Bij jou ook al?quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:21 schreef rubbereend het volgende:
Tom in het roze door de straat hier
Tour als soort opwarmer voor Rio kan eventueel wel toch? Beetje rustig meefietsen en een paar dagen uitkiezen om er vol voor te gaan. Hij heeft inmiddels ook wel de status binnen de ploeg dat ze dat gewoon accepteren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:38 schreef MCH het volgende:
Lijkt me sterk dat hij dan ook naar de Tour gaat. Is ook al min of meer aangegeven toch door hem zelf?
Waarom nu pas?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond/vannacht de nationale tijdrittitel in Australië
Ik weet niet precies wanneer de onderdelen op de OS zijn voor wielrenners maar tussen einde Tour en begin OS zit een dag of 12. Lijkt me niet ideaal acclimatiseren. Al vraag ik me wel af hoe goed renners zich in hun natuurlijke habitat (de openbare weg) kunnen voorbereiden in slopenwijk land Brazilië waar je op elke straathoek doodverkacht of beroofd wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tour als soort opwarmer voor Rio kan eventueel wel toch? Beetje rustig meefietsen en een paar dagen uitkiezen om er vol voor te gaan. Hij heeft inmiddels ook wel de status binnen de ploeg dat ze dat gewoon accepteren.
zekerquote:
risico van een val is wel enorm in de Tour natuurlijk, kijk eens wat een slagveld het was afgelopen jaar. moet je dat risico lopen in aanloop naar de wedstrijd waar je al een paar jaar naar toe werktquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tour als soort opwarmer voor Rio kan eventueel wel toch? Beetje rustig meefietsen en een paar dagen uitkiezen om er vol voor te gaan. Hij heeft inmiddels ook wel de status binnen de ploeg dat ze dat gewoon accepteren.
Say what? Vriend van me, fanatieke fietser, woont en werkt al jaren daar. Nog nooit ergens last van gehad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Al vraag ik me wel af hoe goed renners zich in hun natuurlijke habitat (de openbare weg) kunnen voorbereiden in slopenwijk land Brazilië waar je op elke straathoek doodverkacht of beroofd wordt.
Sorry, bang gemaakt door de media en films!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Say what? Vriend van me, fanatieke fietser, woont en werkt al jaren daar. Nog nooit ergens last van gehad.
Over het niveau van Brice Feillu kunnen we meer dan genoeg grappen maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En binnenkort start de Tour van Gabon weer, met Thomas Voeckler en Brice Feillu. Dat even niemand grapjes maakt over het nivo van het fietsen in Afrika
Dat beloven onprettige Giro-topics te gaan worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sanderkleikers twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:11:22Het hoge woord is er uit: Tom Dumoulin gaat dit jaar voor de GIRO en RIO!! #L1 (Tour dus geen doel) https://t.co/uMF4a6aBl9 reageer retweet
twitter:sanderkleikers twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:13:54Tom Dumoulin gaat voor de tijdritten in de Giro, mogelijk ook klassement. Daarna focus op RIO. Tourdeelname wordt later beoordeeld. #L1 reageer retweet
Dan ga je toch naar forum.fok.be?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat beloven onprettige Giro-topics te gaan worden.
Jij vindt een topic vol Hollandse bocht-figuren prettig?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar forum.fok.be?
Ik heb me er tijdens de Vuelta niet echt aan gestoord.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij vindt een topic vol Hollandse bocht-figuren prettig?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb me er tijdens de Vuelta niet echt aan gestoord.
Het werd volgens mij alleen een beetje druk op de dag dat het dan moest gebeuren, de zaterdagquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij vindt een topic vol Hollandse bocht-figuren prettig?
Gaat Voeckler daar z'n vader zoeken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En binnenkort start de Tour van Gabon weer, met Thomas Voeckler en Brice Feillu. Dat even niemand grapjes maakt over het nivo van het fietsen in Afrika
Wordt de aankomende zege van Miguel zo belangrijk voor FOK!?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Graag een Giro subforum dit jaar, het gaat genieten worden jongens. SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOOO
wimderon mag ik je fotooooooquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat beloven onprettige Giro-topics te gaan worden.
Miguel wordt platgewalst door Tom.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wordt de aankomende zege van Miguel zo belangrijk voor FOK!?
Miguel rijdt de Vuelta.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Miguel wordt platgewalst door Tom.
Nou waar heb je het dan over joh.quote:
Soms ben je echt vervelend weet je dat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor, wist niet dat je kwaad zou worden.
Het spijt me heel erg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soms ben je echt vervelend weet je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |