Neuh, staat ook "WIJ lezen" helaasch, geen zachte G met Amber.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:42 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat amber het zou doen.
En per ongeluk "Wo sind die Handjes"quote:Op woensdag 23 december 2015 17:42 schreef Dennism het volgende:
Wat is eigenlijk het "knal" nummer van SR dit jaar (voorgaande jaren o.a. Tsumani, Lets dance to Joy Division, Hello van Martin Solveig en Dragonette, Ode the bouncer, Will.i.am en Britney e.d.), op de radio komt ik er niet echt uit.
hoezo?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:46 schreef houdjemond het volgende:
Whehehe Paul is goed pissig met het sapje
Hij wil iets dat vult met echte groente, en nu hebben ze iets met een beetje appelsap en komkommerquote:
Ziet er ook een beetje uit als de laffe sapjes van de Appie.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij wil iets dat vult met echte groente, en nu hebben ze iets met een beetje appelsap en komkommer
quote:
Nou, je hebt mooi de karaoke gemist.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb jullie gemistmaar ik moest een paar avonden sociaal doen.
Ja ik weet het, Robbie en Guus heb ik meegedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, je hebt mooi de karaoke gemist.
okquote:Op woensdag 23 december 2015 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik weet het, Robbie en Guus heb ik meegedaan.
Maar goed nieuws...ik heb mijn etentje afgezegd maandag a.s. kan ik lekker T2k-en.
Er staan ineens 3 honden voor mijn voordeurquote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef houdjemond het volgende:
Dit is het net niet neezo maar eens de keuken in.
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er staan ineens 3 honden voor mijn voordeur
Net niet? Helemaal nietquote:Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef houdjemond het volgende:
Dit is het net niet neezo maar eens de keuken in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |