SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dat belooft weer veel pret later op de avond....quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef schvvmert het volgende:
Die tag is toevallig wel laatste nummer dat ik draaide.
Ik hoop dat je nog wel meer gaat draaien eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef schvvmert het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef schvvmert het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ] ik kom met een blijde booschap [ afbeelding ]
het mag nu officieel gezegd worden... als alles goed gaat krijgt de Kabouter er half juli een broertje of zusje bij
het mag nu officieel gezegd worden... als alles goed gaat krijgt de Kabouter er half juli een broertje of zusje bij
Blijf wat langer op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:26 schreef Melting het volgende:
Ik tune net pas in.
Zal niet heel de show kunnen horen, en ik baal wel dat ik de dj hierna mis.![]()
Te lang niet gehoord...... en hij draait erg lekker.
Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf wat langer op.
Het is bijna Kerst...
Ik zag het.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden.
Ik ben moe, last van mijn rug en nog 2 dagen te gaan.
Volgende week ga ik wel langer opblijven.
Dan ben ik vrij.
Doe dan ook niet zo ingewikkeld met je zonder tagjes...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef Symphonic het volgende:
For the recrd: Dit zijn COunting Crows - Long December
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het.
Dan ga ik vroeg naar bed...
Tijdens de Kerstdagen wel...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus omdat ik later mee luister ga jij vroeg naar bed?
Nope!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Maar je staat toch pas om 6 uur op?
Is 6 uurtjes pitten niet genoeg?
Vind je dit zelf ook niet een beetje triest?quote:
Zat ik ook aan te denken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop je zo'n injectiespuit met een kleurtje.
Beetje in de muurverf en mixen maar... [ afbeelding ]
Nee, ik vind 3 (kerst)dagen achter elkaar Vout dieptriest.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:35 schreef Melting het volgende:
Vind je dit zelf ook niet een beetje triest?
Meer dan diep triest? Hoe wil je dat noemen dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vind 3 (kerst)dagen achter elkaar Vout dieptriest.
Meer dan dat zelfs...
Maar niet piepen dat er geen luisteraars bijkomen nu je in MUZ zit.
Vind je het gek...
Infantiel kleutertje luister spelen, past dat denk je?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Meer dan diep triest? Hoe wil je dat noemen dan?![]()
Piepen in algemene zin, niet specifiek jij.quote:En heb je mij horen piepen?
Alsof dat aan de muziek van Vout ligt.
Ik heb jou zelfs ook al Voute muziek horen draaien. Alleen classificeer je dat anders.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Infantiel kleutertje luister spelen, past dat denk je?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piepen in algemene zin, niet specifiek jij.
En soms 'foute muziek' is wat anders dan 6 uur de schizofrene idioot op de radio uithangen.
Maar veel plezier met je alter-ego, ik ben er hier echt klaar mee...
Kom op man, dat is juist humor en de meesten hier waarderen Melting/Vout juist enorm vanwege de muziek, de persoon zelf, en juist de droogheid van de 2 persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Infantiel kleutertje luister spelen, past dat denk je?
[..]
Piepen in algemene zin, niet specifiek jij.
En soms 'foute muziek' is wat anders dan 6 uur de schizofrene idioot op de radio uithangen.
Maar veel plezier met je alter-ego, ik ben er hier echt klaar mee...
Dan is dit niet mijn radio station.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom op man, dat is juist humor en de meesten hier waarderen Melting/Vout juist enorm vanwege de muziek, de persoon zelf, en juist de droogheid van de 2 persoonlijkheden.
De muziek is echt iets that you love to hate. Hij doet het al jarenlang zo en is daarmee zo ongeveer de meest continue factor van de radio.
Jammer, ik vind het juist tof als je hier bent en hier draait, Het is vervelend dat je weggaat vanwege de shows van 1 persoon. Je kunt er ook voor kiezen om juist tijdens die shows gewoon niet in te tunen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is dit niet mijn radio station.
Veel plezier verder en succes!
Ow heeft hij het voorbereid?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:51 schreef just me het volgende:
Jongens, zullen we in ieder geval de DJ respecteren die een show voorbereid heeft!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef just me het volgende:
ik dacht dat dit de weeën van Maria waren![]()
Had ook gekundquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:58 schreef just me het volgende:
ik dacht dat dit de weeën van Maria waren![]()
Ik zal hier nog wel zijn, maar zeker niet tijdens die kinderachtige carnavaleske poep kak pies 'humor' shows van wie dan ook.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het juist tof als je hier bent en hier draait, Het is vervelend dat je weggaat vanwege de shows van 1 persoon. Je kunt er ook voor kiezen om juist tijdens die shows gewoon niet in te tunen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef just me het volgende:
Jozef denkt Cheers
weep no more
![]()
Jozef heeft zeker zelf nooit een kind gekregen
Was Moses een stuurman ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Moses stood on the red sea shore of Mary?
Okee dan!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hier nog wel zijn, maar zeker niet tijdens die kinderachtige carnavaleske poep kak pies 'humor' shows van wie dan ook.
Prima als anderen dat wel leuk vinden, maar dan heb ik hier niks te zoeken achter de knoppen...
Ja, in de 8 met.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Moses stood on the red sea shore of Mary?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
En ze waren doof en hadden een spraakgebrek!
quote:
en zo krijg je de praatjesquote:
Tja hee, straks ziet hij die glimlach van je, en duikt hij met z'n broek op z'n enkels bovenop je!quote:
wacht ho, ik mis ietsquote:
It takes two to tangoquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hee, straks ziet hij die glimlach van je, en duikt hij met z'n broek op z'n enkels bovenop je!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
It takes two to tango
en ik dans even niet, ik ga me als een keurige oma gedragen
[..]
ik ga me als een keurige oma gedragen
details! Details!quote:
[..]
It takes two to tango
en ik dans even niet, ik ga me als een keurige oma gedragen
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Nou die zijn niet zo smeuiig hoor!
nou.... nou... hij wilde wel een zacht eitje met me eten hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Nou die zijn niet zo smeuiig hoor!
En straks beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
nou.... nou... hij wilde wel een zacht eitje met me eten hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
nou.... nou... hij wilde wel een zacht eitje met me eten hoor
quote:
quote:
Die crap kijk ik sowieso ook nooit!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan zet ik RTL Boulevard wel aan. Ohnee, dat vergeef ik mezelf nooit.
raak je van de leg Schuimpje ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef schvvmert het volgende:
Graag wel beetje serieus blijven met kerstverhaal.
Ja dat had er nog bij gemoeten, maar dat "Nou?" hoorde je net nog zachtjes achter de muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Wij zijn van de Felicitatiedienst!
"Nou?"
Gefeliciteerd!
*klap* deur dicht
Deze?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik was de sarcasme smilie vergeten.
ik heb een hand tekortquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat had er nog bij gemoeten, maar dat "Nou?" hoorde je net nog zachtjes achter de muziek.
Ik wil het niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik was de sarcasme smilie vergeten.
Misschien moet hij gewoon achter zijn oren krabbelenquote:
De migrantenstroom?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Nou daar komen ze aan de wijzen uit het Oosten...
Zal je ze hebben
Daar zit z'n pik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien moet hij gewoon achter zijn oren krabbelen
ik hoop dat ze de weg kunnen vinden en dat de FOK! stok niet verplaatst isquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Nou daar komen ze aan de wijzen uit het Oosten...
Zal je ze hebben
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de weg kunnen vinden en dat de FOK! stok niet verplaatst is
Mijn kerstboom heeft wel een piek op zijn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar zit z'n pik niet.
Hoop ik voor 'm.
Sommigen hebben een sterquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kerstboom heeft wel een piek op zijn hoofd
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Stuk of 10 kopieën maken lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Onder een bureau luisteren is onbeleefdquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar zit z'n pik niet.
Hoop ik voor 'm.
correctie, die van mij ook, de piek was te grootquote:
Oh sorry dan aan mijn vrouwelijke collega's..quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Onder een bureau luisteren is onbeleefd
Damn gurl, you nasty!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
correctie, die van mij ook, de piek was te groot
![]()
ging nét goed, met moeitequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Die linker moet wel Lazarus zijn
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Marieeee Marieeeeee
A'k oe zie, oh Marie,
krie'k de bibbers in mien knie, Marie
was ook wel een optie geweest ^_^
Die van de Voederbietels?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef ToT het volgende:
Ja Jolink zat ook aardig te klagen over Het Glazen Huis. Overbetaalde aandachtsgeile dj's, en er blijft vel geld aan de strijkstok hangen enz.
Da's Jovink.quote:
Ow die ouwe snuiver.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's Jovink.
Jolink is Bennie, van wat vroeger Normaal was.
Jup, en net z'n afscheidsconcert gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's Jovink.
Jolink is Bennie, van wat vroeger Normaal was.
Nogal ja.quote:
Als je 'm zou opzetten, kun je 'm zo tussen de andere tuinkabouters zettenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
En een ernstig matig schilder!![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je 'm zou opzetten, kun je 'm zo tussen de andere tuinkabouters zetten
Sow, ja net was ff een stukje waarin z'n stem wat herkenbaar was!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is Prince, dus het zou me neit verbazen
Beter in de klas dan ergens anders in...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Daniel
Hef bie mien zus in de klasse zeet'n
Nou, haar huidige man is boer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter in de klas dan ergens anders in...
tofquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Daniel
Hef bie mien zus in de klasse zeet'n
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, haar huidige man is boer.
Weet niet wat beter is
Vrouw zoekt boer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, haar huidige man is boer.
Weet niet wat beter is
met riekende hooivorkquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouw zoekt boer.
Dat kan dus ook nog...
Nah, boer kwam vrouw tegen op de verjaardag van een gezamenlijke vriendinquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouw zoekt boer.
Dat kan dus ook nog...
Haai!quote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zo is het weer "DJ StefanKollaart door je speakers, BAM!!!":
of laatquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik morgen naar een kapper wil waar ze geen afspraken maken, moet ik er zeker wel vroeg zijn he?
Geen idee, volgens mij is het nog een suprise wie dat is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zo is het weer "DJ StefanKollaart door je speakers, BAM!!!":
Als je geen permanentje of extensies wil, dan zal het wel meevallen, gok ik...quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik morgen naar een kapper wil waar ze geen afspraken maken, moet ik er zeker wel vroeg zijn he?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:00 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is het nog een suprise wie dat is.
Permanentje.. goed idee!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je geen permanentje of extensies wil, dan zal het wel meevallen, gok ik...
De live versie!!!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had Personal Jesus van DP nog verwacht eigenlijk
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Eet niet teveel, drink niet teveel HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Amerikaanse sleuteltjes waren datquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf zijn dit nou weer voor leidse sleuteltjes?
Die waren er 2000 jaar geleden nog niet eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Amerikaanse sleuteltjes waren dat
Hahaha dat was mijn eerste gedachte ook. Gelukkig past de mensch zich makkelijk aan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:05 schreef ToT het volgende:
Dit is meteen al ehhhh......ff HEEL wat anders!
De Indiaantje sleuteltjes vast welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die waren er 2000 jaar geleden nog niet eens.
Nepland.
* spijkerbroek giet een liter jenever in just mequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef just me het volgende:
* just me krijgt een droge strot van al dat gezing/gezang
een liter nog welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek giet een liter jenever in just me
Met kerst heeft het leger des heils vast wel weer een kerstdiner voor de eenzamen hoorquote:
Niet goed? Je merkt dan iig niet dat je dorst hebtquote:
Dan zie ik jullie daar welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met kerst heeft het leger des heils vast wel weer een kerstdiner voor de eenzamen hoor
WIE DE N&$% IS MO?!quote:
als ik een liter jenever op heb sta ik niet voor mezelf inquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet goed? Je merkt dan iig niet dat je dorst hebt
Dan lig je vast en zeker diep tequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
als ik een liter jenever op heb sta ik niet voor mezelf in
Ik heb daar niet eens drank voor nodig...quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
als ik een liter jenever op heb sta ik niet voor mezelf in
Ik heb geen Mo's in de familiequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je broer of iets anders redelijk naasts...
maar vast niet in mijn bedquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan lig je vast en zeker diep te
Geen aangetrouwde b(r)oeren ook?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen Mo's in de familie
Nope, die heet Richardquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen aangetrouwde b(r)oeren ook?
Ik heb errug vaak jeuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Het mag weer wat vaker kriebelen bij je Stefan
Laat je een keer controleren op luizen danquote:
Rondje van de zaak!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef schvvmert het volgende:
Bedankt voor het laatste nieuws en weerbericht.
en wordt Ries genoemdquote:
wut wat..quote:
krabben danquote:
zou zomaar kunnenquote:
dat moet ik al 16 jaar hierquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
uhoh, nu moet ik ook nog op m'n woorden passen...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
uhoh, nu moet ik ook nog op m'n woorden passen...
Leuk, gaan we Flappie draaien!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Vroeghur
toen bestond Harry Potter en een dvd-speler nog niet eens
flappie wel
Ik moest vroegâh verplicht meekijken met mijn vriendin. Na deel 3 ben ik echt afgehaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
HAHAHAHA
Ik heb alle HP e-books op m'n ipod LOL
Stephen Fry heeft die ingesproken.
Ik ben halverwege het 1e boek
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Leuk, gaan we Flappie draaien!
De nieuwe versie!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Leuk, gaan we Flappie draaien!
Sisiquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom HP met Kerst? Omdat de videobanden van Sissi niet meer afgespeeld kunnen worden omdat ze versleten zijn.
Die moet écht dood hoorquote:
Dat is ze al jarenquote:
Nou, die ellende kwam anders vorig jaar nog op ARD.quote:
Sprookjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, die ellende kwam anders vorig jaar nog op ARD.
quote:
Nog nazi's daar?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Net als dat gezemel van de sound of music.
Ik ben eens in Salzburg geweest; daar bieden ze tours aan om de plekken van de sound of music te bezoeken. Sta je daar op een willekeurige alm, waar nooit ook maar iets opgenomen is. En daar betaal je dan de hoofdprijs voor.
Wel een mooi kasteel daar trouwens.
De één heeft geen handen meer over, de ander is met de koelkast bezig...quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ff met de koelkast bezig hier, sorry ik zie het nu pas!
Niet gezien, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn geweest.quote:
welkomquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De één heeft geen handen meer over, de ander is met de koelkast bezig...
Weirdos hier...
Ik ben met een verhuizing bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weirdos hier...
En dan heb je de overstroomde keuken nog gemist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weirdos hier...
die heeft ook al even niet gedraaidquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ff met de koelkast bezig hier, sorry ik zie het nu pas!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dan heb je de overstroomde keuken nog gemist.
Al een aardig tijdje idd!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft ook al even niet gedraaid
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heeft ook al even niet gedraaid
Die heb ik volgens mij nog nooit gehoord?quote:
Bij Radio49quote:
Koelkast heb ik ook nooit gehoord, is uit het verre verledenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit gehoord?
Maar Stefan had ik ook nog nooit gehoord
Ik dacht dat Vout het dieptepunt was. *zucht*quote:
Ik vond koelkast echt supertof, maar die was vorig jaar idd ook al pleite. Leeft Snuf eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koelkast heb ik ook nooit gehoord, is uit het verre verleden
Stefan is
Bevalt me tot nu toe wel, kan ik dat wel zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koelkast heb ik ook nooit gehoord, is uit het verre verleden
Stefan is
Ja Koelkast is nog van voordat we X-Radio werden, en ook dat heb je niet meegemaakt!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit gehoord?
Maar Stefan had ik ook nog nooit gehoord
Snuf ook al jaren niet meer gehoord. Soms word zijn Hallon nog wel eens gedraaidquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik vond koelkast echt supertof, maar die was vorig jaar idd ook al pleite. Leeft Snuf eigenlijk nog?
Snuf hebben we ook heel lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik vond koelkast echt supertof, maar die was vorig jaar idd ook al pleite. Leeft Snuf eigenlijk nog?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Kende die ook nog niet!
Lekker numertje nu!
Goed en Avond
Kende die ook nog niet!
Lekker numertje nu!
Haaiquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
Kende die ook nog niet!
Lekker numertje nu!
Goed en Avond
Kende die ook nog niet!
Lekker numertje nu!
Oh, vandaar dat ik 'm niet ken en ook niet wil kennenquote:
... huh?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Goed nummer daarvoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even hinkelend mijn laptop opsnorren
Ik?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
Die zwemt in de oceaan.
U is de DJ?
Nee joh, Stefan draaitquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik?
Neen, ik zou alleen goede muziek draaien
Bewijs dan maar eensquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik?
Neen, ik zou alleen goede muziek draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |