SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Flute roomkaasquote:Op woensdag 23 december 2015 17:06 schreef houdjemond het volgende:
![]()
Nja wel zonde, la place was best chill.
Iddquote:Op woensdag 23 december 2015 17:06 schreef houdjemond het volgende:
![]()
Een kennis van me werkt daarquote:Op woensdag 23 december 2015 17:06 schreef houdjemond het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:06 schreef houdjemond het volgende:
![]()
quote:
Het komt wel heel dichtbij zo he?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Een kennis van me werkt daar
RIP zijn baan
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
RIP zijn baan
Dichtbij is het sowieso want de V&D is op 500 meter lopen van mijn huisquote:Op woensdag 23 december 2015 17:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het komt wel heel dichtbij zo he?
Je vergat strijkstok.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
EIGEN VOLK EERST
AL HET GELD NAAR DE VOEDSELBANKUH
GIEL BEELEN IS EEN GRAAIER
3FM INCEST FEESTJUH
Weet je zeker dat hij niet gewoon een model is voor de campagne?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
RIP zijn baan
En verantwoording voor het besteden van het geld.quote:
Heftig man, gaat het?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dichtbij is het sowieso want de V&D is op 500 meter lopen van mijn huis
Goeie!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En verantwoording voor het besteden van het geld.
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is echt een hel op het moment
oja dat moest er ook nog bijquote:
Al die veranderingenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is echt een hel op het moment
#jesuislaplacequote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef D. het volgende:
*meedoet
Ik ben er ook ooit geweest, dat La Place
een andere horecazaakquote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar moet ik dan lunchen als ik met mijn moeder ga winkelen
Ga eens naar een echte broodjeszaakquote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
McDonald'squote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag Big Mac voor 1 euroquote:
Zou Giel nu ook een Muzikaal Monument oprichten?quote:
Liedjes die je hoorde terwijl je in de V&D stond.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Giel nu ook een Muzikaal Monument oprichten?
Ik zou bijna om bijna visuele ondersteuning willen vragen, maar ik denk dat dat niet magquote:
Als ie niet schijnheilig is welquote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Giel nu ook een Muzikaal Monument oprichten?
Godsamme wat triest, thanks voor het navragen!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef Merode32 het volgende:
Net even contact gehad met de wijkagent, er is geen sprake van dreiging.
Politie heeft een goed gesprek gehad met meneer pastoor over zijn verbinding naar boven, kennelijk was dit zijn wraak omdat de kerk is gesloten en hij nu in winkelpand moet preken
Als jullie dat via DM oplossen mag dat hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou bijna om bijna visuele ondersteuning willen vragen, maar ik denk dat dat niet mag
Pop-up kerk. Heel hip hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef Merode32 het volgende:
Net even contact gehad met de wijkagent, er is geen sprake van dreiging.
Politie heeft een goed gesprek gehad met meneer pastoor over zijn verbinding naar boven, kennelijk was dit zijn wraak omdat de kerk is gesloten en hij nu in winkelpand moet preken
De wijkagent kon me dat natuurlijk niet vertellen maar hij zei ern aantal keer met heel veel nadruk meneer pastoor heeft zijn kerk moeten verlaten.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Godsamme wat triest, thanks voor het navragen!
Daar denkt meneer pastoor anders overquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Best knappe mannen die van Foals.
[ afbeelding ]
Ik sla even over.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Jou kun je alles voorzetten sinds de eierstokken rammelen, of niet?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zie ik liever zoiets:quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Da's geen manquote:Op woensdag 23 december 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zie ik liever zoiets:
[ afbeelding ]
Wauw, jij hebt echt goede ogen!quote:
Ja die hebben niks te doen vandaagquote:
hai wolfjequote:Op woensdag 23 december 2015 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
haha deze sr editie had voor v&d gedaan moeten worden idd keep v&d going lol lol goeie grap van ts
Lekkere binnenkomer, grgrquote:Op woensdag 23 december 2015 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
haha deze sr editie had voor v&d gedaan moeten worden idd keep v&d going lol lol goeie grap van ts
mhihihihiquote:Op woensdag 23 december 2015 17:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi cg *big love* *aai over de bol*
Bart is degene die straks gaat trouwen in het glazen huisquote:
En nu al dronken, dat wordt watquote:Op woensdag 23 december 2015 17:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bart is degene die straks gaat trouwen in het glazen huis
picsquote:
Zag je die wangetjesquote:Op woensdag 23 december 2015 17:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
En nu al dronken, dat wordt wat
bohhh topshowquote:
Hij zei zenuwachtig, maar volgens mij zit er ook aardig wat bier in.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is de bruidegom lam?
Haha die is schijtzenuwachtig zeker voor de camera's
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kan dit dus prima verstaan.
Ik ook, maar het is hip om te doen alsof het een vreemde taal isquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, Fries versta ik maar dit niet, het spijt me.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is hip om te doen alsof het een vreemde taal is
Ja ik snap de context van het nieuwsbericht ook welquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik snap de context van het nieuwsbericht ook wel
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]nou dan.
Dit nummer gezellig met het hele gezin in de auto, duurt het opeens lang voordat je in Frankrijk bent zeg
Zijn we er sneller van afquote:Op woensdag 23 december 2015 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ligt het aan mij of wordt dit nummer iets versneld afgespeeld?
Dan is het iets draaglijkerquote:Op woensdag 23 december 2015 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ligt het aan mij of wordt dit nummer iets versneld afgespeeld?
Nee hoor, heeft meneer voor geboden en was dus lekker in't limburgsquote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
Was het nieuws net in het limburgs of ben ik helemaal gek aan het worden?
Ja en nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
Het ene sluit het andere niet uit, toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
was oud-Fries.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
Maar dat is niet deze https://kominactie.3fm.nl(...)euws-in-het-limburgs actie toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft meneer voor geboden en was dus lekker in't limburgs
Jawelquote:Op woensdag 23 december 2015 17:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar dat is niet deze https://kominactie.3fm.nl(...)euws-in-het-limburgs actie toch?
Jawelquote:Op woensdag 23 december 2015 17:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Maar dat is niet deze https://kominactie.3fm.nl(...)euws-in-het-limburgs actie toch?
Justin Bieber.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:42 schreef Dennism het volgende:
Wat is eigenlijk het "knal" nummer van SR dit jaar (voorgaande jaren o.a. Tsumani, Lets dance to Joy Division, Hello van Martin Solveig en Dragonette, Ode the bouncer, Will.i.am en Britney e.d.), op de radio komt ik er niet echt uit.
Neuh, staat ook "WIJ lezen" helaasch, geen zachte G met Amber.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat amber het zou doen.
En per ongeluk "Wo sind die Handjes"quote:Op woensdag 23 december 2015 17:42 schreef Dennism het volgende:
Wat is eigenlijk het "knal" nummer van SR dit jaar (voorgaande jaren o.a. Tsumani, Lets dance to Joy Division, Hello van Martin Solveig en Dragonette, Ode the bouncer, Will.i.am en Britney e.d.), op de radio komt ik er niet echt uit.
hoezo?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:46 schreef houdjemond het volgende:
Whehehe Paul is goed pissig met het sapje
Hij wil iets dat vult met echte groente, en nu hebben ze iets met een beetje appelsap en komkommerquote:
Ziet er ook een beetje uit als de laffe sapjes van de Appie.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij wil iets dat vult met echte groente, en nu hebben ze iets met een beetje appelsap en komkommer
quote:
Nou, je hebt mooi de karaoke gemist.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb jullie gemistmaar ik moest een paar avonden sociaal doen.
Ja ik weet het, Robbie en Guus heb ik meegedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, je hebt mooi de karaoke gemist.
okquote:Op woensdag 23 december 2015 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, Robbie en Guus heb ik meegedaan.
Maar goed nieuws...ik heb mijn etentje afgezegd maandag a.s. kan ik lekker T2k-en.
Er staan ineens 3 honden voor mijn voordeurquote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef houdjemond het volgende:
Dit is het net niet neezo maar eens de keuken in.
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er staan ineens 3 honden voor mijn voordeur
Net niet? Helemaal nietquote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef houdjemond het volgende:
Dit is het net niet neezo maar eens de keuken in.
Was een grapje...omdat Sam Smith zo hoog zingt.quote:
Zangquote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door de zang, snap je hahahahahaha
Oooh, ik dacht vreemde honden die.. laat ook maarquote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door de zang, snap je hahahahahaha
dat bestaat niet voor FOK!kersquote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb jullie gemistmaar ik moest een paar avonden sociaal doen.
Ik kan goed doen alsof.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat bestaat niet voor FOK!kers
Short skirt long jacket
BIjna net zo goed als mijn poging grappig te zijjn.quote:
Ja, probeer maar niet weer, je blijft een vrouw natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
BIjna net zo goed als mijn poging grappig te zijjn.
Ik dacht....laat maar, daar begon het al verkeerd.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, probeer maar niet weer, je blijft een vrouw natuurlijk.
Jouw grap was beter dan zijn zangquote:Op woensdag 23 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
BIjna net zo goed als mijn poging grappig te zijjn.
Pics.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
Ik had vandaag gewoon een korte rok aan, niets koud aan.
Nee, ik ben inmiddels in mijn berenonesie hè.quote:
picsquote:Op woensdag 23 december 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben inmiddels in mijn berenonesie hè.
En dan kijken ze neer op golddiggers....maar die overkomt zoiets niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef houdjemond het volgende:
oplichting via datingssite.. duizenden euro's.
Dan heb je ook wel het IQ van een beukennootje.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Vind het wel sneu ergens, leeftijd was ook 50+ maar je (klein)kinderen leggen je toch wel even de gevaren van internet uit mag ik hopen, mijn mams is wel goed opgevoed wat dat betreft ieg.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan kijken ze neer op golddiggers....maar die overkomt zoiets niet.
Verliefd op een digitale west-afrikaan, what can possibly go wrong?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:01 schreef houdjemond het volgende:
Mquote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het wel sneu ergens, leeftijd was ook 50+ maar je (klein)kinderen leggen je toch wel even de gevaren van internet uit mag ik hopen, mijn mams is wel goed opgevoed wat dat betreft ieg.
Mijn moeder is niet alleen, maar die hoef ik dat niet uit te leggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind het wel sneu ergens, leeftijd was ook 50+ maar je (klein)kinderen leggen je toch wel even de gevaren van internet uit mag ik hopen, mijn mams is wel goed opgevoed wat dat betreft ieg.
Niks natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Verliefd op een digitale west-afrikaan, what can possibly go wrong?
Oh nee wacht, die van mij date ook niet onlinequote:Op woensdag 23 december 2015 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
M
[..]
Mijn moeder is niet alleen, maar die hoef ik dat niet uit te leggen.
Dat ie uit noord-afrika blijkt te komenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Verliefd op een digitale west-afrikaan, what can possibly go wrong?
Mijn opa van in de 80 deed dat al niet eens 10 jr geleden.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh nee wacht, die van mij date ook niet onlinemaar qua spam en pincodes doorgeven, dat werk.
Vanavond rond een uur of 9, bruidegom is al bezopenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef asco het volgende:
Aangezien ik vandaag zo'n beetje de enige was die geloof ik nog moest werken vraag ik ff of er al getrouwd is?
Ik moest ook werken maar nee, vanavond pas.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef asco het volgende:
Aangezien ik vandaag zo'n beetje de enige was die geloof ik nog moest werken vraag ik ff of er al getrouwd is?
Ik heb ook gewerkt hoor, morgen ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef asco het volgende:
Oh cool!quote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vanavond rond een uur of 9, bruidegom is al bezopen
Denk het ook..quote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn opa van in de 80 deed dat al niet eens 10 jr geleden.
Het is volgens mij toch een specifiek type mensen die erin trappen.
En de gemiddelde Nigeriaan ookquote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk het ook..je pikt ze er zo uit.
quote:
Is het ook, want het zijn niet de mensen die dat geld nu echt makkelijk kunnen missen ook. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]Duidelijk, maargoed het blijft wel sneu, ergens.
Ga binnenkort met haar daten, dit is gewoon echte liefdequote:Hey!
One of your friends showed me your pics and I became interested in knowing you better.
That's why I decided to write you and meet you closer. You are not against of it?
I am looking for pretty and interesting male, like you to discuss different things.
Please, give me an answer and who knows we could know each other better a for a while.
I wait for your message. Kiss.
Is ze wel Russisch?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben gelukkig een verstandige jongen.
[..]
Ga binnenkort met haar daten, dit is gewoon echte liefde
Hij heeft een vriendin.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is hij ook echt homo? Of lijkt het maar zo?
Nope.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent ook van de andere kant?
Giel is duidelijk verveeld want hij zit al twee dagen constant terug te vallen op zijn bord vol geluidseffecten. Meer kan ie niet.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel is duidelijk verveeld want hij zit al twee dagen constant terug te vallen op zijn bord vol geluidseffecten. Meer kan ie niet.
Smakelijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:21 schreef houdjemond het volgende:
Etenstijd![]()
Tot straks/vanavond/later
Ohja, daarom luister ik nooit naar hem.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel is duidelijk verveeld want hij zit al twee dagen constant terug te vallen op zijn bord vol geluidseffecten. Meer kan ie niet.
Binnenkort tentamens?quote:
mwah na de kerst pas maar tochquote:
Zo eentje die eigenlijk slecht genoeg is om weer goed te zijn.quote:
deze is dan weer zo slecht dat ie toch weer niet goed is...quote:Op woensdag 23 december 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo eentje die eigenlijk slecht genoeg is om weer goed te zijn.
Scheelt, ik ook nietquote:Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef Uccie het volgende:
Dit haalt blijkbaar de cultuurbarbaar in mij boven....heb er helemaal niets mee.
Ja?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
jij vind kensington toch goed.. .?
Ik wel in elk gevalquote:Op woensdag 23 december 2015 18:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
jij vind kensington toch goed.. .?
Ik wist wel dat ik op jou kon vertrouwenquote:
Ooooh wilde je dat ermee zeggen. He wat fijn!quote:Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
dus dat bedoel ik.. Smaken verschillen
fijn voor jou dat je kensington goed vind..quote:Op woensdag 23 december 2015 19:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ooooh wilde je dat ermee zeggen. He wat fijn!
Speelt Kensington nu dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
fijn voor jou dat je kensington goed vind..
Vind d'r zelf niks aan..
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:10 schreef Xummon het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/lotmaaktdomienwakker
gaat hard, stond net op 185,nu al 100 erbijquote:Op woensdag 23 december 2015 19:10 schreef Xummon het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/lotmaaktdomienwakker
Ik ben fan van Lotquote:
Vraag me af of die ouders dit weten? :pquote:Op woensdag 23 december 2015 19:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
gaat hard, stond net op 185,nu al 100 erbij
denk dat men bij 3fm wel al bezig is daarmeequote:Op woensdag 23 december 2015 19:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vraag me af of die ouders dit weten? :p
wie neem je daarvoor mee?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:19 schreef Xummon het volgende:
volgende TT lotmaaktdomienwakker
anders slaag
ga eens studeren jijquote:
ik ben doodmoe joh.quote:
ow joh! dan ga slapen joh!quote:
tong80quote:
ga ik om een uur of 10 doen denk ik.quote:
uitdaging geaccepteerd.quote:
verstandig.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga ik om een uur of 10 doen denk ik.
Doe maar gewoon allebei niet...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
In plaats van Bieber Typhoon als nummer 1 doen en dus anthem (en thema).
Ik weiger Bieber te accepteren als anthem. Als er perse een anthem moet komen, dan is het alles behalve bieber.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weiger Bieber te accepteren als anthem. Als er perse een anthem moet komen, dan is het alles behalve bieber.
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjesquote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weiger Bieber te accepteren als anthem. Als er perse een anthem moet komen, dan is het alles behalve bieber.
te soberquote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjes
Te niet-energiek.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |