Foeiquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
Jukebox thuis gehad in huis, ouders houden van muziek en kochten cd's, broer kocht singeltjes en cd's, ondanks dat alles heb ik het nooit gedaan
Kopiėren mag, daar betaal je heffing voor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie hierbovenze zijn niet van mij.
quote:
Kopiėren voor eigen gebruik mag, de heffing (voor illegaal kopiėren) mag eigenlijk niet meer.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kopiėren mag, daar betaal je heffing voor.
idem hierquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tering Jeetje hé, dat zijn er aanzienlijk meer dan de 500 die ik had
Aan concerten verdienen ze zeer zeker. Artiesten gaan niet voor niets op tourquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, ik praat het altijd goed door te zeggen dat ik naar concerten ga, via youtube en spotify luister, daar verdienen ze ook aan (mij).
Dat heb ik nu, 3 maanden, maar aan die 99 cent zullen ze geen ruk verdienenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aan concerten verdienen ze zeer zeker. Artiesten gaan niet voor niets op tour
yt verdienen ze niets aan, spotify alleen als je een premium hebt
Blijft een vaag gebied, ik heb LP maar ben te lui om te rippen en download 'm. Is dat illegaal?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kopiėren voor eigen gebruik mag, de heffing (voor illegaal kopiėren) mag eigenlijk niet meer.
Toch welquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat heb ik nu, 3 maanden, maar aan die 99 cent zullen ze geen ruk verdienen![]()
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Blijft een vaag gebied, ik heb LP maar ben te lui om te rippen en download 'm. Is dat illegaal?
Blijft inderdaad een vaag gebied, maar voor wat ik van de wet begrepen heb mag je die gewoon downloaden zolang je de LP maar in je bezit hebtquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:19 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Blijft een vaag gebied, ik heb LP maar ben te lui om te rippen en download 'm. Is dat illegaal?
Ik dacht van nietquote:
quote:
Bij aanklacht van Brein gelijk de CD of DVD halen en laat die rechtzaak maar komen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijft inderdaad een vaag gebied, maar voor wat ik van de wet begrepen heb mag je die gewoon downloaden zolang je de LP maar in je bezit hebt
Eenmalig een paar titels, en een billig mp3 platenspelertje.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Ik zag kort geleden dat er bij de Aldi gewoon weer LP's werden verkocht in de aanbieding, en natuurlijk ook een platenspeler met opties ...
Nirvana Unplugged zat er bij inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
Ik zag kort geleden dat er bij de Aldi gewoon weer LP's werden verkocht in de aanbieding, en natuurlijk ook een platenspeler met opties ...
Ah, TimKuikquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Bij aanklacht van Brein gelijk de CD of DVD halen en laat die rechtzaak maar komen.
En News Of The World.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nirvana Unplugged zat er bij inderdaad
En Brein had zelf ook gecrackte softwarequote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, TimKuik
Had die niet wat laptops achterover gehouden van invallen bij 'illegale'' uploaders ?
De opties waren, mono, stereo, din-, usb-aansluiting?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:23 schreef chufi het volgende:
USB.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De opties waren, mono, stereo, din-, usb-aansluiting?
Geen idee. meer.. Maar meerdere mensen hebben de aanbieding gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De opties waren, mono, stereo, din-, usb-aansluiting?
Geweldige speler, gelijk halen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. meer.. Maar meerdere mensen hebben de aanbieding gezien
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. meer.. Maar meerdere mensen hebben de aanbieding gezien
De aanbieding is alweer voorbij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geweldige speler, gelijk halen.
het is hipsterquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar juist de aanbieding van LPs viel me op... Alsof het weer terug in de mode komt.. En volgens mij las ik kort erna iid zo;n soort bericht
LP's zijn weer hip volgens Spezzaquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar juist de aanbieding van LPs viel me op... Alsof het weer terug in de mode komt.. En volgens mij las ik kort erna iid zo;n soort bericht
Spezza is toch geen baard smurf?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
LP's zijn weer hip volgens Spezza
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:34 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ik er dan wat meer voor krijg dan wat Piet er voor gaf
Geen ideequote:
outdated.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hipster_(moderne_subcultuur)
OKE
Al een tijdje hoor, word steeds rijker op papier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
LP's zijn weer hip volgens Spezza
Een paar maar, niet veelquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet geeneens meer welke je toen meegenomen hebt op Eno na dan
Ik ga mijn LPs ook maar weer eens afstoffenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor, word steeds rijker op papier.
Als je wakker blijft zo vermoed ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer gaat PP weer eens reggea draaien?
Kan zo geregeld worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
Wanneer gaat PP weer eens reggea draaien?
Ik denk niet dat ik nog veel langer weer wakker weet te blijvenquote:
Ja werkt weer prima nu.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:48 schreef MaryMouse het volgende:
Zo, en DJ Schuimpje heeft het zo te horen vanacht wél gewonnen van Gup
Maar wel gezellig hoor zo'n Dancehall.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
Ja die mensen schieten ook altijd maar wat in het wilde weg ...
Wel lekker op de achtergrond.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Maar wel gezellig hoor zo'n Dancehall.
De mazzels.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:44 schreef chufi het volgende:
Ik zeg mooi geweest .. Piet nog bedankt en nog een uurtje en het zit er alweer op
Je had het nog geroepen gisteren.. Luisteren ho maar 😉quote:Op dinsdag 22 december 2015 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat zie ik? Ik ga het kerstverhaal missen
Leuk voor z'n kleinzoonquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:46 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een leuke rasta knol voor Piet gevonden
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-een-rare-ezel.dhtml
je kan er niet op rijden en ze kunnen behoorlijk groot worden tis een oud ras dus ik denk dat jezus ook een rasta ezel in de stal hadquote:
Definieer 'rijden'.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan er niet op rijden en ze kunnen behoorlijk groot worden tis een oud ras dus ik denk dat jezus ook een rasta ezel in de stal had
http://www.holebi.info/phpnews/think.php?action=fullnews&id=8334
Waar het kerstverhaal je wel niet brengt op het internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |