quote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is echt een hel op het moment
oja dat moest er ook nog bijquote:
Al die veranderingenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, mijn leven is echt een hel op het moment
#jesuislaplacequote:Op woensdag 23 december 2015 17:12 schreef D. het volgende:
*meedoet
Ik ben er ook ooit geweest, dat La Place
een andere horecazaakquote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar moet ik dan lunchen als ik met mijn moeder ga winkelen
Ga eens naar een echte broodjeszaakquote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
McDonald'squote:Op woensdag 23 december 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag Big Mac voor 1 euroquote:
Zou Giel nu ook een Muzikaal Monument oprichten?quote:
Liedjes die je hoorde terwijl je in de V&D stond.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Giel nu ook een Muzikaal Monument oprichten?
Ik zou bijna om bijna visuele ondersteuning willen vragen, maar ik denk dat dat niet magquote:
Als ie niet schijnheilig is welquote:Op woensdag 23 december 2015 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Giel nu ook een Muzikaal Monument oprichten?
Godsamme wat triest, thanks voor het navragen!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef Merode32 het volgende:
Net even contact gehad met de wijkagent, er is geen sprake van dreiging.
Politie heeft een goed gesprek gehad met meneer pastoor over zijn verbinding naar boven, kennelijk was dit zijn wraak omdat de kerk is gesloten en hij nu in winkelpand moet preken
Als jullie dat via DM oplossen mag dat hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou bijna om bijna visuele ondersteuning willen vragen, maar ik denk dat dat niet mag
Pop-up kerk. Heel hip hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:15 schreef Merode32 het volgende:
Net even contact gehad met de wijkagent, er is geen sprake van dreiging.
Politie heeft een goed gesprek gehad met meneer pastoor over zijn verbinding naar boven, kennelijk was dit zijn wraak omdat de kerk is gesloten en hij nu in winkelpand moet preken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |