bohhh topshowquote:
Hij zei zenuwachtig, maar volgens mij zit er ook aardig wat bier in.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is de bruidegom lam?
Haha die is schijtzenuwachtig zeker voor de camera's
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kan dit dus prima verstaan.
Ik ook, maar het is hip om te doen alsof het een vreemde taal isquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, Fries versta ik maar dit niet, het spijt me.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is hip om te doen alsof het een vreemde taal is
Ja ik snap de context van het nieuwsbericht ook welquote:Op woensdag 23 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik snap de context van het nieuwsbericht ook wel
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]nou dan.
Dit nummer gezellig met het hele gezin in de auto, duurt het opeens lang voordat je in Frankrijk bent zeg
Zijn we er sneller van afquote:Op woensdag 23 december 2015 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ligt het aan mij of wordt dit nummer iets versneld afgespeeld?
Dan is het iets draaglijkerquote:Op woensdag 23 december 2015 17:37 schreef ChatGirl het volgende:
Ligt het aan mij of wordt dit nummer iets versneld afgespeeld?
Nee hoor, heeft meneer voor geboden en was dus lekker in't limburgsquote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
Was het nieuws net in het limburgs of ben ik helemaal gek aan het worden?
Ja en nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
Het ene sluit het andere niet uit, toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
was oud-Fries.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:39 schreef icloud het volgende:
Maar dat is niet deze https://kominactie.3fm.nl(...)euws-in-het-limburgs actie toch?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft meneer voor geboden en was dus lekker in't limburgs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |