Zoals met Coldeportes bedoel je?quote:Op donderdag 24 december 2015 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Die Cavaliers valt niet serieus te nemen. Je zou hem eens moeten horen als dit een team Zuid-Amerikaantjes in plaats van Afrikaantjes zou zijn...
Wel mooi dat ze eindelijk goed geinvesteerd hebben in de sprinttrein voor Theo Bos.
Rob Geus zou eens met zijn blauwe lamp over jouw Claudio Corti dekbedovertrek moeten gaan, ik denk dat hij oververhit raakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zoals met Coldeportes bedoel je?
Hadden ze dit plan vorig jaar (of is het al twee jaar terug) ook niet? Al is het verschil dat de World Tour Ranking blijft bestaan in de huidige opzet.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)e-puntentelling.html
Gewoon even zonder schaamte cqranking kopiëren.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)e-puntentelling.html
quote:Don’t change a winning team, they say. To increase recognition, Team Giant-Alpecin maintains much of its 2015 design, with just a few slight changes for 2016.
Team Giant-Alpecin continues to capture the team’s DNA through the two dominantly visible “Keep Challenging” stripes on the jersey. The left stripe represents the continuous development of the riders both as individuals and as athletes, and – in a collective sense – the development of the team as a whole. The right stripe represents the creation and continual enhancement of an elite sports environment. The stripes lead upward without interruption, indicating the continuity of both processes.
quote:Op donderdag 24 december 2015 13:22 schreef DeeBee het volgende:
Mooi, dit eerbetoon aan de verloren rode trui van ons Tom. #neverforget #slechtploegske
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:28 schreef wimderon het volgende:
Had ik al gezegd dat Velon een walgelijk vehikel is? Wel? Nou, dan doe ik het nog een keer.
Cameraatjes op een fiets en in een ploegleidersauto monteren daar hoef je zo'n gezelschap niet voor op te richten. Wat ze willen zijn dingen als:quote:
Wat weer een kopie was van de UCI-rankingquote:Op donderdag 24 december 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon even zonder schaamte cqranking kopiëren.
HD recorder staat al geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:29 schreef Evertjan het volgende:
Kijktip vanmiddag het sporza wieler jaaroverzicht direct na het veldrijden
Voorjaar is dan ook de mooiste tijd van het wielerseizoen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
HD recorder staat al geprogrammeerd.
Maar sporza kennende zullen de 1e 45min. besteed worden aan de voorjaarsklassiekers. En in de resterende 15min. de rest van het jaar
Was niet heel bijzonder hoor. Hoogtepunten met een muziekje eronder, meer niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Kut, alleen laatste minuut gezien.
Dat was er afgezien van de Vuelta ook niet echt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef Evertjan het volgende:
Heel weinig Nederlands succes gezien in het jaaroverzicht
quote:Op zondag 27 december 2015 10:28 schreef Wombcat het volgende:
31 juli 2016 gaan de profs weer eens op de Nürburgring fietsen:
http://www.radamring.de/d(...)tzensport-dank-grofa
die was dit jaar toch wel aan zijn jaar teveel bezig ...quote:
ik ben benieuwd hoe hij zich internationaal gaat manifesteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef wimderon het volgende:
Bos wint na de kilometer ook de sprint op het NK. In de halve finale afgerekend met Hoogland, in de finale met Van den Berg.
OS 2008 waren een deceptie voor hem, ook best lastig natuurlijk om je weer op te laden om pas 4 jaar later weer te kunnen scoren. WK titels had hij al, hij gaf in 2008 al aan dat de enige uitdaging dan nog een OS-titel zou zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch een jammere overstap naar de weg van Bos. Wel leuk dat hij het geprobeerd heeft, maar echt zonde voor zijn baan carrière. Hopelijk kan hij nog wat toevoegen aan de teamsprint
quote:“De keuze tussen de weg en Olympische Spelen was snel gemaakt toen ik mijn wegprogramma kreeg. Je kunt jaarlijks terugkeren naar de Tour de Langkawi, Hainan en Ster ZLM Toer, maar die koersen heb ik inmiddels wel gezien”, legt Bos uit. “Misschien heb ik in Abu Dhabi wel mijn laatste valpartij meegemaakt. Voor mij is het nu alles of niets.”
Jaquote:Op donderdag 31 december 2015 11:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hij blijft dus wel onder contract bij Dimension?
Maar wat heeft de ploeg daaraan? Geeft weinig publiciteit en één man minder voor de wegploeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
OS 2008 waren een deceptie voor hem, ook best lastig natuurlijk om je weer op te laden om pas 4 jaar later weer te kunnen scoren. WK titels had hij al, hij gaf in 2008 al aan dat de enige uitdaging dan nog een OS-titel zou zijn.
Maar op de baan was hij wel een hele grote, blijft dan wel jammer dat hij op de weg nooit voorbij het krabbelaarsniveau is gekomen. Wat leuke sprints gewonnen maar overwegend tweederangs en derderangs wedstrijden.
Gelukkig ziet Bos nu ook wel in dat zijn wegprogramma troosteloos is:
[..]
[..]
Ja
Gemiste kans, had dan een luipaard motiefje gedaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Africa's team in het zwart.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jouw satire betreffende MTN in het nieuwe jaar zal verminderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:51 schreef Evertjan het volgende:
Alle wielervrienden in dit topic een gezond en sportief leuk 2016 toegewenst.
Dat hele Qhubeka is ook niet echt een ding meer blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat project inderdaad wat naar de achtergrond verschuift.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hele Qhubeka is ook niet echt een ding meer blijkbaar.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:42 schreef Evertjan het volgende:
Sagan wel een held is degene die Sandy speelt mevrouw Sagan?
Dat het maar een mooi seizoen en jaar mag worden!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:51 schreef Evertjan het volgende:
Gênant.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat project inderdaad wat naar de achtergrond verschuift.
Die gaat dus knallen in de grote rondes.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwiat heeft er zin an.
quote:Het wielerpeloton is dit seizoen een kleurrijke figuur armer. José Serpa (36) heeft beslist om een punt achter zijn carrière te zetten.
José Serpa reed zoals bijna iedere Colombiaan aardig bergop, maar zal de wielergeschiedenis vooral ingaan als de Colombiaan met de opvallende snor, die hij liet groeien om op Antonio Banderas te lijken.
Serpa versleet zijn laatste drie profjaren bij Lampre en gaf al eerder te kennen dat hij ervan droomde om binnenkort fulltime boer te worden. Afgelopen zomer leerden we Serpa beter kennen in Vive le Vélo. Bekijk hieronder nog eens de beelden.
Lijkt ook op Jochem Uytdehaage, wellicht kan hij net zo goed 'pieken' als Uytdehaage in Salt Lake.quote:
vind het sowieso raar dat de meesten langs de camera kijken, maar dat is mijn meningquote:
zou hij ook zeker moeten kunnenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef rubbereend het volgende:
Degenkolb droomt van Ronde van Vlaanderen
twitter:daanvandenberg twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:25:43De fietsen, onderdelen, wielen en powermeters uit de Worldtour 2016 op een rij gezet. #worldtour #bikes #2016 https://t.co/1dMwAX7uTm
reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 06-01-2016 om 13:41:36Michael Boogerd suspended for two years. Can't be Roompot DS anymore. Results 2005-2007 scrapped https://t.co/pE8B4BrVEH reageer retweet
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 06-01-2016 om 13:41:36Michael Boogerd suspended for two years. Can't be Roompot DS anymore. Results 2005-2007 scrapped https://t.co/pE8B4BrVEH reageer retweet
[ afbeelding ]
Vooral een boerenkoolmetspruitjeshoofd.quote:
quote:
er worden renners met terugwerkende kracht geschorst, Boogerd mag nu gaan brommen. Die willekeur kan ik niet zo goed tegenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb er geen problemen mee dat hij geschorst wordt maar het is wel zwalkend beleid van de UCI. Waarom Boogerd wel schorsen, maar b.v. Kemna niet?
Iedereen of niemand.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er worden renners met terugwerkende kracht geschorst, Boogerd mag nu gaan brommen. Die willekeur kan ik niet zo goed tegen
Of de Jongh. Eenduidigheid is zo belangrijk. Qua schorsen bij een overtreding/bekentenis ook. Gewoon twee jaar, zonder terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb er geen problemen mee dat hij geschorst wordt maar het is wel zwalkend beleid van de UCI. Waarom Boogerd wel schorsen, maar b.v. Kemna niet?
Deze man had al lang en breed geschorst moeten zijn en dat snap je zelf ook wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
Wel schandalig hoe ze Boogerd nu behandelen, die man verdient een beter lot dan dit.
[..]
Ja, maar de voorzitter van de KNWU deed wel lekker stoer destijdsquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze man had al lang en breed geschorst moeten zijn en dat snap je zelf ook wel.
Ongelofelijk dat de KNWU en Nederlandse Dopingautoriteit op basis van dezelfde informatie niets hebben ondernomen.
Op zijn minst een brevet van onvermogen, maar feitelijk zijn deze instanties gewoon deel van het probleem.
Roze voor Dumoulin in Apeldoorntwitter:NUsport twitterde op donderdag 07-01-2016 om 07:49:13'Dumoulin neemt dit seizoen deel aan Ronde van Italië' https://t.co/RhlRvmPg7j reageer retweet
Dennis gewonnen voor Porte en Sean Lakequote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond/vannacht de nationale tijdrittitel in Australië
Geen schijn van kans voor wat? Hij gaat er vast toch niet met klassementsambities heen. Gewoon proberen die 3 tijdritten binnen te harken.quote:
Dumoulin door mijn straatquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Roze voor Dumoulin in Apeldoorntwitter:NUsport twitterde op donderdag 07-01-2016 om 07:49:13'Dumoulin neemt dit seizoen deel aan Ronde van Italië' https://t.co/RhlRvmPg7j reageer retweet
![]()
twitter:sanderkleikers twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:11:22Het hoge woord is er uit: Tom Dumoulin gaat dit jaar voor de GIRO en RIO!! #L1 (Tour dus geen doel) https://t.co/uMF4a6aBl9 reageer retweet
twitter:sanderkleikers twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:13:54Tom Dumoulin gaat voor de tijdritten in de Giro, mogelijk ook klassement. Daarna focus op RIO. Tourdeelname wordt later beoordeeld. #L1 reageer retweet
Is onzin dat hij voor een klassement gaat, dat heeft TheArt mij verzekerd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sanderkleikers twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:13:54Tom Dumoulin gaat voor de tijdritten in de Giro, mogelijk ook klassement. Daarna focus op RIO. Tourdeelname wordt later beoordeeld. #L1 reageer retweet
Volledig te begrijpen! Mooie keuze, kijk nu al uit naar de Giro en Rio, hopelijk met terechte verwachtingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:52 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Bij jou ook al?quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:21 schreef rubbereend het volgende:
Tom in het roze door de straat hier
Tour als soort opwarmer voor Rio kan eventueel wel toch? Beetje rustig meefietsen en een paar dagen uitkiezen om er vol voor te gaan. Hij heeft inmiddels ook wel de status binnen de ploeg dat ze dat gewoon accepteren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:38 schreef MCH het volgende:
Lijkt me sterk dat hij dan ook naar de Tour gaat. Is ook al min of meer aangegeven toch door hem zelf?
Waarom nu pas?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond/vannacht de nationale tijdrittitel in Australië
Ik weet niet precies wanneer de onderdelen op de OS zijn voor wielrenners maar tussen einde Tour en begin OS zit een dag of 12. Lijkt me niet ideaal acclimatiseren. Al vraag ik me wel af hoe goed renners zich in hun natuurlijke habitat (de openbare weg) kunnen voorbereiden in slopenwijk land Brazilië waar je op elke straathoek doodverkacht of beroofd wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tour als soort opwarmer voor Rio kan eventueel wel toch? Beetje rustig meefietsen en een paar dagen uitkiezen om er vol voor te gaan. Hij heeft inmiddels ook wel de status binnen de ploeg dat ze dat gewoon accepteren.
zekerquote:
risico van een val is wel enorm in de Tour natuurlijk, kijk eens wat een slagveld het was afgelopen jaar. moet je dat risico lopen in aanloop naar de wedstrijd waar je al een paar jaar naar toe werktquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tour als soort opwarmer voor Rio kan eventueel wel toch? Beetje rustig meefietsen en een paar dagen uitkiezen om er vol voor te gaan. Hij heeft inmiddels ook wel de status binnen de ploeg dat ze dat gewoon accepteren.
Say what? Vriend van me, fanatieke fietser, woont en werkt al jaren daar. Nog nooit ergens last van gehad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Al vraag ik me wel af hoe goed renners zich in hun natuurlijke habitat (de openbare weg) kunnen voorbereiden in slopenwijk land Brazilië waar je op elke straathoek doodverkacht of beroofd wordt.
Sorry, bang gemaakt door de media en films!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Say what? Vriend van me, fanatieke fietser, woont en werkt al jaren daar. Nog nooit ergens last van gehad.
Over het niveau van Brice Feillu kunnen we meer dan genoeg grappen maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En binnenkort start de Tour van Gabon weer, met Thomas Voeckler en Brice Feillu. Dat even niemand grapjes maakt over het nivo van het fietsen in Afrika
Dat beloven onprettige Giro-topics te gaan worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sanderkleikers twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:11:22Het hoge woord is er uit: Tom Dumoulin gaat dit jaar voor de GIRO en RIO!! #L1 (Tour dus geen doel) https://t.co/uMF4a6aBl9 reageer retweet
Dan ga je toch naar forum.fok.be?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat beloven onprettige Giro-topics te gaan worden.
Jij vindt een topic vol Hollandse bocht-figuren prettig?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar forum.fok.be?
Ik heb me er tijdens de Vuelta niet echt aan gestoord.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij vindt een topic vol Hollandse bocht-figuren prettig?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb me er tijdens de Vuelta niet echt aan gestoord.
Het werd volgens mij alleen een beetje druk op de dag dat het dan moest gebeuren, de zaterdagquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij vindt een topic vol Hollandse bocht-figuren prettig?
Gaat Voeckler daar z'n vader zoeken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En binnenkort start de Tour van Gabon weer, met Thomas Voeckler en Brice Feillu. Dat even niemand grapjes maakt over het nivo van het fietsen in Afrika
Wordt de aankomende zege van Miguel zo belangrijk voor FOK!?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Graag een Giro subforum dit jaar, het gaat genieten worden jongens. SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOOO
wimderon mag ik je fotooooooquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat beloven onprettige Giro-topics te gaan worden.
Miguel wordt platgewalst door Tom.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt de aankomende zege van Miguel zo belangrijk voor FOK!?
Miguel rijdt de Vuelta.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Miguel wordt platgewalst door Tom.
Nou waar heb je het dan over joh.quote:
Soms ben je echt vervelend weet je dat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad zou worden.
Het spijt me heel erg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soms ben je echt vervelend weet je dat.
Om het goed te maken moet je nu een niet gejatte UI gebruiken.quote:
Zo?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om het goed te maken moet je nu een niet gejatte UI gebruiken.
Dit is je laatste waarschuwing. En we gaan nu weer on topic.quote:
10 januariquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik schrijf Dennis Rohan ook op voor de wegwedstrijd, wanneer is die?
Ik juich voor renners die me om wat voor reden (nationaliteit is geen reden voor mij) dan ook aanspreken, daaronder zitten ook genoeg Nederlanders. Ook genoeg Nederlanders die me absoluut niet aanspreken overigens.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
wimderon mag ik je fotoooooo
Waarom juich jij niet voor Nederlanders??
dat had hij sowieso alquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig heeft Di Luca nog wel gewoon de AGR van 2005 gewonnen.
Je bedoelt zoals Lance ook nog 7 toerzeges heeft? Ow, wacht...quote:
ach zo, Virenque heeft vast al zijn bolletruien nog in de Tour. Nare willekeurquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Lance ook nog 7 toerzeges heeft? Ow, wacht...
Virenque staat zelfs in advertenties in de Tour de France gids Festina horloges aan te prijzenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach zo, Virenque heeft vast al zijn bolletruien nog in de Tour. Nare willekeur
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Virenque staat zelfs in advertenties in de Tour de France gids Festina horloges aan te prijzen
Dat zie ik echt niet gebeuren. Aparte carrière eigenlijk, best veel gewonnen, maar hij had er veel meer uit kunnen halen. Vooral al die jaren verspild als de bitch van Piti, die uiteindelijk hem nog een wereldkampioenschap ontneemt ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Andalusië dus, jammer. Wel een ideaal parcours voor Purito om het toch nog een keer te proberen.
Whoa...eerste twee bergetappes helemaal kapot rijden voor Kelderman, elke dag een kwartiertje inleveren op de top, dan heb je in de laatste dagen zoveel achterstand dat ze je een beetje laten gaan. Hebben zowel Kelderman als Robert een leuke ronde als alles goed gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Gees voor etappes is leuk, maar als hij goed staat gaat 'ie vast voor het klassement.
De Gees heeft nog nooit iets laten zien waaruit blijkt dat hij een rittenkaper is. Natuurlijk is het anders als je in topvorm gaat rittenkapen, maar zelfs dan moet ik het nog maar zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekkere druk op Kelderman in de Tour. De Gees voor etappes is leuk, maar als hij goed staat gaat 'ie vast voor het klassement. En hij is ook een beetje een alles of niets-renner.
Een keer in de Giro. Toen vloog z'n kerring erafquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Gees heeft nog nooit iets laten zien waaruit blijkt dat hij een rittenkaper is. Natuurlijk is het anders als je in topvorm gaat rittenkapen, maar zelfs dan moet ik het nog maar zien.
Nouja, als je de semi-klassiekers die hij gewonnen heeft kan winnen, dan kan je ook wel een ritje kapen denk ik. Hij heeft het ook niet vaak geprobeerd, alleen op momenten dat hij al gedesillusioneerd en inderdaad uit vorm rond reed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Gees heeft nog nooit iets laten zien waaruit blijkt dat hij een rittenkaper is. Natuurlijk is het anders als je in topvorm gaat rittenkapen, maar zelfs dan moet ik het nog maar zien.
Inderdaad. En dan kom je tekort tegen de rittenkapers die in vorm zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, als je de semi-klassiekers die hij gewonnen heeft kan winnen, dan kan je ook wel een ritje kapen denk ik. Hij heeft het ook niet vaak geprobeerd, alleen op momenten dat hij al gedesillusioneerd en inderdaad uit vorm rond reed.
Benieuwd waar ze voor gaan dan. Kelderman, Gesink en Vanmarcke sowieso. Die laatste zegt dat bij Sporza. Misschien dat ze eens Lindeman meenemen of Keizer of allebei wel. Weinig standaard namen over meer namelijk.quote:Geen Tour de France voor Tankink
DEN BOSCH – Bram Tankink rijdt dit jaar geen Tour de France. De 37-jarige Tukker van LottoNL-Jumbo zei vrijdag tijdens de ploegpresentatie in Den Bosch dat de Giro d’Italia zijn hoofddoel wordt die wielerjaar.
De renner uit Haaksbergen, die begint aan zijn zestiende seizoen als profrenner, heeft inmiddels negen maal aan de start gestaan van de Ronde van Frankrijk. Daarin was altijd een belangrijke rol voor Tankink weggelegd als koerskapitein. Hij kijkt nu echter uit naar een helpende rol voor ploeggenoot Steven Kruijswijk. ,,Steven eindigde afgelopen jaar als zevende in het eindklassement, ging heel vaak mee in een ontsnapping maar kwam dan net een mannetje tekort om hem in de finale bij te staan. Ik kijk er heel erg naar uit om hem dit jaar in de Giro te helpen’’, aldus Tankink. ,,Dat de Giro dit jaar in Nederland van start gaat, is natuurlijk extra mooi om mee te maken. Ik sta nog wel reserve voor de Tour, maar ik ga er niet van uit dat ik alsnog wordt opgesteld. In overleg met de ploegleiding hebben we juist gekozen voor de Giro.''
Stress
Zijn – voorlopig – laatste Ronde van Frankrijk ging ook in eigen land van start (Utrecht), maar Tankink zei vrijdag in Den Bosch dat hij na tien dagen ‘helemaal klaar was’ met de Tour. ,,De druk en de stress in de Tour is de laatste jaren enorm, niet normaal meer. Iedere dag weer. Je hebt gewoon vijf treintjes van ploegen die allemaal hun kopman goed bij een bocht af willen zetten, maar daarna moet er nog wel vijftig kilometer worden gereden’’, aldus Tankink, die zijn wielerjaar op 19 januari in Australië begint met de Tour Down Under.
http://www.tubantia.nl/sp(...)or-tankink-1.5609087
Ik vind het sowieso leuk dat ze altijd de minder bekende provincies aandoen zoals Galicie, Asturie en Cantabrie. En de Spaanse Alpe D'Huez zit er ook weer in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een etappe met aankomst in Bilbao.
Hopelijk net zo'n topshow als in 2011.
Klopt, maar de typische rittenkapers kunnen ook uit vorm nog hun ritje uitkiezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, als je de semi-klassiekers die hij gewonnen heeft kan winnen, dan kan je ook wel een ritje kapen denk ik. Hij heeft het ook niet vaak geprobeerd, alleen op momenten dat hij al gedesillusioneerd en inderdaad uit vorm rond reed.
Gesink gaat 2 etappes winnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar de typische rittenkapers kunnen ook uit vorm nog hun ritje uitkiezen.
Het is een niet te onderschatten specialisme. Niet voor niks kun je bepaalde renners vooraf al bijna opschrijven om mee te zitten in typische vluchtersetappes en dan kort te eindigen. Blijkbaar is het een heel andere inspanning om de hele dag in de weer te zijn in plaats van een inspanning in de finale te plaatsen.
Battaglin natuurlijk om te rittenkapen. En Roglic voor het klassement.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Benieuwd waar ze voor gaan dan. Kelderman, Gesink en Vanmarcke sowieso. Die laatste zegt dat bij Sporza. Misschien dat ze eens Lindeman meenemen of Keizer of allebei wel. Weinig standaard namen over meer namelijk.
Die gaan allebei de Giro rijden neem ik aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Battaglin natuurlijk om te rittenkapen. En Roglic voor het klassement.
Nou en.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die gaan allebei de Giro rijden neem ik aan.
Ja, dat is ook wel weer waar. Als de Rui Costa's erop gaan mikken wordt het lastig voor de Gees. Maar er winnen ook wel eens nobuddies die ik ook qua rittenkapen toch lager inschat dan Gesink, al is dat in de Tour wat minder dan in andere grote ronden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt, maar de typische rittenkapers kunnen ook uit vorm nog hun ritje uitkiezen.
Het is een niet te onderschatten specialisme. Niet voor niks kun je bepaalde renners vooraf al bijna opschrijven om mee te zitten in typische vluchtersetappes en dan kort te eindigen. Blijkbaar is het een heel andere inspanning om de hele dag in de weer te zijn in plaats van een inspanning in de finale te plaatsen.
Misschien wil Brown dan ook wel naar de Tour.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef wimderon het volgende:
Hofland wil de Tour ook rijden lees ik.
Die heeft daar helemaal niks te zoeken...laat hem eerst 's leuk meedoen in sprintjes op WT-niveau.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef wimderon het volgende:
Hofland wil de Tour ook rijden lees ik.
Wat voor maat kleding is dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:16 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
De koffieplanter is al in topvorm. Geen grammetje vet.
kindermaatjequote:
Die schoenen kunnen echt niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Kijk wat een gladde baas.dijen van graniet.
[ afbeelding ]
Fysiek begonnen, geestelijk pas als ze in Vlaanderen gaan koersen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
Luis Aular wint eerste etappe Tachira. Het seizoen is begonnen.
Tour Down Under is een prima opwarmer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Fysiek begonnen, geestelijk pas als ze in Vlaanderen gaan koersen.
TDU is geen koers. Elk jaar die Old Willunga Hill heb ik ook wel gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tour Down Under is een prima opwarmer.
Dat is al iets ja, maar ik blijf er bij dat het pas echt in Vlaanderen begint.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tour Down Under is een prima opwarmer.
Yep, Omloop het Volk (zo blijf ik het noemenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is al iets ja, maar ik blijf er bij dat het pas echt in Vlaanderen begint.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
TDU is geen koers. Elk jaar die Old Willunga Hill heb ik ook wel gezien.
Hofland gaat er vanuit dat hij in ieder geval renners als steun mee krijgt in de Tour. Zal sowieso wel van Emden worden dan..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Hofland in de Tour nog minder steun krijgt dan JJ Lobato.
Woohoo, Strade Bianche.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Volledige (voorlopige) programma van Gesink. Algarve, Strade Bianche, Catalonië, Baskenland, AGR, WP, LBL, Zwitserland, Tour, OS en Vuelta
Deze fotoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Woohoo, Strade Bianche.
Voor de mode liefhebbers:
https://roadcyclinguk.com(...)#K5rd12WCMOXabo3w.97
Was een topshow inderdaad. Net als een jaar later in Geelong.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:35 schreef DeeBee het volgende:
Blijft toch een van de beste WK's van de laatste jaren, Mendrisio.
Met Johnny die meedeed aan kop.![]()
Die heeft dan ook 10x meer talent. Gerrans haalt er gewoon alles uit en daar heb ik alle respect voor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd een van de meest walgelijke renners van het peloton. Zelfs Piti rijdt meer op kop.
Gerrans heeft ook gewoon veel talent, hij kan een heuvel over en hij kan goed sprinten. Dan doe je in heel veel koersen mee voor de overwinning.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft dan ook 10x meer talent. Gerrans haalt er gewoon alles uit en daar heb ik alle respect voor.
Niet als je hem met Valverde vergelijkt. Die kan op heuveltjes aanvallen tegenover de besten van de wereld, Gerrans kan dan alleen maar aanklampen (of net niet). Verwachten dat je dan aanvallender rijdt is net zoiets als dat je verwachtte dat Evans op de cols ging aanvallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gerrans heeft ook gewoon veel talent, hij kan een heuvel over en hij kan goed sprinten. Dan doe je in heel veel koersen mee voor de overwinning.
Ik heb toch het meest respect voor renners die het niet van hun sprint moeten hebben, dan is het het moeilijkst om te winnen (m.u.v. lange cols).
Ik dacht, ik trek het wat breder want die andere discussies hebben we zo onderhand wel gevoerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet als je hem met Valverde vergelijkt. Die kan op heuveltjes aanvallen tegenover de besten van de wereld, Gerrans kan dan alleen maar aanklampen (of net niet). Verwachten dat je dan aanvallender rijdt is net zoiets als dat je verwachtte dat Evans op de cols ging aanvallen.
Natuurlijk heeft hij talent, anders win je niet zulke koersen. Maar hij rijdt gewoon naar z'n mogelijkheden vind ik.
Ik vind die van Giant-Alpecin wel mooi.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Woohoo, Strade Bianche.
Voor de mode liefhebbers:
https://roadcyclinguk.com(...)#K5rd12WCMOXabo3w.97
Dat ‘ю’ logo is wel innovatief...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Die van Katusha is echt een rommeltje, ik snap niet wat dat bovenaan doet.
UK is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Die van Katusha is echt een rommeltje, ik snap niet wat dat bovenaan doet.
Redelijk genottelijke beklimming inderdaad, Menchov lekker tempo maken en Wuyts die helemaal los gaat als VDB2 een paar meter heeft. Alsnog hele kleine verschillenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ah, Pena Cabarga ook weer in het parcours, die van het duel tussen Cobo en Froome in 2011
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:33:56My precioussssssssss... https://t.co/chzwtrO0BF reageer retweet
twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:38:39@thijszonneveld niet over 30 jaar in Andere Tijden Sport verschijnen hoor reageer retweet
twitter:
Aparte woonplaatsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
HAL-LÓ MEDAILLESPIEGEL!!
Peña Cabarga 2010. Ik huil mezelf nog iedere nacht in slaap.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ah, Pena Cabarga ook weer in het parcours, die van het duel tussen Cobo en Froome in 2011
twitter:CyclingNZL twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:58:30Lead group of @DionSmithy @HamishSchreurs @georgenbennett #EliteRoads https://t.co/r0S2KUoUQE reageer retweet
twitter:ollieman56 twitterde op zondag 10-01-2016 om 00:20:23NZ #EliteRoads 4 laps to go Schreurs,Reid,Oram,Bennett,Smith,Christie with 1'48" on very reduced bunch reageer retweet
Sjors was even OP WEG NAARtwitter:ollieman56 twitterde op zondag 10-01-2016 om 01:04:29#EliteRoads @jasechristie attacks, 20" on 4 , Bennett dropped , Bevin chasing hard reageer retweet
en bobridge heeft hem ook gewonnenquote:Op zondag 10 januari 2016 05:45 schreef baggerbaas het volgende:
Ondertussen is Jack Bobridge bezig aan een behoorlijke onderneming in het Australisch Kampioenschap. Vertrokken voor een solo aanval op 100km van de meet en nu met nog 40km te gaan nog altijd 8 minuten voorsprong.
Flinke degradatiequote:Op zondag 10 januari 2016 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Sky gaat met Ford rijden dus ipv Jaguar.
Paupers. Niet eens een contract met Jaguar vol kunnen houdenquote:Op zondag 10 januari 2016 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Die Ford motoren zijn betrouwbaarder?quote:Op zondag 10 januari 2016 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Een stuk lichter maar wel hetzelfde vermogen.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die Ford motoren zijn betrouwbaarder?
twitter:WielerFlits twitterde op maandag 11-01-2016 om 12:12:53Brouwersdam centraal punt NK Wielrennen https://t.co/pgSs0i0XW9 reageer retweet
twitter:Horssels twitterde op maandag 11-01-2016 om 12:19:25NK weg ingekort tot 196 kilometer. In Emmen waren dat nog 253 km. reageer retweet
Jammer dat Dylan Groenewegen maar even zijn rood wit blauw aan mag doen, aangezien hij die later in moet ruilen voor de regenboogquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef wimderon het volgende:
Valverde gaat mogelijk voor drie grote rondes dit jaar.
Henao gaat knechten in de Giro.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Wat is de reden dat ze het NK hebben ingekort?
Bron: http://www.wielerflits.nl(...)t-nk-wielrennen.htmlquote:Een van de oorzaken van het inkorten is het Europees kampioenschap voetbal. Om in aanmerking te komen voor live televisieverslag van de NOS moet de wielerwedstrijd rond 14:00 uur finishen. Daarna zal de zendtijd worden ingevuld met een voorbeschouwing en liveverslag van een EK voetbalwedstrijd.
Belachelijke reden naar mijn inziens.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.wielerflits.nl(...)t-nk-wielrennen.html
welke andere zender zou er zin in hebben?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Belachelijke reden naar mijn inziens.
Had desnoods op andere zender uitgezonden kunnen worden,
Ze hadden het ook op NPO 2 of NPO 3 kunnen uitzenden.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke andere zender zou er zin in hebben?
Kunnen ze die geen ketonen geven?quote:
dat kan in Nederland nooitquote:Op maandag 11 januari 2016 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden het ook op NPO 2 of NPO 3 kunnen uitzenden.
In die voorbeschouwing kunnen 2 reclameblokken worden gestopt. Snap dus wel dat ze daar voor kiezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kan in Nederland nooitsowieso al belachelijk dat een voorbeschouwing belangrijker is dan live sport.
Ik moet de hele tijd aan José denken (nee niet die van Sporza).quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij lijkt heel erg op die gast van bureau sport, goede tits ook
dus Jose Been?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd aan José denken (nee niet die van Sporza).
quote:
Idd, of regionale omroep.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:48 schreef Wombcat het volgende:
Godskolere zeg. En dan doet Nederland nog niet eens mee
Eigenlijk zou de KNWU het dan maar door RTL of desnoods SBS6 moeten laten uitzenden.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Paupers. Niet eens een contract met Jaguar vol kunnen houden
Nicequote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.cyclingnews.co(...)les-in-2016-gallery/
Poor man's Jag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nice
Lijkt toch enigszins een jaguar (en jaguar is natuurlijk enige tijd van Ford geweest)
Nog maar 46quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:23 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel nachtjes slapen tot aan de Omloop?
Lekker dichtbij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:37 schreef rubbereend het volgende:
Tour 2017 start met tijdrit in Düsseldorf
Dit jaar Tom in het roze, volgend jaar Tom in het geel
Goeie kwaliteit welquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.tvpemex.com/?page_id=582
Vuelta al Tachira, finish boven in La Grita.
twitter:IvoSlokkers twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 14:15:18Mooi nieuws van @josedecauwer op @velofollies. @sven_nys gaat commentaar geven tijdens de koersen in de toekomst. https://t.co/QhcQjpxvWb reageer retweet
Hoe voel je je nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:40 schreef wimderon het volgende:
twitter:IvoSlokkers twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 14:15:18Mooi nieuws van @josedecauwer op @velofollies. @sven_nys gaat commentaar geven tijdens de koersen in de toekomst. https://t.co/QhcQjpxvWb reageer retweet
Nuyens is de Tuitert van België. Lekker enthousiast van het ene projectje in de marge naar het andere, terend op die ene grote fluke.quote:Tien wielerwedstrijden live op VTM
Ook VTM gaat voortaan live wielerwedstrijden uitzenden. Onder impuls van gewezen Ronde van Vlaanderen-winnaar Nick Nuyens bundelen tien wedstrijden hun krachten om een regelmatigheidscriterium te vormen.
Het gaat om tien wedstrijden net onder de topkoersen. Niet de Ronde van Vlaanderen of de Omloop Het Nieuwsblad dus – die blijven bij de VRT – wel wedstrijden als de Grote Prijs Samyn, de Handzame Classic, Koolskamp of de sluitingsprijs Putte-Kapellen.
VTM verbindt zich ertoe om al die wedstrijden de volgende drie jaar live uit te zenden, inclusief de nodige voor- en nabeschouwingen. Een nieuwigheid voor VTM, dat in het verleden weinig meer dan het BK wielrennen uitzond. “Dit wordt een circuit zoals in het veldrijden, met een totaal van tien koersen, punten per wedstrijd en een klassement”, zegt Peter Denruyter, chef sport bij VTM, die hoopt ook enkele keren vedetten als Boonen of Van Avermaet aan de start te krijgen.
Volgende week maandag wordt het project officieel voorgesteld.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |