ga eens studeren jijquote:
ik ben doodmoe joh.quote:
ow joh! dan ga slapen joh!quote:
tong80quote:
ga ik om een uur of 10 doen denk ik.quote:
uitdaging geaccepteerd.quote:
verstandig.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ga ik om een uur of 10 doen denk ik.
Doe maar gewoon allebei niet...quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
In plaats van Bieber Typhoon als nummer 1 doen en dus anthem (en thema).
Ik weiger Bieber te accepteren als anthem. Als er perse een anthem moet komen, dan is het alles behalve bieber.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weiger Bieber te accepteren als anthem. Als er perse een anthem moet komen, dan is het alles behalve bieber.
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
JAAA
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjesquote:Op woensdag 23 december 2015 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik weiger Bieber te accepteren als anthem. Als er perse een anthem moet komen, dan is het alles behalve bieber.
te soberquote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjes
Te niet-energiek.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze niet Adele als anthem gebruiken. het is misschien niet de meest energieke plaat, maar hij staat wel telkens op nummer 1 van de meest aangevraagde liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |