Gerrans heeft ook gewoon veel talent, hij kan een heuvel over en hij kan goed sprinten. Dan doe je in heel veel koersen mee voor de overwinning.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft dan ook 10x meer talent. Gerrans haalt er gewoon alles uit en daar heb ik alle respect voor.

Niet als je hem met Valverde vergelijkt. Die kan op heuveltjes aanvallen tegenover de besten van de wereld, Gerrans kan dan alleen maar aanklampen (of net niet). Verwachten dat je dan aanvallender rijdt is net zoiets als dat je verwachtte dat Evans op de cols ging aanvallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gerrans heeft ook gewoon veel talent, hij kan een heuvel over en hij kan goed sprinten. Dan doe je in heel veel koersen mee voor de overwinning.
Ik heb toch het meest respect voor renners die het niet van hun sprint moeten hebben, dan is het het moeilijkst om te winnen (m.u.v. lange cols).

Ik dacht, ik trek het wat breder want die andere discussies hebben we zo onderhand wel gevoerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet als je hem met Valverde vergelijkt. Die kan op heuveltjes aanvallen tegenover de besten van de wereld, Gerrans kan dan alleen maar aanklampen (of net niet). Verwachten dat je dan aanvallender rijdt is net zoiets als dat je verwachtte dat Evans op de cols ging aanvallen.
Natuurlijk heeft hij talent, anders win je niet zulke koersen. Maar hij rijdt gewoon naar z'n mogelijkheden vind ik.

Ik vind die van Giant-Alpecin wel mooi.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Woohoo, Strade Bianche.
Voor de mode liefhebbers:
https://roadcyclinguk.com(...)#K5rd12WCMOXabo3w.97

Dat ‘ю’ logo is wel innovatief...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Die van Katusha is echt een rommeltje, ik snap niet wat dat bovenaan doet.

UK is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Die van Katusha is echt een rommeltje, ik snap niet wat dat bovenaan doet.

Redelijk genottelijke beklimming inderdaad, Menchov lekker tempo maken en Wuyts die helemaal los gaat als VDB2 een paar meter heeft. Alsnog hele kleine verschillenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ah, Pena Cabarga ook weer in het parcours, die van het duel tussen Cobo en Froome in 2011

twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:33:56My precioussssssssss... https://t.co/chzwtrO0BF reageer retweet
twitter:rubbereend twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 21:38:39@thijszonneveld niet over 30 jaar in Andere Tijden Sport verschijnen hoor reageer retweet
twitter:

Aparte woonplaatsenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
HAL-LÓ MEDAILLESPIEGEL!!

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Peña Cabarga 2010. Ik huil mezelf nog iedere nacht in slaap.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:41 schreef Marcoss het volgende:
Ah, Pena Cabarga ook weer in het parcours, die van het duel tussen Cobo en Froome in 2011

twitter:CyclingNZL twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 23:58:30Lead group of @DionSmithy @HamishSchreurs @georgenbennett #EliteRoads https://t.co/r0S2KUoUQE reageer retweet
twitter:ollieman56 twitterde op zondag 10-01-2016 om 00:20:23NZ #EliteRoads 4 laps to go Schreurs,Reid,Oram,Bennett,Smith,Christie with 1'48" on very reduced bunch reageer retweet
Sjors was even OP WEG NAARtwitter:ollieman56 twitterde op zondag 10-01-2016 om 01:04:29#EliteRoads @jasechristie attacks, 20" on 4 , Bennett dropped , Bevin chasing hard reageer retweet

en bobridge heeft hem ook gewonnenquote:Op zondag 10 januari 2016 05:45 schreef baggerbaas het volgende:
Ondertussen is Jack Bobridge bezig aan een behoorlijke onderneming in het Australisch Kampioenschap. Vertrokken voor een solo aanval op 100km van de meet en nu met nog 40km te gaan nog altijd 8 minuten voorsprong.

Flinke degradatiequote:Op zondag 10 januari 2016 14:42 schreef Pino112 het volgende:
Sky gaat met Ford rijden dus ipv Jaguar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |