Ik moet morgen bij de schoonfamilie weer.quote:
Wel jammer als je eigen moeder, lekker kookt.. Vervolgens bij de schoonfamiliequote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ik moet morgen bij de schoonfamilie weer.
M'n eigen moeders zet de meeste lekkere gerechten op tafel en ik hang met m'n bakkes boven een hete plaat te kijken naar vlees dat allemaal hetzelfde smaakt omdat het allemaal door hetzelfde bakje glibberd
Inderdaad. Om de lieve vrede te bewaren heb ik het maar niet benoemd, maar ik had het graag anders gezien.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wel jammer als je eigen moeder, lekker kookt.. Vervolgens bij de schoonfamiliegourmet.
Hier zijn ze gewoon open man.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:10 schreef Geelman het volgende:
Sneeuw!Ik wilde nog reuzenrozijnenbollen kopen, maar de winkels zijn al dicht.
Nu weet ik wie ik op het station in elkaar moet slaan.quote:
Zou ik niet doen, Geerd is te sterk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nu weet ik wie ik op het station in elkaar moet slaan.
Zal jou eens klappenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kan je niet ergens in een opvang terecht? Das toch ook geen doen om zo met de kerst op een station rond te moeten hangenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Uitgezonderd de chocolade eieren (of heeft dat ook al niks meer met het echte paasfeest te maken?) Niet dat ik de oude feesten mis.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon open man.
Waar Christus in de wereld is gekomen om ons een brug te slaan naar God, om ons voor te stellen aan de vader. Is kerst nu louter een eetfeest met cadeaus en moeten winkels altijd open zijn.
En Pasen het belangrijkste van alles, vergeten. Totaal in de vergetelheid gevallen.
Wie is Geerd nu dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |