* spijkerbroek giet een liter jenever in just mequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef just me het volgende:
* just me krijgt een droge strot van al dat gezing/gezang
een liter nog welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek giet een liter jenever in just me
Met kerst heeft het leger des heils vast wel weer een kerstdiner voor de eenzamen hoorquote:
Niet goed? Je merkt dan iig niet dat je dorst hebtquote:
Dan zie ik jullie daar welquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met kerst heeft het leger des heils vast wel weer een kerstdiner voor de eenzamen hoor
WIE DE N&$% IS MO?!quote:
als ik een liter jenever op heb sta ik niet voor mezelf inquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet goed? Je merkt dan iig niet dat je dorst hebt
Dan lig je vast en zeker diep tequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
als ik een liter jenever op heb sta ik niet voor mezelf in
Ik heb daar niet eens drank voor nodig...quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
als ik een liter jenever op heb sta ik niet voor mezelf in
Ik heb geen Mo's in de familiequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je broer of iets anders redelijk naasts...
maar vast niet in mijn bedquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan lig je vast en zeker diep te
Geen aangetrouwde b(r)oeren ook?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen Mo's in de familie
Nope, die heet Richardquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen aangetrouwde b(r)oeren ook?
Ik heb errug vaak jeuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
Het mag weer wat vaker kriebelen bij je Stefan
Laat je een keer controleren op luizen danquote:
Rondje van de zaak!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef schvvmert het volgende:
Bedankt voor het laatste nieuws en weerbericht.
en wordt Ries genoemdquote:
wut wat..quote:
krabben danquote:
zou zomaar kunnenquote:
dat moet ik al 16 jaar hierquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
uhoh, nu moet ik ook nog op m'n woorden passen...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
uhoh, nu moet ik ook nog op m'n woorden passen...
Leuk, gaan we Flappie draaien!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Vroeghur
toen bestond Harry Potter en een dvd-speler nog niet eens
flappie wel
Ik moest vroegâh verplicht meekijken met mijn vriendin. Na deel 3 ben ik echt afgehaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
HAHAHAHA
Ik heb alle HP e-books op m'n ipod LOL
Stephen Fry heeft die ingesproken.
Ik ben halverwege het 1e boek
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Leuk, gaan we Flappie draaien!
De nieuwe versie!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Leuk, gaan we Flappie draaien!
Sisiquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom HP met Kerst? Omdat de videobanden van Sissi niet meer afgespeeld kunnen worden omdat ze versleten zijn.
Die moet écht dood hoorquote:
Dat is ze al jarenquote:
Nou, die ellende kwam anders vorig jaar nog op ARD.quote:
Sprookjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, die ellende kwam anders vorig jaar nog op ARD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |