Was niet heel bijzonder hoor. Hoogtepunten met een muziekje eronder, meer niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:32 schreef Slobeend het volgende:
Kut, alleen laatste minuut gezien.
Dat was er afgezien van de Vuelta ook niet echt.quote:Op zondag 27 december 2015 00:57 schreef Evertjan het volgende:
Heel weinig Nederlands succes gezien in het jaaroverzicht
quote:Op zondag 27 december 2015 10:28 schreef Wombcat het volgende:
31 juli 2016 gaan de profs weer eens op de Nürburgring fietsen:
http://www.radamring.de/d(...)tzensport-dank-grofa
die was dit jaar toch wel aan zijn jaar teveel bezig ...quote:
ik ben benieuwd hoe hij zich internationaal gaat manifesteren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef wimderon het volgende:
Bos wint na de kilometer ook de sprint op het NK. In de halve finale afgerekend met Hoogland, in de finale met Van den Berg.
OS 2008 waren een deceptie voor hem, ook best lastig natuurlijk om je weer op te laden om pas 4 jaar later weer te kunnen scoren. WK titels had hij al, hij gaf in 2008 al aan dat de enige uitdaging dan nog een OS-titel zou zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch een jammere overstap naar de weg van Bos. Wel leuk dat hij het geprobeerd heeft, maar echt zonde voor zijn baan carrière. Hopelijk kan hij nog wat toevoegen aan de teamsprint
quote:“De keuze tussen de weg en Olympische Spelen was snel gemaakt toen ik mijn wegprogramma kreeg. Je kunt jaarlijks terugkeren naar de Tour de Langkawi, Hainan en Ster ZLM Toer, maar die koersen heb ik inmiddels wel gezien”, legt Bos uit. “Misschien heb ik in Abu Dhabi wel mijn laatste valpartij meegemaakt. Voor mij is het nu alles of niets.”
Jaquote:Op donderdag 31 december 2015 11:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hij blijft dus wel onder contract bij Dimension?
Maar wat heeft de ploeg daaraan? Geeft weinig publiciteit en één man minder voor de wegploeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
OS 2008 waren een deceptie voor hem, ook best lastig natuurlijk om je weer op te laden om pas 4 jaar later weer te kunnen scoren. WK titels had hij al, hij gaf in 2008 al aan dat de enige uitdaging dan nog een OS-titel zou zijn.
Maar op de baan was hij wel een hele grote, blijft dan wel jammer dat hij op de weg nooit voorbij het krabbelaarsniveau is gekomen. Wat leuke sprints gewonnen maar overwegend tweederangs en derderangs wedstrijden.
Gelukkig ziet Bos nu ook wel in dat zijn wegprogramma troosteloos is:
[..]
[..]
Ja
Gemiste kans, had dan een luipaard motiefje gedaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Africa's team in het zwart.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jouw satire betreffende MTN in het nieuwe jaar zal verminderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
Africa's team in het zwart.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |