Vanavond rond een uur of 9, bruidegom is al bezopenquote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef asco het volgende:
Aangezien ik vandaag zo'n beetje de enige was die geloof ik nog moest werken vraag ik ff of er al getrouwd is?
Ik moest ook werken maar nee, vanavond pas.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef asco het volgende:
Aangezien ik vandaag zo'n beetje de enige was die geloof ik nog moest werken vraag ik ff of er al getrouwd is?
Ik heb ook gewerkt hoor, morgen ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:05 schreef asco het volgende:
Oh cool!quote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vanavond rond een uur of 9, bruidegom is al bezopen
Denk het ook..quote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn opa van in de 80 deed dat al niet eens 10 jr geleden.
Het is volgens mij toch een specifiek type mensen die erin trappen.
En de gemiddelde Nigeriaan ookquote:Op woensdag 23 december 2015 18:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk het ook..je pikt ze er zo uit.
quote:
Is het ook, want het zijn niet de mensen die dat geld nu echt makkelijk kunnen missen ook. Met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]Duidelijk, maargoed het blijft wel sneu, ergens.
Ga binnenkort met haar daten, dit is gewoon echte liefdequote:Hey!
One of your friends showed me your pics and I became interested in knowing you better.
That's why I decided to write you and meet you closer. You are not against of it?
I am looking for pretty and interesting male, like you to discuss different things.
Please, give me an answer and who knows we could know each other better a for a while.
I wait for your message. Kiss.
Is ze wel Russisch?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben gelukkig een verstandige jongen.
[..]
Ga binnenkort met haar daten, dit is gewoon echte liefde
Hij heeft een vriendin.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is hij ook echt homo? Of lijkt het maar zo?
Nope.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent ook van de andere kant?
Giel is duidelijk verveeld want hij zit al twee dagen constant terug te vallen op zijn bord vol geluidseffecten. Meer kan ie niet.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 18:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel is duidelijk verveeld want hij zit al twee dagen constant terug te vallen op zijn bord vol geluidseffecten. Meer kan ie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |