
Heeeuuuuuj Zou lekkere fles goede wishkey halenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef renwan het volgende:
Heeuuuuj mijn Jumbo heeft opeens een slijterij zie ik niet
Neuh, moet werken enzo. Ik vier mijn kerst met Gladiatorenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeeuuuuuj Zou lekkere fles goede wishkey halen
Altijd een top kerstquote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh, moet werken enzo. Ik vier mijn kerst met Gladiatoren
Opso woont in een achterstandswijkquote:Op donderdag 24 december 2015 15:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Srsly ze maken ruzie (de ouderen) omdat de kinderen buiten voetballen (bal komt tegen garagedeur aan, wat geluid maakt!!!! )
Eerder in een kakkersbuurt waar het zo stil mogelijk moet zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Opso woont in een achterstandswijk
Een tokkie verwarren met kakkerquote:Op donderdag 24 december 2015 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eerder in een kakkersbuurt waar het zo stil mogelijk moet zijn
Niet naast de Schilderswijk wonenquote:Op donderdag 24 december 2015 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eerder in een kakkersbuurt waar het zo stil mogelijk moet zijn
Wat vroegen ze aan de telefoon dan ?quote:Op donderdag 24 december 2015 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet naast de Schilderswijk wonen
Kunt er wel een paar wegtikken tochquote:Op donderdag 24 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
Heb zin in bier, maar kan niet dronken aankomen bij familie voor het kerst dinner
1 om te beginnen, 2 en 3 tellen niet, 4 omdat het zo lekker smaakt, 5 ...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kunt er wel een paar wegtikken toch
Zo gaat het wel en dan heb je een kist leeg en voel je je lekkerquote:Op donderdag 24 december 2015 16:06 schreef Cassius het volgende:
[..]
1 om te beginnen, 2 en 3 tellen niet, 4 omdat het zo lekker smaakt, 5 ...
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo gaat het wel en dan heb je een kist leeg en voel je je lekker
Ik zat laatst dronken in de kerk zelfs.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
Heb zin in bier, maar kan niet dronken aankomen bij familie voor het kerst dinner
Te diep in de communiewijn?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zat laatst dronken in de kerk zelfs.
Zo mooi rond de feestdagen.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een topdagVanavond maar een lekker pilsje drinken op drinken!
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee nee ingedronken van te voren!
De priester volgieten met twee liter vodka, kan soms ook wonderen doen!quote:Op donderdag 24 december 2015 16:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen
Handjesquote:Op donderdag 24 december 2015 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen bij SR gaan los lol
Nee!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Geerd het volgende:
Godver morgen na pa en ma 10.00 wekker.
Niet zuipen vanaaf
Komen ze weer bier bezorgen?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:42 schreef Geerd het volgende:
Godver morgen na pa en ma 10.00 wekker.
Niet zuipen vanaaf
Pa moet zaterdag vroege dienst doen dus paar pilsjes wegtikken, eten en dan hoop ik rond 22.00 thuis te zijn om verder te pilsenquote:
Wat moet jij doen danquote:Op donderdag 24 december 2015 16:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, ik moet ook vroeg op
Komt wel goed man ze gaven je 90 blikken het zijn super goeie mensen dat moet wel!quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pa moet zaterdag vroege dienst doen dus paar pilsjes wegtikken, eten en dan hoop ik rond 22.00 thuis te zijn om verder te pilsen
De grote Geerd Vasten periode uit solidariteit met Geerd God die niet kan drinkenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
24 December is de vaste dag geen alcohol in soladariteit met Geerd.
Dat is mooi want ik heb niks koud staan. Behalve Jägermeister, maar dat is geen bier.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
24 December is de vaste dag geen alcohol in soladariteit met Geerd.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De grote Geerd Vasten periode uit solidariteit met Geerd God die niet kan drinken
Tijdens Het grote Geerd feest wat tijdens de verjaardag van Geerd wordt gehouden dan klappen we ook 90 gladiatoren naar binnenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]en negentig is ook direct een heilig getal.
Wordt dat feest ook niet gewoon 90 dagen lang geviert?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens Het grote Geerd feest wat tijdens de verjaardag van Geerd wordt gehouden dan klappen we ook 90 gladiatoren naar binnen
Waarom niet. Geerdemichus klinkt ook mooi.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
We zouden echt eens een Grote Geerdenisis schrijven
Als we dat opvoeren als religieuze feestdag kunnen we nog vrij nemen ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tijdens Het grote Geerd feest wat tijdens de verjaardag van Geerd wordt gehouden dan klappen we ook 90 gladiatoren naar binnen
Deze profeet weetquote:Op donderdag 24 december 2015 16:55 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Wordt dat feest ook niet gewoon 90 dagen lang geviert?
Soberso worden deze 90 dagen religieuze feestdagen waarop we betaald verlof krijgenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
Als we dat opvoeren als religieuze feestdag kunnen we nog vrij nemen ook.
Prachtig idee.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
En op Geerdavond (de avond voor Geerds verjaardag) rijden alle treinen in Nederland dan ook alleen maar naar Zwolle waar massaal al zal worden ingedronken en gefeest ter ere van Geerd
Boobso?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
als een chick je tieten pic stuurt als kerst cadeau.
Boob pics van Opso zijn niet meer speciaal, die zijn al te vaak rondgestuurdquote:
Wat ik dacht dat de functie inhield, wat er moest gebeuren bij een ongeval, motivatie natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 15:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat vroegen ze aan de telefoon dan ?
Dan moeten ze eigenlijk ter referentie in de OP.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boob pics van Opso zijn niet meer speciaal, die zijn al te vaak rondgestuurd
Oh dit moet ik even noteren.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat ik dacht dat de functie inhield, wat er moest gebeuren bij een ongeval, motivatie natuurlijk
Het zijn snoeptomaatjesquote:Op donderdag 24 december 2015 17:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je die? Dacht dat ze nogal erg klein waren.
Wat gaf je als antwoord dan ??quote:Op donderdag 24 december 2015 17:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat ik dacht dat de functie inhield, wat er moest gebeuren bij een ongeval, motivatie natuurlijk
Ongeveer wat jij al zei in je PM en bij ongeval dat je als HC moest gaan kijken, motivatie moet ik nog aan werken. Waar geilen ze op?quote:
Huh wut?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Godver die klootzak van de olliebollenkraam heeft me willen vermoorden...
Bidden naar Geerd?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik voel me echt misselijk alsof ik dood ga
Iets wat handjes vult.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat is jouw cupmaat dan? Voor de draad ermee.
Ik doe gewoon aardig aangezien je kleine tieten hebt, en het tijd wordt voor picsquote:
Kan je lang wachtenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aardig aangezien je kleine tieten hebt, en het tijd wordt voor pics
In een eckte mannenhand vallen die van jou in het niet.quote:
Aquote:Op donderdag 24 december 2015 17:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Wat is jouw cupmaat dan? Voor de draad ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Geen grote jetsers prefereren
Het liefst wel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten zij weten
Wtf is crofting nou weer?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij hierop gecroft ofzo
"Crofting is a form of land tenure and small-scale food production particular to the Scottish Highlands, the islands of Scotland, and formerly on the Isle of Man." oh okquote:
Wtf you talkin'bout?quote:Op donderdag 24 december 2015 17:44 schreef PausNicolaas het volgende:
JJAAAA EINDELIJK HAHA EIGEN SCHULD![]()
![]()
![]()
Ik gok de ban van Guusquote:
Typfout, ik bedoelde natuurlijk de banK van Guus. Hij heeft een nieuwe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |