Als je wakker blijft zo vermoed ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer gaat PP weer eens reggea draaien?
Kan zo geregeld worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer gaat PP weer eens reggea draaien?
Ik denk niet dat ik nog veel langer weer wakker weet te blijvenquote:
Ja werkt weer prima nu.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:48 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, en DJ Schuimpje heeft het zo te horen vanacht wél gewonnen van Gup
Maar wel gezellig hoor zo'n Dancehall.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
Ja die mensen schieten ook altijd maar wat in het wilde weg ...
Wel lekker op de achtergrond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Maar wel gezellig hoor zo'n Dancehall.
De mazzels.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:44 schreef chufi het volgende:
Ik zeg mooi geweest .. Piet nog bedankt en nog een uurtje en het zit er alweer op
Je had het nog geroepen gisteren.. Luisteren ho maar 😉quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat zie ik? Ik ga het kerstverhaal missen
Leuk voor z'n kleinzoonquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:46 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een leuke rasta knol voor Piet gevonden
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-een-rare-ezel.dhtml
je kan er niet op rijden en ze kunnen behoorlijk groot worden tis een oud ras dus ik denk dat jezus ook een rasta ezel in de stal hadquote:
Definieer 'rijden'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan er niet op rijden en ze kunnen behoorlijk groot worden tis een oud ras dus ik denk dat jezus ook een rasta ezel in de stal had
http://www.holebi.info/phpnews/think.php?action=fullnews&id=8334
Waar het kerstverhaal je wel niet brengt op het internet
ik bedoel dus... niet meer buitenshuiswerkenquote:
Vergeet de boodschappen niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:38 schreef just me het volgende:
[..]
ik bedoel dus... niet meer buitenshuiswerken![]()
maar wel fijn
ow ja, dat moet dan straks maar gebeurenquote:
Ik moet ook nog, ik zat de hele tijd te denken, ga ik vandaag of ga ik morgen? Hoeveel heb ik eigenlijk nodig, hou er rekening mee dat je vrijdag niet thuis eet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:27 schreef just me het volgende:
[..]
ow ja, dat moet dan straks maar gebeuren
1e kerstdag eet ik niet thuis, 2e wel, maar ik heb voor vanavond ook nog wat te drinken in huis nodig. Kan moeilijk met een droge strot naar het kerstverhaal luisterenquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog, ik zat de hele tijd te denken, ga ik vandaag of ga ik morgen? Hoeveel heb ik eigenlijk nodig, hou er rekening mee dat je vrijdag niet thuis eet.
Denk dat ik vandaag even ga, zaterdag is de AH toch weer open en kan ik weer.
Normaal doe ik mijn boodschappen op woensdag en zaterdag, maar mijn brood is nu op.
Ik moet uitkijken dat ik niet overdrijf, het mag dan wel een zogenaamde feestmaand zijn, maar voor mij is het een gewone maand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
1e kerstdag eet ik niet thuis, 2e wel, maar ik heb voor vanavond ook nog wat te drinken in huis nodig. Kan moeilijk met een droge strot naar het kerstverhaal luisteren![]()
Jumbo is hier vrijdag én zaterdag open
Weet ik, maar ik beperk mijn gang naar de supermarkt tot 2 x p wk, want telkens als je gaat koop je dingen die eigenlijk niet op je lijstje stonden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:37 schreef Karzai het volgende:
je kan elke dag boodschappen doen tegenwoordig
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef Karzai het volgende:
ja daarom doe ik elke dag een klein beetje boodschappen anders haal ik dingen die ik niet gebruik. maar ik zou het niet erg vinden als de supermarkten dicht zijn met de kerst
Wat maakt het uit, jij hebt een moestuin en vee.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle hostis opvreten net als cookie monster
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd al de indruk dat op die eilanden de mensen nog vrij ouderwets gelovig zijn.quote:
Edit... toch maar niet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een paar moslims importeren die doen niet aan kerst, kan je nog een turks brood halen
Voor je het weet neemt men me zere neus.quote:
vrij ouderwets gelovig...quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd al de indruk dat op die eilanden de mensen nog vrij ouderwets gelovig zijn.
Is dat zo, of is dat een vooroordeel?
Maar mijn beeld klopt dus wel een beetje, maar dat zal natuurlijk niet voor iedereen gelden, ik denk dat met name jongeren wel iets minder strikt zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef sacha het volgende:
[..]
vrij ouderwets gelovig...
ehm...
er zijn trouwe kerkgangers hier, geen idee welk geloof
quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor je het weet neemt men me zere neus.
Daar ben ik nog nooit in mijn leven geweest, ik kan de keren dat ik in een kerk was sowieso op 1 hand tellen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef just me het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn zou ik best wel weer eens naar een nachtmis willen gaan met kerst![]()
was voor mij toch altijd hét begin van de Kerst.
ach ieder z'n dingquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit in mijn leven geweest, ik kan de keren dat ik in een kerk was sowieso op 1 hand tellen.
dat is hier verplicht, hoort bij de attractiequote:Op dinsdag 22 december 2015 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt meteen de vraag in me op of ze daar ook nog in klederdracht lopen.
Mogen we een nieuw topic daarvoor verwachten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is hier verplicht, hoort bij de attractie
vanmiddag naar de kerk voor de kinder kerstmusicalquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef just me het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn zou ik best wel weer eens naar een nachtmis willen gaan met kerst![]()
in bet zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mogen we een nieuw topic daarvoor verwachten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is die klederdracht dan zo pikant?quote:
Wij spreken hier ook heel gewoon ABN, maar zodra er iemand van boven de rivieren in het gezelschap is gaan we over op ons onverstaanbare toeristentaaltje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef sacha het volgende:
in de zomer liggen wij eilanders per toerbeurt in een zeehondenpak op een zandplaat, dat vinden de toeristen leuk
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:29 schreef Karzai het volgende:
Je hoeft tegenwoordig ook je bed niet meer uit om naar de kerk te gaan![]()
http://audioserver.nl/assets/572185#.VnlP7vnhDrc
http://kerkdienstgemist.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:29 schreef Karzai het volgende:
Je hoeft tegenwoordig ook je bed niet meer uit om naar de kerk te gaan![]()
http://audioserver.nl/assets/572185#.VnlP7vnhDrc
In pymaja en op sloffen met je druipkaars liedjes zingen over kindeke Jezus en zo...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef just me het volgende:
Daar heeft hij waarschijnlijk nog jaren plezier van...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Net bijna m'n pa blind gemaakt![]()
![]()
Kerstboom tak in z'n oog gestoken, ik voel me schuldig
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In pymaja en op sloffen met je druipkaars liedjes zingen over kindeke Jezus en zo...
Door de sneeuw lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:11 schreef just me het volgende:
[..]we gingen naar de nachtmis en dan daarna door de sneeuw naar huis lopen...
heel vredig allemaal
Ik ben wat ouder dan jij hèquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Door de sneeuw lopen.
Dat moet vlak na de oorlog geweest zijn.
We hebben al eeuwen geen sneeuw meer met kerst...
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/wittekerstquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet voor niets over eeuwen...
Heel stom, maar waarom heb ik 1979 in mijn kop, volgens het KNMI toen was was toen helemaal geen witte kerst.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:17 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimatologie/lijsten/wittekerst
misschien heeft het KNMI het wel misquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel stom, maar waarom heb ik 1979 in mijn kop, volgens het KNMI toen was helemaal geen witte kerst.
Zoals wel vaker met hun weer alarm...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
misschien heeft het KNMI het wel mis
quote:
Symph neemt het vast op en herhaalt het dan nog wel voor de Kerst...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:21 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
kleine kans dat ik niet kan luisteren, maar dat hang van Merel af
en die gaat nu afsluiten en boodschappen doenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:38 schreef just me het volgende:
[..]
en die gaat nu afsluiten en boodschappen doen
Klinkt als een vrouw op leeftijd...quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:53 schreef ToT het volgende:
Sodeju, ik kan goftedomme de hele onderverdieping opnieuw sauzen. De latex zat er pas anderhalf jaar op, maar overal zitten hele dikke klodders plamuur tegenaan waar gaatjes zaten, en nu zie ik dat het plafond ook flink vergeeld is en je ziet waar de lampen hebben gezeten, en ook in het plafond zitten overal dikke klodders plamuur.
Klopt!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw op leeftijd...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt als een vrouw op leeftijd...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
lekker sauzen dan, schoon, nieuw én van jou!
True, true, maar het kost me dan wel kapitalen aan verf!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:17 schreef sacha het volgende:
lekker sauzen dan, schoon, nieuw én van jou!
foldertje van karwei bekijken !!quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true, maar het kost me dan wel kapitalen aan verf!
er zijn vele mogelijkheden en niet meteen van het ergste uitgaanquote:
komt wel goed en Keulen en Aken zijn ook niet in één dag opgebouwdquote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie nu dat muurverf overal in de aanbieding is.Alleen met kleur is het ff wat anders.
Koop je zo'n injectiespuit met een kleurtje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie nu dat muurverf overal in de aanbieding is.Alleen met kleur is het ff wat anders.
Kun je erg mooi hemelsblauw met maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop je zo'n injectiespuit met een kleurtje.
Beetje in de muurverf en mixen maar... [ afbeelding ]
Grotzwart is ook wel praktisch...quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kun je erg mooi hemelsblauw met maken.
Glow in the darkquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grotzwart is ook wel praktisch...
Ik zit klaarquote:
Ik ga níet spieken welke DJ het is, ik wacht gewoon af tot ik diens stem hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:48 schreef Symphonic het volgende:
En na mij iemand die we al even niet gehoord hebben
sowieso stemmen....quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga níet spieken welke DJ het is, ik wacht gewoon af tot ik diens stem hoor
zo dicht tegen kerst is alles mogelijkquote:
Whe, hequote:
Maar ook dan kunnen veranderen...quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:05 schreef Symphonic het volgende:
er zit maar 1 kerstliedje in de hele show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |